תתכוננו: זה הנושא שיוביל את חגיגות העצמאות ה-71

תתכוננו: זה הנושא שיוביל את חגיגות העצמאות ה-71

ועדת השרים לסמלים וטקסים אישרה היום (ב') את הנושא המרכזי שיוביל את חגיגות ה-71 למדינת ישראל שהציעה השרה מירי רגב. "הצדעה לאנשים שמביאים את הרוח הישראלית"

author-image
תתכוננו: זה הנושא המיוחד שיוביל את חגיגות ה-71
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

לאחר שמדינת ישראל זכתה לחגיגות 70 מוצלחות במיוחד, משרד התרבות כבר החל את העבודה על החגיגה הבאה. ועדת השרים לסמלים וטקסים בראשות שרת התרבות והספורט, מירי רגב התכנסה היום (יום ב') ואישרה את הנושא המרכזי שיוביל את חגיגות ה-71 למדינת ישראל שהציעה השרה רגב.

לאחר שביום העצמאות האחרון הנושא "מורשת של חדשנות", ליווה את החגיגות. השנה החגיגות יעמדו בסימן: "רק בגלל הרוח" – מצדיעים לרוח הישראלית.

"החל מיום הקמתה מהווה המדינה ביטוי מובהק לרוח הישראלית יוצאת דופן כנגד כל הסיכויים" הסבירה השרה רגב "אותה הרוח ממשיכה להניע ישראלים רבים להתגבר על הקשיים בפניהם הם ניצבים, להצטיין, להצליח להפוך את הקושי האישי למנוע של עשייה צמיחה ותרומה לחברה באופן מעורר השראה ואת ישראל למקום טוב יותר לחיות בו".

מצדיעים לרוח הישראלית (צילום: אלי סבתו)

עוד הוסיפה רגב: "ביום העצמאות ה-71 תצדיע המדינה לאזרחים ואזרחיות ישראלים, בני כל הדתות והעדות, המביאים לידי ביטוי בסיפורם האישי את הרוח הישראלית. מי שנאבקו והצליחו, כנגד כל הסיכויים, להפוך לאזרחים ואזרחיות פעילים, הרימו תרומה ייחודית לחברה ופעולתם נמצאת בהסכמה ציבורית רחבה".

כמיטב המסורת  גם בטקס המשואות הקרוב שיתקיים בערב יום העצמאות, ד' באייר התשע"ט – 8 במאי 2019, ידליקו 12 אנשים, כנגד 12 שבטי ישראל, אשר ימצאו ראויים ומתאימים להדליק משואה ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל.

משרד התרבות והספורט, מרכז ההסברה – המטה לטקסים ואירועים ממלכתיים, מזמין את הציבור להציע את מדליקי המשואות לשנת ה-71 לעצמאות המדינה. את ההצעות ניתן יהיה להגיש בימים הקרובים באמצעות אתר משרד התרבות והספורט. הקריטריונים יפורסמו לציבור הרחב בהתאם לנהלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מירע
מימי | 25-12-2018 11:11
מקווים שבכנסת הבאה המירי הזאת לא תכלל בעזה