פרטים נוספים מחקירת הנערים העצורים בשב"כ - סרוגים

פרטים נוספים מחקירת הנערים העצורים בשב"כ

אחרי שהתיר לפרסם כי הנערים מהשומרון העצורים אצלם חשודים ברצח אישה ערביה, שב"כ מפרסם פרטים נוספים מהחקירה ומציג ממצאים המעידים על הקו האנטי ציוני של הנערים

פרטים נוספים מחקירת הנערים העצורים בשב"כ
  (צילום: תקשורת שב"כ)

לאחר שבצהריים (ראשון) הותר לפרסם שהנערים מהשומרון העצורים בשב"כ חשודים ברצח אשיה ערביה לאחר שיידו אבנים לעברה, לפני זמן קצר פרסם שב"כ פרטים נוספים מהחקירה ופרסם ממצאים המעידים על הקו האנטי ציוני של הנערים.

במסגרת החקירה איתר השב"כ סרטון המתעד שריפה של דגל ישראל על ידי חלק מהעצורים בפרשיה. בנוסף, בחדרו של אחד העצורים אותר דגל ישראל ועליו הכיתוב 'מוות לציונים', לצד איור של צלב קרס.

כאמור, מוקדם יותר השב"כ פרסם כי בתום פעילות מודיעינית מאומצת, נעצרו בשבוע שעבר, מספר חשודים במעורבות בפיגוע זריקת אבנים ממנו נהרגה עאישה ראבי, תושבת בדיא ואם לתשעה ילדים, במהלך נסיעה ברכבה ביום שישי בלילה בסמוך לישוב רחלים. בשב"כ מדגישים כי החשודים נעצרו בגין עבירות טרור חמורות ובכללן רצח.

(צילום: תקשורת שב"כ)

מדובר בנערים קטינים הלומדים בישיבת 'פרי הארץ' ביישוב רחלים הסמוכה למקום האירוע. כבר למחרת האירוע, יצאה קבוצת פעילים בנסיעה ברכב מיצהר, לישיבה ברחלים לטובת תדרוך נערים הלומדים בישיבה כיצד להיערך ולהתמודד עם חקירות השב"כ.

בסרוגים דיווחנו על האירוע החמור עם צאת השבת, לפיו "פלסטינית בת 48, אם לשמונה, נרצחה בפיגוע יידוי אבנים לעבר מכוניתה. אלמונים יידו אבנים לעבר הרכב בה נסעה עם בעלה. כתוצאה מהאבנים סטה הרכב ממסלולו והתהפך. הבעל נפצע קשה והאישה מתה מפצעיה בבית החולים."

בשב"כ מדגישים: "מאז תחילת המעצרים שב"כ מזהה מאמץ יזום ומתמשך מצד גורמים בעלי אינטרס להכפיש את הארגון ועובדיו וליצור דה לגיטימציה לפעילותו. ניסיון זה ראוי לגינוי ולאי שיתוף פעולה ואין בו בכדי לרפות את ידי שב״כ מהמשך פעילותו לסיכול טרור באשר הוא טרור- יהודי או פלסטיני, וזאת תחת ערכים ממלכתיים ולמען ביטחון המדינה".

