תמיכה פומבית ראשונה במפלגת 'הימין החדש' - סרוגים

תמיכה פומבית ראשונה במפלגת 'הימין החדש'

תא"ל (במיל') אביגדור קהלני, הודיע על תמיכה במפלגת 'הימין החדש' של נפתלי בנט ואיילת שקד: "ריגשתם את כל עם ישראל"

author-image

תא"ל (במיל') אביגדור קהלני, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת 'הימין החדש' של נפתלי בנט ואיילת שקד. בסרטון שפורסם בחשבון הטוויטר של בנט, נראה קהלני מברך את ראשי המפלגה החדשה: "איילת ונפתלי, המהלך שלכם יכניס אנשים רבים לתוך המחנה – ריגשתם את ליבי. המהלך מאפשר ליותר אנשים להצטרף אליכם ולשמור על עתידנו כאן במדינת ישראל".

נזכיר, כי לפני כשלושה חודשים עלה שמו של קהלני כמי שעשוי להצטרף למפלגת 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט. ל'ישראל היום' אמר אז קהלני: "אנשים שואלים אותי כל הזמן על הצטרפות חזרה. אני חושב שהם (בנט ושקד; ג"ע) עובדים יפה. הם לא פנו אליי".

(צילום: יונתן זינדל/ פלאש90; תמונה ראשית: יוסי זליגר/ פלאש90)

כזכור, במוצ"ש האחרון הדהימו בנט ושקד את המערכת הפוליטית כשהודיעו על פרישתם מהבית היהודי ועל הקמת מפלגת ימין חדשה בשם 'הימין החדש'. אתמול פרסם בנט אגרת לאנשי הציונות הדתית בה הסביר את החלטתו לעזוב את הבית היהודי.

בין היתר הסביר בנט כי "למרות שבאמת השתדלנו לפעול ללא לאות למען משימות כלל ישראליות, בביטחון, במשפט, בחינוך, למרות ההישגים העצומים של כל הח"כים והשרים, אנשים שאינם דתיים פשוט לא הגיעו. כל הניסיונות שלנו לפתוח את השורות פשוט לא צלחו. כי האמת היא שצריך שתי מפלגות שונות: האחת, מפלגה דתית-אמונית ששומרת על צרכי הציונות הדתית ועל הגרעין האידיאולוגי-אמוני של הציונות הדתית. מפלגה שתוכל גם להציל קולות אבודים שבורחות למפלגות כמו אלי ישי ואחרות. זוהי הבית היהודי/תקומה. השנייה, מפלגת עם ישראל, כלל ישראלית, של שותפות חילונית-דתית, ימנית, שמחברת את העם, מכבדת את ערכי היהדות, ועומדת כחומת ברזל על עקרונות הימין. מפלגת הימין החדש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
כואב
מנ | 01-01-2019 17:57
ממש מרגש סתם פלגנות ירד ערכם בעיני ויש עוד הרבה
2
עלו והצליחו.
בים בם בום | 01-01-2019 18:19
9
3
מזל טוב! להנערה 'טל בת יפה'
מזל טוב! | 01-01-2019 18:19
מזל טוב! להנערה 'טל בת יפה' ששוחררה 10 ימים לפני המועד המתוכנן מהכלא הצבאי - מזל טוב! מזל טוב! מזל טוב! ושוחררה רק בגלל הפגנות אלימות שהסעיר בשבועות האחרונים את ירושלים עיהק תו בהפגנות אלימות שלא היה מעולם, וזה התחיל אחרי שהקנאים הנחמדים, לוחמי מלחמת ד' צבקות, החליטו על יציאה יומיומית להפגנות וחסימות כבישים בבירה. מזל טוב!
אותה שיחררו ואותנו כלאו בכבישים במשך שבועיים
יוני | 02-01-2019 0:02
די לגחמות בפגנות לא עובדות חלאס
4
מצטרף לברכותיו של גיבור ישראל
אבי יצחק | 01-01-2019 19:24
תודה
5
קהלני הוא לא איש ימין ... תמך באוסלו א' ...
עם כל הכבוד | 01-01-2019 21:38
ככה שעם כל ההערכה שיש (ויש!) כלפי גיבור ישראל האגדי אביגדור קהלני, אם בנט ושקד הולכים לאמץ את הקו של כאלה אנשים אז הם רחוקים ביותר מלהיות ימין חדש ...
6
צלש -צבועים .למען . שמם עושים
אילן פתח תקווה | 02-01-2019 6:29
זוג של שודדים נכנסו לבית היהודי השתלטו על הבית ולבסוף לאחר 8 שני ברחו ערב בחירות השאירו חובות . קנו מפלגה לפני 9 חודשים . עשיתם מעשה נבלה פשוט אין לכם מקום בפוליטיקה הישראלית זוג של שקרנים !! הזהרו מהם כל אנשי המנהיגות של הבית היהודי תלחם בכם !!!
7
טוב שיש סוסים מתים המתעוררים לפני בחירות
אלכס לוין | 02-01-2019 9:03
אין ספק אדם ראוי אבל עבר זמנו בטל קורבנו
8
אביגדור קהלני
יהודה | 03-01-2019 12:44
האם אביגדור קהלני פשוט רוצה שנפתלי בנט ישריין לו מקום?