חדשות בארץ

"לקחו לנו את הילד, שמישהו יקח אחריות"

בני משפחתו של סמל אביתר יוספי ז"ל, הלוחם שנהרג הבוקר לאחר שנסחף בנחל חילזון בצפון במהלך ניווט שערך, מתקשים לעכל את הבשורה המרה אודות מותו, ודורשים תשובות מהצבא

"לקחו לנו את הילד, שמישהו יקח אחריות"
צילום: אביתר יוספי ז"ל

צילה בבקו, דודתו של אביתר ז"ל, סיפרה בשיחה עם 'החדשות Online': "אני עדיין לא מעכלת שהאחיין הכה האהוב שלי ככה הלך. כולו היה חיוך ושמחה. הוא סיפר לנו כמה אהב את הצבא. כמה היה שמח בצבא. אני עדיין מתקשה להאמין".

(אביתר יוספי ז"ל )

"איך דבר כזה קרה?", תהה דודו של אביתר. "לקחו לנו את הילד ולא החזירו אותו. מי נתן את ההוראה לעשות ניווט במזג אוויר סוער כזה?".

"היה לנו את האסון הכבד בנחל צפית. כאילו שאף אחד לא למד", אמר קרוב משפחה אחר שהשווה בין האסון הנוכחי לזה שאירע בנחל צפית במסגרתו נהרגו תשע נערות ונער אחד.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
שרה רבקה
07.01.19

בן דוד יקר שאבד מן העולם בטרם עת צה''ל לא לומד מטעויות עבר!!! מספיק עם הרשלנות הזאת לשלוח ילדים סתם לאימונים מיותרים במזג אוויר שכזה