המפץ בימין: "עכשיו ברור שאפשר לנצח את נתניהו" - סרוגים

המפץ בימין: "עכשיו ברור שאפשר לנצח את נתניהו"

בעוד בליכוד תוקפים את בנט על פגיעה בגוש הימין, בשמאל מברכים ומצהירים כי כעת אפשר לנצח את נתניהו. רגב: "היזהרו מחיקויים"

המפץ בימין: "עכשיו ברור שאפשר לנצח את נתניהו"
  (צילום: יוסי זליגר/ פלאש90)

במערכת הפוליטית מגיבים לפרישתם של נפתלי בנט ואיילת שקד מהבית היהודי ולהקמת מפלגת 'הימין החדש' על ידם. בעוד בליכוד תוקפים את בנט על פגיעה בגוש הימין, בשמאל מברכים ומצהירים כי כעת אפשר לנצח את נתניהו.

ממפלגת 'יש עתיד' נמסר בתגובה למהלך של בנט ושקד כי "בזמן שהגוש של נתניהו מתפצל נוצרת פה הזדמנות היסטורית להחליף את השלטון. כפי שהראו הסקרים בשבוע האחרון, יש עתיד היא האלטרנטיבה היחידה להחלפת שלטון נתניהו. אם כל מי שבאמת מעוניין להחליף את השלטון יתייצב מאחורי יאיר לפיד ויש עתיד, אפשר לנצח בבחירות ולשנות את הכיוון אליו הולכת המדינה".

יאיר לפיד עצמו מסר: "לי דווקא אכפת איך מתחלקים המנדטים של נתניהו, מפני שעכשיו ברור שאפשר לנצח את נתניהו".

גם מפלגת כולנו בראשות משה כחלון, הגיבה למהלך ואמרה כי מדובר בהקמת מפלגה סקטוריאלית נוספת: "הערב קמה מפלגה סקטוריאלית נוספת שמבקשת לצמצם עוד את הממלכתיות. בקדנציה האחרונה פעלו בנט ושקד כאיגוד סקטוריאלי שחיפש את המפריד והמקטב בציבוריות הישראלית. ישראל זקוקה למפלגה ששמה את הישראלי במרכז. שנלחמת עבור כל ישראלי באשר הוא. שנלחמת כדי להסיר את ה"הם" מהשיח הציבורי. שוב מתברר שיש רק מפלגה לאומית, ממלכתית וחברתית אחת. כולנו".

ראש האופוזיציה ציפי לבני מסרה: "שם חדש לאותם אדריכלי הסיפוח, הפגיעה בשלטון החוק ובדמוקרטיה. מולם צריך להציג את הדרך הציונית הברורה של מדינה יהודית ודמוקרטית שנפרדת מהפלשתינים לשלום ואיתה לנצח".

שרת התרבות והספורט מירי רגב תקפה אף היא את הציונות ואמרה: "בשנים האחרונות בנט ושקד ירו בתוך הנגמ"ש ועכשיו הם הפקירו את הבית ועשו סיבוב על הציונות הדתית. אני קוראת לאנשי הציונות הדתית: בואו למפלגת הימין האמיתית. הצביעו רק למפלגת הליכוד האמיתית והגדולה שבה יש מקום לדתיים וחילוניים, מזרח ומערב, פריפריה מרכז ויהודה ושומרון. היזהרו מחיקויים".

עוד היא הוסיפה כי "מי שרוצה להבטיח שהממשלה הבאה תהיה ממשלת ימין בראשות נתניהו ולא ממשלת שמאל בראשות לפיד-גנץ-גבאי, חייב להצביע רק לליכוד בראשות נתניהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
צריך הרבה אומץ לעשות מהלך כזה
צל"ש או טר"ש | 29-12-2018 21:18
2 אנשים מוכשרים שהוכיחו את עצמם.נקוה שלא יגרמו נזק לבית היהודי
2
הקמת מפלגה חדשה - בנט ושקד
דניאל מטודי | 29-12-2018 21:23
בשורה התחתונה כל המפלגות משחקות ב נדמה לי . מתחברים , מתפרקים , מתגרשים . הליכוד המפלגה היחידה השומרת על צביונה ויעודה ולא משחקת משחקים . אנו בליכוד מאוחדים וזה כוחנו . בנט ושקד הפכו לחוכא ואיתלולא . כנראה שהכיסאולוגיה חשובה לאין ערוך מהאידאולוגיה . נמתין בסבלנות ל 9.4.2019 .
3
כל הכבוד. אני אצביע!
אליהו | 29-12-2018 21:35
כל הכבוד לכם!!!! אני בעזהי אצביע לכם!!!! סוף סוף מפלגת ימין גדולה שיכולה להיות מץחרה אמיתית לליכוד שהוא רק עושה עצמו ימין, ובפועל הוא סתם מרכז לא ימין ולא שמאל... אין עליכם בנט ושקד
4
טעות אסטרטגית
טעות אסטרטגית | 29-12-2018 21:49
למה זה טוב? אתם הראש של הבית היהודי מה יתן לכם עכשיו הקמה של מפלגה חדשה, זה רק יפגע בימין, מקווה שאלי ישי ועוצמה יהודית יתחברו עם הבית היהודי ויקימו אלטרנטיבה דתית ימנית אמיתית
5
לוקחים אתם סרח של הקרן החדשה בשם שולי מועלם
טל | 29-12-2018 22:27
וקוראים לעצמם ימין?
6
חדשה נפלאה
אזרחית | 29-12-2018 23:20
כל הכבוד!
7
בנט שקדץ יעלון גנץ וכל שאר המסחרה
בן אברהם | 30-12-2018 0:26
כנראה שאין ברירה ונצביע למפלגה הערבית המשותפת. למה? כי הם מסתבר הם היחידים שדוברים אמת הם שונאי העם היהודי אומרים זאת בפומבי ואני מאמין להם, עדיף להצביע לאמת מאשר לכל השקר במפלגות האחרות השכימו העריבו עם עבדים מטומטם אתם הורסים בידיים את השלטון היהודי בארץ ישראל.........
8
למירי רגב
מישהו | 30-12-2018 0:27
שנתניהו יחזור בו מנאום בר אילן אז דברי איתנו...
9
בסך הכל מהלך אסטרטגי לצירוף בנט ושקד לליכוד
דני | 30-12-2018 0:47
הם תואמי ליכוד יותר מאשר הבית היהודי
10
השם הימין החדש מעביר מסר מטעה
דני | 30-12-2018 3:55
הימין החדש משמעו שהיום המרכז עם נטיה אפשרית שמאלה הוא הימין החדש!!! אז שלא יעבדו עליכם, הם לא בהכרח ימין, הם ליברלים נאורים, במקור הם לא דתיים בכלל, שמנסים לקחת את קולות הימין תוך העברת מסר מטעה