שוב: נמל התעופה בלונדון הושבת בעקבות רחפן חשוד - סרוגים

שוב: נמל התעופה בלונדון הושבת בעקבות רחפן חשוד

שדה התעופה "הית'רו" שבלונדון נסגר לאחר שעובדים הבחינו ברחפן חשוד בשטח האווירי של השדה. כתוצאה, כל הטיסות שתוכננו לצאת נדחו או בוטלו. לפני שבועיים מקרה דומה התרחש בשדה תעופה נוסף בעיר

שוב: נמל התעופה בלונדון הושבת בעקבות רחפן חשוד
  הושבת בעקבות רחפן. שדה התעופה "הית'רו" בלונדון (צילום: שאטרסטוק)

השבתה נוספת: נמל התעופה "הית'רו" שבלונדון נסגר הערב (שלישי) לתנועה, לאחר שעובדים הבחינו ברחפן חשוד שהוטס בשטח האווירי של השדה.

על פי הדיווח בעיתון ה"טלגרף", כל הטיסות שתוכננו להמריא הערב מנמל התעופה, הנחשב לגדול ביותר בבריטניה, בוטלו או נדחו עד להודעה חדשה. דוברת נמל התעופה אמרה כי "אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם המשטרה המקומית שחוקרת את האירוע. בינתיים הוחלט לעצור את כל ההמראות והנחיתות בשדה ליתר ביטחון".

רק לפני שבועיים התרחש מקרה דומה בנמל התעופה "גאטוויק" שבלונדון, במסגרתו השדה הושבת לחלוטין במשך יותר מ-24 שעות לאחר ששני רחפנים נכנסו לשטח האווירי של הנמל והובילו לעיכוב או ביטול של מאות טיסות. בעקבות הדיווח להנהלת השדה הוחלט לסגור את מסלול ההמראות והנחיתות ולעכב את כל הטיסות המתוכננות, אך בהמשך נצפו רחפנים נוספים שהאריכו את העיכוב. מעל 800 טיסות בוטלו או נדחו, כשבסך הכל 110 אלף נוסעים הושפעו מהאירוע.

במשטרה המקומית הבהירו כי לא מדובר באירוע טרור, אך כן היה מדובר ב"פעולה מכוונת" נגד שדה התעופה. "מדובר במתקפה שנעשית במטרה להפריע ולשבש את פעולת נמל התעופה באמצעות הרחפן" אמרו. "בכל פעם שנראה שהנמל יוכל להיפתח מחדש, פתאום מגיע עוד רחפן ונאלצים לבטל הכל". בהמשך נעצרו שני חשודים באחריות לאירוע, אך הםשוחררו לאחר חקירה במשטרה. בשלב הזה לא ידוע האם יש קשר בין שני האירועים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו