התפרקות: ח"כים מהעבודה בוחנים פילוג וחבירה למרצ - סרוגים

התפרקות: ח"כים מהעבודה בוחנים פילוג וחבירה למרצ

הצרות במחנה הציוני נמשכות, על רקע המחלוקת בין ראשי המחנה, אבי גבאי וציפי לבני- מספר ח"כים מהעבודה בודקים אופציה של פילוג המפלגה וחבירה לסיעת מרצ

התפרקות: ח"כים מהעבודה בוחנים פילוג וחבירה למרצ
  (Photo by Miriam Alster/FLASH90)

מספר חברי כנסת בעבודה מתכנסים בשעה זו בכנסת לבחינת פילוג וחבירה למרצ. אך טרם ברור האם יושג הרוב הדרוש. בין הח"כים האמורים: יוסי יונה שמוביל את המהלך, איילת נחמיאס ורבין, איתן כבל, מיקי רוזנטל ונחמן שי.

אמש קראה יו"ר האופוזיציה ציפי לבני: "כל אחד מאיתנו צריך לשים את האגו בצד למען המטרה המשותפת שהיא מהפך – זה יהיה המבחן", בתגובה תקפו מקורבי אבי גבאי שזעמו על הדברים, ואמרו כי היא הראשונה שצריכה לשים את האגו בצד.

לאחר שהחוק לפיזור הכנסת יעבור היום (רביעי) כל ח"כ יכול להתפצל ולרוץ היכן שירצה, אך אם אותם ח"כים רוצים לקחת איתם יחד את מימון המפלגות הם צריכים למצוא שמונה שיתפצלו יחד ממפלגת האם.

אותם שמונה יכולים אחר כך, להתפצל שוב, ולשמור על אותו מימון. כך שאם יש ח"כים נוספים במחנה הציוני שרוצים ללכת ללפיד או לכחלון, הם יכולים לחברו ולפרוש יחד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
התעוררות
אביגדור אברג'יל | 26-12-2018 15:55
קורע, אבל עצוב, מאוד עצוב. א. כי גבאי הוא משלנו, אפילו שהוא הפך את עורו, עדיין לא מפרגנים לו. כפי שעשו, לעמיר פרץ, אלי דיין, וכיוב..... וזה כואב, חבל. ב. כשאתה ומפלגתך נמצאים בקריסה טוטאלית, בפשיטת רגל, פוליטית מדינית ואידאולוגית...(דור שני ושלישי, כבר היגרו לחול התבוללו, ולא רוצים לשמוע על המפלגה), אז לפחות תעשו תשובה, תבדקו את המצע, תעדכנו אותו, תתקנו אותו, תרעננו את הסחורה, היא כבר מסריחה, מיושנת, ובכלל לא אקטואלית. (לא ביקשנו, שתודו שטעיתם, לא ביקשנו שתבקשו סליחה ותתנצלו עמוקות, לא ביקשנו פיצוי. (למרות שראוי שתעשו זאת, ומגיע לנו פיצוי ענק, על הולכת השולל, על ההטעיה על העושק, על הרכוש, על האדמה, על החינוך על שטיפת המוח, על הכפיה החילונית, על גניבת התינוקות, על אובדן הזהות, על מלחמת אחים ושנאת חינם, ועוד קצרה היריעה מלהכיל......) ראבאק, תתעוררו כבר!!! הגיע הזמן, תפתחו את העיניים, תתבוננו בעיני בינה ותבינו, אתם שבויים בתפיסת עולם שקרית, וממאנים לעכל את זה, אתם פאסה טוטאלי.
כל מילה ממש נכונה
אליהו | 27-12-2018 8:54
כל הכבוד לכותב. הצלחת לתמצת את המהות השקרית של מה שקוראים לעצמם המחנה הציוני. איפה הם ואיפה ציון. איפה הם ואיפה יהדות. איפה הם ואיפה האמת. איפה הם ואיפה צדק. איפה הם ואיפה נאמנות. ועוד ועוד ועוד... מנותקים לגמרי...
2
תשאירו את גבאי היהיר והגאוותן לבד
גילבוע | 26-12-2018 17:15
הוא לא למד פרק בהלכות צניעות, וצריך להקשיב לסקרים