טסים לונציה? תתכוננו לשלם דמי כניסה לעיר - סרוגים

טסים לונציה? תתכוננו לשלם דמי כניסה לעיר

עיריית ונציה שבאיטליה תתחיל לגבות דמי כניסה מתיירים שמבקרים בעיר, זאת בעקבות עומס המבקרים שהופכים את רחובות העיר לצפופים במיוחד. בעירייה מצפים להכנסות של כ-50 מיליון יורו בשנה בעקבות המהלך

author-image
טסים לונציה? תתכוננו לשלם דמי כניסה לעיר
  העיר ונציה (צילום: שאטרסטוק)

טסים לונציה? תתכוננו לשלם: עיריית ונציה שבאיטליה הודיעה היום (שלישי) כי היא תתחיל לגבות דמי כניסה מתיירים שמבקרים בעיר, זאת בעקבות עמוס המבקרים שהופכים את הרחובות של העיר לצפופים במיוחד.

דמי הכניסה לעיר ינועו בין 2.5 יורו ועד 10 יורו (כ-45 שקלים) לאדם, בהתאם לעונה וליום. כך למשל עלות הכניסה תהיה גבוהה יותר בחודשי הקיץ ובסופי שבוע, שבהם נרשמים יותר מבקרים. האגרה תכוון במיוחד כלפי "מטיילי היום"- שמבקרים בעיר וחוזרים באותו היום למקום מגוריהם או למלון בעיר אחרת- וכתוצאה לא משלמים את מיסי התיירים שמוטלים על ידי המלונות בעיר.

"מי שמבקר מהבוקר ועד הערב תורם רק סכום זעום לפדיון הכללי מהתיירות- אבל במקביל יוצר עלויות על התשתיות שלנו" אמר ראש אגודת מנהלי בתי המלון של ונציה, קלאודיו סקארפה, בראיון לרשת BBC. "צריך להבין שזה לא הכול בחינם".

ראש עיריית ונציה, לואיג'י ברונארו, העריך כי המהלך יכניס לקופת העירייה כ-50 מיליון יורו מדי שנה. "במשך שנים עלות הניקיון של מרכז העיר ואבטחת התושבים נפלה כולה על ידי תושבי ונציה" אמר. "החל מהיום, כולם יסייעו לנו לשמור על העיר נקייה ויאפשרו לתושבים לחיות בנוחות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו