מגן דוד? זה הלוגו הרשמי של אירוויזיון 2019 בישראל

מגן דוד? זה הלוגו הרשמי של אירוויזיון 2019 בישראל

ההכנות בעיצומן: כאן תאגיד השידור חשף היום (ג') את הלוגו שיוביל את אירוויזיון 2019, שיתקיים במאי הקרוב בתל אביב. הלוגו יוצר צורה המדמה כוכב המתכתב עם מגן דוד וילווה את הסלוגן הרשמי "Dare to Dream"

נחשף: זה הלוגו הרשמי של אירוויזיון 2019 בישראל
  (צילום: Andres Putting)

כאן תאגיד השידור חשף היום (ג') את הלוגו שיוביל את אירוויזיון 2019, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בתל אביב. הלוגו שנבחר הוא סמל קינטי מוזהב, שנוצר מאיחוד של שלושה משולשים, המשתקפים אחד על השני והזוהרים יחד כגוף אחד, במטרה להבליט את העוצמה שבאיחוד ובהרמוניה, החיוניים יחד כדי להגשים את החלומות שלנו. הלוגו יוצר צורה המדמה כוכב, המתכתב עם סמלים ישראליים אחרים, כמו מגן דוד.

הלוגו ילווה את סיסמת תחרות האירוויזיון 2019, "Dare to Dream" (תעזו לחלום), שנחשפה באוקטובר, הנחשף באירוע מיוחד בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, יו"ר המועצה המפקחת על האירוויזיון פרנק פרילינג, המפקח על תחרויות האירוויזיון יון-אולה סנד ובכירים נוספים.

צפו: כך יראה הלוגו של אירוויזיון 2019

התאגיד חשפו כי הרעיון וההשראה ללוגו מתבססים על רעיונות של גיוון, אחדות והכללה, שהם בין ערכי הליבה של התחרות לאורך שנותיה. ההשראה לאלמנט הגרפי היא "להסתכל אל השמיים, אל הכוכבים" – ביטוי של האומץ לחלום, המגלם בתוכו את כל מה שהאירוויזיון מייצג.

המשולש הוא אחד הסמלים העתיקים והעוצמתיים בעולם. הוא מסמל קשר והוא יסוד חשוב באומנויות, במוסיקה, בחקר היקום ובטבע. כאשר שלושת המשולשים המרכיבים את הלוגו משתלבים, הם הופכים לישות מאוחדת וחדשה, כמו באירוויזיון, כשכל המדינות המשתתפות מתאחדות באירוע אחד, זוהרות יחד ומקרינות אושר וכוח לעולם.

גם תהליך המיתוג של האירוויזיון נולד מתוך איחוד מיוחד שנוצר בין שתי סוכנויות מיתוג ישראליות מובילות: Awesome Tel Aviv ו-ST/AF. Awesome Tel Aviv היא סוכנות מיתוג ואינטראקטיב עם מגוון רחב של לקוחות מקומיים ובינלאומיים, המציעה שירותי חוויית מיתוג כוללניים, לאונליין (דיגיטל) ולאופליין (דפוס). הסוכנות יצרה מותגים מהשורה הראשונה בתחומי הטכנולוגיה, הפיננסים, האופנה, המזון, הבידור והתחבורה. ST/AF הוא סטודיו מיתוג וסוכנות קריאייטיב בבעלותו של אדם פיינברג, המתמחה במיתוג ערוצים, ועיצוב בתחומי הבידור, התרבות, והגרפיקה לשידור. לסטודיו ניסיון רחב בכל ההיבטים של אפקטים חזותיים ומושן גרפיקס (גרפיקה בתנועה).

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו