התחממות בדרום: צה"ל תקף עמדות של חמאס בעזה - סרוגים

התחממות בדרום: צה"ל תקף עמדות של חמאס בעזה

בעקבות שיגור בלוני התבערה מוקדם יותר היום לעבר שטח ישראל, מסוקי קרב של חיל האוויר תקפו עמדות של ארגון הטרור חמאס בעזה

author-image
התחממות בדרום: צה"ל תקף עמדות של חמאס בעזה
  (צילום: עבד רחמין חטב/ פלאש90)

לקראת התחממות בדרום?

בעקבות שיגור בלוני התבערה מוקדם יותר היום לעבר שטח ישראל, מסוקי קרב של חיל האוויר תקפו לפני זמן קצר (ראשון) עמדות של ארגון הטרור חמאס בעזה.

מדובר צה"ל נמסר כי "מסוקי קרב של צה"ל תקפו שתי עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה בתגובה למטען שחובר לבלונים ושוגר באמצעות טיסן משטח רצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר היום".

בצה"ל ביקשו להבהיר כי "חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה", וכי "צה"ל ימשיך לפעול להגנת אזרחי ישראל וכנגד טרור משטח הרצועה".

מוקדם יותר, אותר צרור בלונים חשודים בשדה סמוך לאחד היישובים במועצה האיזורית שדות נגב, כשהם מחוברים למטוס צעצוע מקלקר. במשטרה אמרו כי במהלך הטיפול בפריט התפוצץ מטען קטן שחובר לבלונים. איש לא נפגע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
היו ב"ה הרוגים בעזה? או ששוב הזהירו אותם לפני
גדי | 06-01-2019 18:13
אם אין שם הרוגים- סתם בזבזתם את כספנו
2
עפיפוני האש.
בבי... | 06-01-2019 19:36
אולי תפסיק אדון בנצי לבלבל את המוח ותתחיל לנסות ולשבח את התגובה המהירה שהגיעה מצהל וכך בדיוק זה ימשיך להיות באם חו ישלחו עוד איזה עפיפון לשרוף שדות ימש, שום מיליוני דולרים הם לעולם לא קיבלו מאיתנו, אך אם שולחים להם, מה אתה מצפה שנעשה ?? לשדוד את הכסף אולי, אנו מעבירים את מה שתורמים להם אלו שנופלים בפח כאילו אין להם מה לאכול... אז בבקשה מימך, שיהיה לך חודש טוב ומבורך וכך גם תאחל לצהל שתקף ישר אחרי המיקרה - גם חודש טוב, מילים טובות יעזרו הרבה יותר מאשר טענות שוא....
3
בלונים טיסנים
א | 06-01-2019 23:12
מה הבעיה? כל ילד ישראלי בן 6 יכול להטיס טיסן עם מצלמה, שעולה במשלוח ישיר מסין פחות מ100 דולר כלל משלוח. למה צריך פצצות ומסוקים בעלות של מיליונים? אפשר לרסס אותם בטיסנים עם בקבוקי תבהרה, על כל פעולה שהם עושים. תשלום באותה המטבע רק שלהם זה יעלה הרבה יותר יקר.
4
התקיפות בעזה
יעקב מימרן | 07-01-2019 15:51
רדיו רבת עמון. מספר שבגלל שה 15 מליון דולר לא עברו ביום שישי אלא רק ביום ראשון לכן שלחו בחמס את הטילים אמרו שפעם אחרת לא יאחרו להעביר את הכסף ...אתה הבנתה את זה ביבי? כבר חלא נשאר לנו מהשתגנוב תלך מאיתנו יה נוכל