עוברים לגנץ: העבודה תנסה לחבור לחוסן לישראל - סרוגים

עוברים לגנץ: העבודה תנסה לחבור לחוסן לישראל

חבר הכנסת איציק שמולי בהתייחסות חדשה למהלכים של מפלגת העבודה לחיזוק מעמדה לקראת הבחירות: מטרה ברורה ומוצהרת לחבור למפלגה החדשה של הרמטכ"ל לשעבר

עוברים לגנץ: העבודה תנסה לחבור לחוסן לישראל
  גנץ. צילום: Anat Hermony/Flash90

חבר הכנסת איציק שמולי מביא את מאחורי הקלעים של החלטת גבאי: עזיבת השותפות עם ציפי לבני ומעבר לרמטכ"ל לשעבר בני גנץ.

לדבריו, בראיון באולפן 'ynet' המטרה המוצהרת והברורה של מפלגת העבודה היא לחבור לשותפות עם מפלגתו החדשה של גנץ ה 'חוסן לישראל'.

שמולי מסביר שלא הייתה מחלוקת בין גבאי ללבני על חיפוש חיבורים למחנה הציוני, אבל הדרך בה בחרה לבני לבדה בלי שיו"ר המפלגה גבאי מעורה "היה בזה משהו צורם ולא במקום".

לדבריו, גבאי הרגיש מאוד מתוסכל מהדברים שציפי לבני אמרה ועשתה בשבועות האחרונים, והוא עמד בשותפות עד תום גם אל מול ביקורות פנימיות במפלגה, אבל לאחר שלבני הלכה מאחוריו הגיעו הדברים להכרעה על פירוק השותפות.

בתשובה האם גבאי יפנה את מקומו לגנץ, אומר שמולי כי גבאי הוא יו"ר מפלגת העבודה ויש לו את המנדט להוביל בבחירות ולנהל מו"מ עם אחרים "ואני לא חושב שצריך לתת עצות בתקשורת, ואני סומך עליו שהמטרה שלו היא חילוף השלטון ושהוא יהפוך כל אבן כדי לעשות את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עתיד המדינה בידי מי?
שלומית | 01-01-2019 13:41
אולי כדאי שאנשים בשמאל הישראלי שכבוד במקומו מונח ובעבר עשה הרבה למען תקומת מדינת ישראל ,מה שכעת אינו יכול להתפאר בעשייה. אולי שיתנו כבוד למלכות ו שישלימו שבעת הזאת אין ראוי מביבי בלנהגיג את המדינה. ובמקום להבעיר את התבערה ולהתנהג מתוך שנאה לחזור למקורות ולאהבתו את רעך ולהבין שאנחנו עם אחד וכולם פניהם לשלום. אפילו אמנון לוי שאינו חשוד באהבתו לביבי אמר שהוא ורק הוא ראוי בעת הזאת להיות ראש הממשלה של המדינה שלנו. חברים די בשינאת חינם בואו נשלב ידים ומתעצם מאהבת חינם ולהיות מונעים מתוך תקוה ואהבה ולא משניאה שיהיה יום טוב ושנה אזרחית חדשה לעם ישראל ולכל היושבים בה לאחינו האהובים הדרוזים וגם לאזרחים העריבים הנוצרים ולכל האחרים שגרים עימנו בארץ הזאת
2
מפלגת העבודה=אבודה. רק להגיד ''קדיש''
חברה קדישא | 30-01-2019 11:50
העם זז ימינה, חברה. כל החבירות שלכם וההזדווגיות יולידו רק ממזרים