גל המעצרים האחרון לווה בביקורת ציבורית משום שלנערים לא הותר להיפגש עם עורכי דין כמקובל במעצרים פליליים, והם נלקחו למתקני מעצר של השב"כ שם קיים חשש כי משתמשים נגדם בשיטות חקירה קשות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 14 דיונים מיין לפי
1
עכשיו הערבים יתחילו לשקשק
ליאת | 06-01-2019 20:33
אני לא בעד אלימות אבל כמה אפשר לרצוח מתנחלים הם כמו פצצה מתקתקת השם ישמור על עם ישראל מכל רע אמן
2
ואם הם אנטי ציוניים אז מותר לענות אותם?!?!!!
גלעד קליינר | 06-01-2019 20:38
נכון, יש להם את כל הסיבות שבעולם לא לאהוב מדינה שרודפת ומענה יהודים בשיטות שלא היו מביישות גם את ימיו האפלים ביותר של המשטר הקומוניסטי ברוסיה, אבל האם הזעזוע שתועמלני השבכ מנסים ליצור עכשיו בציבור, עי הצגת התמונות של שריפת הדגל, כדי להסיט אותנו מהזעזוע האמיתי - ההרעבה, המכות וגם ההתעללויות המיניות כלפי הנערים הללו - האם זה אמור להפחית בכהוא זה את הזעקה כנגד הזוועות שמתרחשות שם במרתפי החקירות??????
לא חייבים לגור פה. שילכו ל...................
בנייע כולו | 07-01-2019 0:21
ת
3
פגע רע
התמים | 06-01-2019 20:44
אלה נערים שמתחנכים לכך שהמדינה שווה כקליפת השום. הם אדוני הארץ ואיש לא יגיד להם מה נכון ומה פסול, מה מותר ומה אסור. פורעי חוק אשר הורסים את המדינה מבפנים. לצערנו יש מנהיגי ציבור ורבנים הנופלים בפח ומגבים אותם מול רשיויות החוק, אף מבלי לדעת את העובדות. מטורף. לא מבינים שמערערים את המדינה מבסיסה.
נראה לי שאתה פה הפגע רע
א.י.א | 06-01-2019 22:10
הם לא חונכו ככה...המדינה היא זאת שגרמה להם להיות ככה...אני רוצה לראות אותך אם חברים שלך ירצחו כל יום...כל יום הלוויה של חבר,שכן ודוד ולא עושים כלום! מקסימום עושים בבית של המחבל פתח איוורור איפה שהיה החדר שלו... כנראה שהתורה באמת מפתחת את השכל ובגלל זה הרבנים מבינים את זה ואתה לא (בלשון המעטה...) ... אז חלאס לבלבל את המוח תבדוק את הדברים לפני שאתה כותב אותם... ואם בררת ולא השתנה כלום אז קח עצה של חבר ותלמד עוד תורה אולי יפתח לך השכל...
זכותם המלאה לשנוא את המדינה
גלעד קליינר | 06-01-2019 21:31
להיבדל מהמדינה ולא לרצות להיות חלק ממנה. בצדק. יש להם את כל הסיבות שבעולם לכך. אבל זה ממש לא הופך אותם לפורעי חוק!!! ואם אתה רוצה לטעון שהם פורעי חוק, אז אין בעיה. תחקור אותם אבל בדרכים דמוקרטיות מקובלות, לא במכות ועינויים כמו שהשבכ עושים מתוך מטרה להוציא מהם הודאות בכוח על דברים שהם מעולם לא עשו!!!
4
אכן הכיבוש משחית
שי | 06-01-2019 20:46
לא ידעתי שזה פשע להיות אנטי ציוני או לצייר צלב קרס בחדר הפרטי שלך. כמה פתטי לפרסם את זה רק להשחיר אנשים. עציב אבל ההתדרדרות כתובה על הקיר (סליחה על הבדיחה). אמצעים מיוחדים בחקירות כמו עינויים, מניעת עוד, הסתמכות על וידויים וכל מני ראיות נסיבתיות ואו שאינם ממש קשורות מוצדקים כנגד אויבי המדינה הבעייה שההגדרה של אויבי המדינה הולכת ומתרחבת עם הזמן. בהתחלה זה רק פלסטינאים שאינם אזרחי המדינה. אחכ גם אזרחי המדינה שאינם יהודים, והיום זה כבר לגיטימי נגד קיצוניים יהודים. אבל המתון של היום, הוא הקיצוני של מחר. בשמאל רואים את זה בבירור- שמאל אפילו מתון כבר כמעט לא לגיטימי, ומי יתננו שאם השמאל יעלה לשלטון אז גם הימין המתון יהפך לקיצוני? בקיצור המדרון חלקלק, הפיתוי של השלטון והשבכ לגמור חקירות מהר ללא קשר לאיכות גדול, והכיוון ברור. הזהרו בכוחות שאתם נותנים לשלטונות!
5
שקר וכזב
גדי | 06-01-2019 20:47
אם הם הביאו תמונה, שיביאו תמונה של החדר בישיבה, סתם אינפורמציה שקרית כדי לטהר את שמם.
6
זוועות כמו ברוסיה. כמה הש"כ יכול לשנוא יהודים
ליאת דוידוביץ | 06-01-2019 20:54
זוועות כמו ברוסיה. הקגב בפעולה. כמה אנשי השכ יכול לשנוא יהודים?
7
הדגל הזה כנראה לא התגלה כרגע, הוא לא מתיר עינ
אבי יצחק | 06-01-2019 20:56
הדגל הזה כנראה לא התגלה כרגע. הדגל הזה, על אף חומרתו, אינו מתיר עינוי ופגיעה נפשית ומינית לילדים (יהודים)... ויהיו התלמידים הפושעים והאלימים ביותר.
8
אנטי ציונים לצערי אך לא רוצחים ממש לא
איתן | 06-01-2019 21:49
השבכ מבולבלים מאוד
9
שילכו לעזאזל
זבל אנשים | 06-01-2019 22:15
גם אם זה נכון באיזה קטע הם מפרסמים את זה? זאת רק עוד הוכחה שכל המטרה שלהם היא ללכלך על נערי הגבעות ולא לחתור לאמת. המיץ של הזבל לגרש אותם מהארץ
10
לא מיצו את התרגיל בחתונת השנאה
שוש | 06-01-2019 22:37
לצערי אין הרבה ציונים היום בשום מקום בטח לא בתל אביב לכו לשם ותענו כמה תל אביבים אני בטוח שתמצאו כמה ביטויים לא ציונים שם
11
השבכ צריך לפעול באותה שיטה כמו טרור ערבי
י.כ. אלון מורה | 06-01-2019 23:41
אין לטרור יהודי מקום בקרבנו. אבל מאידך השבכ צריך לבדוק שאנו חוקר סתם אנשים תמימים
12
השב"כ חוששים שיעשו להם דה-לגיטימציה?
גג | 07-01-2019 8:39
הם עושים אותו לעצמם! שילכו ויגנו עלינו מפני השונאים! במקום הם יוצרים נזק כל הזמן בדרכים לא כשרות!
13
להדיח מהשירות את הפליליים
יעקבי | 07-01-2019 10:55
האלה. זה מה שצריך ביבי לעשות ומיד. גם אלימות פיזית ונפשית ואפילו לא להניח תפילין, לאיפה הגיעו אנשים ראש הממשלה הנכבד?
14
אני ממש לא מקנאה בחוקי השב"כ: מה שמצפה להם
אוראור | 13-01-2019 17:09
כאשר יגיעו בעוד כמה שנים לשמים - איך בוא עולם יתחשבן איתם על זה שהם התעללו ביהודים ולא הגנו עליהם בכלל - איזה עונש הם הולכים לקבל בעולם הבא - לטובתם כדאי מאוד שיעשו תיקון ויחזרו בתשובה - אחרת חבל מאוד על הנשמות שאין להם - והמבין יבין!