כבוד למגזר: סרוגה נבחרה לעמוד בראש ארגוני הנשים בישראל

כבוד למגזר: סרוגה נבחרה לעמוד בראש ארגוני הנשים בישראל

חברת ההנהלה הארצית של "אמונה", אושרית סטבון מאלון שבות נבחרה לעמוד בראש מועצת ארגוני הנשים בישראל. סטבון מסרה: "רואה אתגר גדול בתפקיד"

כבוד למגזר: סרוגה תעמוד בראש ארגוני הנשים בארץ

יו"ר חדשה וסרוגה למועצת ארגוני הנשים בישראל: אושרית סטבון, חברת ההנהלה הארצית של "אמונה", נבחרה לעמוד בראש מועצת ארגוני הנשים בישראל. בטקס חגיגי שנערך אמש (יום א'), קיבלה אושרית את שרביט הניהול מידיה של גליה וולך, יו"ר נעמת, שעמדה בקדנציה האחרונה גם בראש המועצה. אביבה קולמן, אף היא פעילה ומתנדבת של "אמונה", ממשיכה כבשנים עברו בתפקידה כסגנית היו"ר.

"אני רואה אתגר גדול בתפקיד" הצהירה סטבון בטקס "אשמח לקדם פרויקטים ותכניות הקשורים למעמד האישה, להתנדבות, לחינוך ורווחה ולעבודה קהילתית. מטרתנו להעצים ולהרחיב יוזמות חדשות וגישות חדשניות בנושאים חברתיים ומגדריים, זאת תוך שילוב של הנהגה צעירה ופנים חדשות בפעילות המועצה. כמו כן אשמח להשיב את שיתוף הפעולה עם משרד החוץ והגורמים הרלוונטיים" סיכמה סטבון.

(צילום: דוברות תנועת אמונה)

 

במסגרת תפקידה כיו"ר, סטבון תאגד ותייצג את פעילותם של למעלה מ-10 ארגוני הנשים הגדולים, וביניהם; אמונה, ויצו, נעמ"ת, הדסה ישראל, בנות ברית ועוד. המועצה, שהוקמה לפני כשישים שנים, חברה מאז גם בארגון הגג של נשים יהודיות בעולם (ICJW) ואף חברה במועצת האו"ם לזכויות נשים.

אושרית סטבון, תושבת אלון שבות שבגוש עציון, נשואה ואם לשלושה, משמשת מזה שנים כיועצת פרלמנטרית לשרים ולחברי כנסת. בתפקידה הנוכחי, עובדת לצד חברת הכנסת מירב בן-ארי. ניהלה פרויקטים של ילדים ונוער במצוקה, הפיקה אירועים ציבוריים וריכזה גרעיני נח"ל בתנועת הנוער העובד והלומד. ועמדה בראש תא הסטודנטים באוניברסיטת בר-אילן. בשנים האחרונות, לצד עבודתה התובענית, סטבון, פעילה מרכזית ומתנדבת בתנועת האישה הדתית-לאומית "אמונה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כבוד?
יהודי | 25-12-2018 8:23
בושה מספיק עם העצמה נשית על חשבון זוגיות וגברים
העצמה נשית לא חייבת להתנגש בשלום בית
יפה יוסף | 30-12-2018 17:58
ואם כן מתנגש ואין שלום בית באמת אין כבוד בתפקיד הכי מורם שיהיה.
2
אתם מזכירים לי את יהודי בריה"מ שהיו צוהלים...
ישי | 27-12-2018 11:50
למראה שם משפחה יהודי בין חברי המפלגה הקומוניסטית (תראו, אחד משלנו!) ארגוני הנשים מחדירים אג'נדה שמסוכנת לא פחות מזו הקומוניסטית, ככה שאין טעם להתגאות באחת משלנו שהולכת לאמץ את עקרונות האידיאולוגיה הזאת.