נתניהו בישיבת סיעת הליכוד: "בעז"ה ננצח" - סרוגים

נתניהו בישיבת סיעת הליכוד: "בעז"ה ננצח"

אחרי ההודעה של ראשי הקואליציה על פיזור הכנסת, ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום בחירות ראשון: "הדרך הנכונה - הדרך של הליכוד"

נתניהו בישיבת סיעת הליכוד: "בעז"ה ננצח"
  (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

בחירות 2019: אחרי שראשי הקואליציה הודיעו היום (שני) על פיזור הכנסת והליכה לבחירות ב-9 באפריל, ראש הממשלה בנימין נתניהו נושא כעת דברים בפתח ישיבת סיעת הליכוד. נאום בחירות ראשון של הליכוד.

הדרך הנכונה – הדרך של הליכוד

נתניהו פתח את דבריו בהישגי הממשלה בכל התחומים: בביטחון, בכלכלה, ברווחה, בבריאות, בתחבורה ועוד – המון תחומים שהוזנחו במהלך השנים ומדגיש כי "אנחנו ננצח".

נתניהו נשאל על "המצב הביטחוני הרגיש", שמנע ממנו ללכת לבחירות לפני כחודשיים: "לפני חודש וחצי עמדה שאלת פיזור הכנסת, עליה אני אמרתי: 'שאנחנו בתקופה רגישה'". לדברי נתניהו, "לא יכולתי לומר אז מה שאתם יודעים היום, שאנחנו בפתחו של מבצע חשוב ביותר שמפרק את מנהרות החיזבאללה. והמבצע הזה רובו ככולו מאחורינו. עכשיו צריך ללכת לבחירות לתת מנדט ברור לממשלה להמשיך עם זה".

"הבוחרים מבינים מה עשינו למען עם ישראל", אומר נתניהו, "הם נוסעים בכבישי ישראל, הם נוסעים בעולם ורואים מה קורה בישראל. היא כמו יהלום. ישנה תחושה חזקה של ביטחון. חלק גדול מעם ישראל, רוב מוצק, מאמין שיש ביטחון. הבוחרים ימשיכו לתת מנדט לממשלה לאומית, ויצביעו לדרך הנכונה – הדרך של הליכוד".

אין לי ציפיות על החקירות

לשאלה אם היה מצפה שהחקירות ייעצרו בעקבות הבחירות? עונה נתניהו: "אין לי ציפיות בעניין".

על חוק הגיוס: "חברנו החרדים לא תומכים בחוק. צריך 2 מפלגות בלעדיהם: אחת בראשות ליברמן, והשנייה של לפיד שאמר שלא יתמוך. אז אין לנו רוב".

על חוק גדעון הסער שלא יספיק להיכנס לספר החוקים: "שמענו הבהרות אצל אחד העיתונאים שקיבל הבהרות מבית הנשיא לשנות את הנוהג שהיה קיים – שמי שמקבל בכי הרבה המלצות, עליו תוטל מלאכת הרכבת הממשלה".

"שום דבר לא מובטח"

לאחר ההצהרה הציבורית, נתניהו התייחס לסיכויי הליכוד בבחירות במהלך החלק הסגור של ישיבת הסיעה. לטענתו, "שום דבר עוד לא מובטח, וצריך להילחם בצורה אדירה. אנחנו נתמודד עם כוחות גדולים ונצטרך לגייס ציבורים גדולים". עוד קרא לחברי המפלגה להימנע משאננות ותחושה של ניצחון מובטח.

עוד ציין כי "המבחן שלנו יהיה בגיוס התומכים שלנו – לשכנע את הציבור שלנו להצביע לליכוד, לא לאף אחד אחר, ולבוא ולהצביע. אם נעשה זאת ננצח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
שהחיינו!!!
מירה | 24-12-2018 15:50
הגיע הזמן להחליף את כל חברה הממשלה , אשר בתקופתם נהרס אמון הציבור בפרסונות שחלקן הגדול מושחחים והורידו לזנות את המוסר!!
2
ראש ממשלתינו
אחד | 24-12-2018 16:12
אין שם שמיים שגור בפיו רק כאשר יש לו אינטרס לפזול למחנה הדתי. כשהוא מדבר על עוצמתו של צהל אני לא זוכר שהוא אמר בעזה אי פעם וכו'.
ידוע שרוה"מ אינו דתי ורחוק מזה אעפ"י שלומד
ל אחד | 24-12-2018 19:10
תנך לעיתים. אבל אתה צודק כאשר הוא חושק/גונב בקולות הדתיים הוא נזכר בהם ומדבר בלשוננו הדתיים. כמו שעשה בבחירות הקודמות שגנב 4 מנדטים לבית היהודי-לא אשכח לו לעולם.
3
רק עוצמה יהודית !!!
יערה | 24-12-2018 18:05
הפעם רוצים ימין עקבי ולא מתקפל, וכזה יש רק אחד: עוצמה יהודית בראשותו של בן ארי. חייבים אותם בכנסת !!!
מסכימה איתך עם תיקן קטן=מקום 1 בן גביר
ליערה | 14-02-2019 19:53
ולא בן גביר - שניהם מצויינים אבל בן גביר אין עליו !!
4
רוה"מ
בהצלחה רבה | 25-12-2018 12:11
עם ישראל
5
אברי גלעד
שמעון שטרק | 25-12-2018 15:51
אברי בחור נחמד אבל הוא אנטי דתי.עורך חתונות אזרחיות.
6
להיזהר מביבי
ישראל | 27-12-2018 11:34
דתיים לאומיים, תיזהרו מביבי שפתאום לפני הבחירות בא לו לבוא למכינה בעלי לגנוב קצת מנדטים מהבית היהודי. בנט אל תיתן לו לעשות את זה שוב!!
להזהר גם מחוטבלי שהובילה את ביבי לעלי
לישראל הצודק | 14-02-2019 19:56
לא נשכח את גניבת 4 מנדטים וההתלקקות לציונות הדתית. ואחכ הוא הזמין אחרון את בנט נציג הדתיים - לא לשכוח !! ועוד דבר: אחרי הבחירות טראמפ יביא את החלטתו: 2 מדינות ל-2 עמים ואת יתר הגזירות שיפלו עלינו - נקוה שלא תתחרטו שהצבעתם ביבי.