רה"מ תוקף את ארדואן: "רודן אנטישמי ואובססיבי" - סרוגים

רה"מ תוקף את ארדואן: "רודן אנטישמי ואובססיבי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב למתקפה של בכירי השלטון הטורקי נגדו, וטען כי הנשיא ארדואן הוא "רודן אנטישמי, יש לו אובססיה לישראל"

רה"מ תוקף את ארדואן: "רודן אנטישמי ואובססיבי"
  (צילום: תומר נויברג\פלאש 90)

העימות בין ישראל וטורקיה נמשך: שעות ספורות לאחר המתקפה של בכירי השלטון הטורקי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, המנהיג הישראלי הגיב במתקפה חריפה נגד נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן. הדברים נאמרו במהלך מפגש עם לוחמים וקצינים בני העדה הנוצרית לפני חג המולד.

"נחשפתי עכשיו לטרלול היומי של הרודן האנטישמי ארדואן" טען נתניהו. "יש לו אובססיה עם ישראל. הוא יודע מה זה צבא מוסרי באמת, לעומת צבא שטובח בנשים ובילדים בכפרים כורדים.  זו מדינה שהופכת לצערי לרודנית מיום ליום".

עוד הבהיר כי בזמן שהמנהיג הטורקי טובח בבני המיעוט הכורדי, בישראל בני כל הדתות נהנים מחופש מלא. "פעם ארדואן היה תוקף אותי כל שעתיים וזה עכשיו כל שש שעות- אז יש שיפור" טען. "במזרח התיכון יש אמיתות בסיסיות על תרבות שאנחנו מגנים עליה- תרבות של חופש, לכל הדתות. אנחנו שומרים על החופש הזה כי הוא חלק מההגדרה שלנו, והיא מתנגשת בצורה חזיתית עם הקנאות האסלאמית ששוטפת את האזור שלנו ומנסה לכבות את הלהבה הכבירה שיש לנו".

"אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה למדינות מסביבנו אם לא היתה מדינת ישראל" הוסיף. "הן היו נשטפות בקנאות האיסלמית. גם העולם היה נשטף כי ישראל מגינה על העולם מפיגועי טרור".

כזכור, מוקדם יותר שר החוץ הטורקי מבלוט צ'בושולו אמר כי "נתניהו הוא רוצח בדם קר. הוא אחראי לטבח של אלפי פלסטינים. הכובש מפציץ ילדים שמבלים בחופים. טורקיה לעולם לא תפסיק לחשוף את האמת". דובר מפלגת השלטון הוסיף וטען כי "נתניהו, ראש הממשלה אשר נחקר בחשד לקבלת שוחד בישראל, מנסה להפעיל מניפולציות על הקהילה הבינלאומית. הוא חושב שיוכל להסתיר את המציאות ע"י תקיפת צבאנו ואת הנשיא שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
המצב
אריה | 23-12-2018 17:26
צריך להתבגר ולהבין את המצב. עלינו לכבוש את המדבר הדרומי-מזרחי של סוריה עד הפרת, להתחבר שם עם הכורדים ולכרות איתם ברית אסטרטגית. זה ייצור חייץ בין איראן-עירק לבין סוריה במקום האמריקאים שעוזבים, ויגרום לחץ כבד על טורקיה ועל איראן מצדם של המיעוטים המתעוררים שם. אז נראה באמת, מי הוא הכובש שטחים לא להם!
כורדים
יובל נבון | 24-12-2018 1:51
רעיון מעולה יום לפני ההכרזה של טראמפ היו לי הירהורי כורדים שבאים עלי פעם בכמה זמן ולמחרת עם ההכרזה נראה שרק ברית שלהם איתנו תציל אותם ותחזק אותנו השאלה היא איך עושים מהלך בסדר גודל כזה