צילה בבקו, דודתו של אביתר ז"ל, סיפרה בשיחה עם 'החדשות Online': "אני עדיין לא מעכלת שהאחיין הכה האהוב שלי ככה הלך. כולו היה חיוך ושמחה. הוא סיפר לנו כמה אהב את הצבא. כמה היה שמח בצבא. אני עדיין מתקשה להאמין".

"איך דבר כזה קרה?", תהה דודו של אביתר. "לקחו לנו את הילד ולא החזירו אותו. מי נתן את ההוראה לעשות ניווט במזג אוויר סוער כזה?".
"היה לנו את האסון הכבד בנחל צפית. כאילו שאף אחד לא למד", אמר קרוב משפחה אחר שהשווה בין האסון הנוכחי לזה שאירע בנחל צפית במסגרתו נהרגו תשע נערות ונער אחד.
תגובות
בן דוד יקר שאבד מן העולם בטרם עת צה''ל לא לומד מטעויות עבר!!! מספיק עם הרשלנות הזאת לשלוח ילדים סתם לאימונים מיותרים במזג אוויר שכזה