צרכנות, שווה לדעת, תוכן שיווק

"הנהג שלנו": הסיפורים המרגשים מאחורי הקלעים

זהו סיפורם של נהגי האוטובוס ואינספור סיפורים מרגשים ואנושיים, אל מול התדמית השלילית שיצאה לתחבורה הציבורית. גם לכם יש את הסיפור הזה? שתפו אותנו ותוכלו לזכות

"הנהג שלנו": הסיפורים המרגשים מאחורי הקלעים
  אוטובוס אגד. צילום: פלאש90

סיפורי מרגשים הגיעו למערכת בעקבות הקמפיין של אגד "הנהג שלנו": בו מספרים את נהג שאתם מכירים או שנתקלתם ויכולים לזכות בחופשה בארץ ובחו"ל.

נוסע, תושב הצפון, רצה להגיע לירושלים ומצא את עצמו בתחנה האחרונה:"אמרתי לנהג שאני מתגורר בצפון ולא מכירה פה כלום. שאלתי אותו מה לעשות והוא החליט לקחת אותי באופן אישי חזרה לתחנה שפספסתי למרות שזה היה כרוך בחצי שעה של נסיעה מיוחדת".

נהגי האוטובוסים בישראל סובלים בשנים האחרונות מתדמית שלילית. התחבורה הציבורית בישראל על קשייה השונים, הופכת לא פעם את הנהגים לשק החבטות של ציבור הנוסעים. מבצע "הנהג שלנו", בו מתבקש ציבור הנוסעים לספר סיפור הנוגע לנהג מחוויית הנסיעה שלהם, העלה אינספור סיפורים אנושיים החושפים את הצדדים היפים של נהגי האוטובוס הבאים במגע יומיומי עם מיליוני אזרחים.

עדות זו מצטרפת למאות עדויות שכבר הספיקו להיערם על שולחן צוות השיפוט במבצע "הנהג שלנו". כמו בפעמיים הקודמות ש'אגד' יצא בקמפיין "הנהג שלנו", גם הפעם, השלישית במספר, זרמו מאות סיפורים מרגשים המראים את הצד היפה של נהגי אגד.

"כמידי יום", מספרת אם, שבחרה לשתף את אגד בסיפורה האישי, "גם באותו יום עליתי לאוטובוס עם הילדים כדי לשלוח אותם למוסדות. כשהנחתי את כרטיס ה'רב קו' על המכשיר גיליתי להפתעתי שהיתרה עומדת על ארבעה שקלים. כמובן שזה לא מספיק בשבילי, ובטח לא בשביל הילדים. נפניתי לכיוון הדלת כדי לרדת ולהתחיל לצעוד ברגל עם הילדים, אבל אז הנהג פנה אלי ושאל לאן אני הולכת. הסברתי לו שהיתרה לא מספיקה ואלך ברגל. הנהג הוציא מכיסו 11 שקלים ואמר שהוא משלם על הנסיעה שלנו. הלוואי שכל הנהגים היו כאלה".

לדברי אבי פרידמן, יו"ר מזכירות אגד:"בתוך למעלה ממיליון מפגשים יומיומיים בין נהגי אגד לנוסעים מתרחשים הרבה אירועים מרגשים ומשמעותיים ובהם גילויים מופלאים של אכפתיות ועזרה. חשוב לנו למצב ולחזק את תדמית הנהגים שנפגעה בשנים האחרונות".

"אנו, באגד, משקיעים משאבים רבים כדי לחזק את רמת השירות והמחויבות שלנו לציבור הנוסעים. הנהגים והתנהלותם מול הנוסעים – הם אלה הקובעים את תדמית אגד אצל הנוסעים. אנו רוצים להביא אותם לידיעת הציבור הרחב ולהציב לעצמנו רף גבוה של מחויבות לשירות מצוין, מקצועי ואדיב. הסיפורים שסופרו ע"י אלפי הנוסעים שהשתתפו במבצע בשנים הקודמות חשפו בפנינו את פניהם היפות של נהגי אגד".

אגד פונה לכלל המשתמשים בשרותי התחבורה שלה בכל רחבי הארץ ומזמין את הנוסעים לספר את הסיפורים המרגשים והנוגעים ללב בהם נתקלו מצד נהגים. תשעת הסיפורים הטובים ביותר המבטאים את המחויבות לשירות של נהגי אגד יבחרו ע"י צוות שיפוט חיצוני, שאינו נמנה על עובדי אגד, והקהל הרחב יתבקש לדרג ולקחת חלק בתהליך הבחירה. הנהג שייבחר לבסוף יוכתר בתואר "הנהג שלנו". שולחי הסיפורים יזכו אף הם לזכות בחופשה בארץ או בחו"ל ובשלל פרסים שווים.

בשני המבצעים הקודמים של "הנהג שלנו" הגיעו למעלה מ-3,000 עדויות וסיפורים מרגשים שחשפו את הצדדים היפים של נהגי אגד המשרתים מידי יום למעלה ממיליון נוסעים ומבצעים אלפי נסיעות מעלות השחר ועד השעות הקטנות של הלילה.

רוצים גם אתם לספר את סיפורכם ואולי לזכות בחופשה זוגית מפנקת? לחצו כאן

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנסיעה מטבריה ליבנאל היה נהג אדיב מאוד
יפה יוסף | 30-12-2018 17:44
והיה שואל כל אחד אם יש לו משהו במטען כדי לפתוח את תא המטען . לפעמים קשה לבקש לפתוח את צא המטען בגלל נהג קשה ואילו כאן היה כל כך נעים ושם לב לכל נוסע מה הוא צריך.
2
אגד נוראית היום גם חיכינו בגשם שעה וחצי לקו
נוסע | 30-12-2018 18:24
זקנים צעירים וקשישים מתוסכלים בגשם שעה וחצי ממתינים לקו 12 כולם טענו שאתם נוראים ולא משפרים דבר זו שיגרה רשלנית פוגענית! על מה לפרגן לכם? חסרי מוסר