החשמל יקר: המסר של אבי גבאי על הארובות בחדרה - סרוגים

החשמל יקר: המסר של אבי גבאי על הארובות בחדרה

בגובה של 250 מטר: עשרות אלפי הנוסעים על כביש החוף הערב צפו הערב בכיתוב ענק שהוקרן על ארובות חדרה במחאה על עליית מחירי החשמל: "אבי גבאי צדק! כשהגז יקר - החשמל יקר"

החשמל יקר: המסר של אבי גבאי על הארובות בחדרה
  (צילום: המחנה הציוני)

בגובה של 250 מטר: עשרות אלפי הנוסעים על כביש החוף הערב צפו הערב (ש') בכיתוב ענק שהוקרן על ארובות חדרה במחאה על עליית מחירי החשמל: "אבי גבאי צדק! כשהגז יקר – החשמל יקר".

במחנה הציוני אומרים הערב  המיצג הענק הערב הוא יריית הפתיחה לקמפיין של המפלגה שיתחיל השבוע בנושא יוקר המחייה ועליית מחירי החשמל, תחת הכותרת "אבי גבאי צדק".

במחאה על גל עליות המחירים במשק ובמיוחד על עליית מחיר החשמל, הגיעו הערב פעילי השטח של המחנה הציוני בסמוך לארובות והקרינו את הכיתוב על הארובה הצפונית.

"הממשלה כשלה בטיפול ביוקר המחייה" אומר אלון ויסר, מנהל מטה השטח של מפלגת העבודה. "עליה של 14% במחירי הדיור, עליית מחירי החשמל, התייקרות מוצרי המזון, התייקרות המים לצריכה ביתית. זהו כישלון ממשלתי מוחלט במאבק ביוקר המחיה"/

"אבי גבאי היה השר היחיד שנלחם נגד מתווה הגז. הוא לחם באומץ בחברות הגז מול ממשלה שלמה שנכנעה – הוא היחיד שיכול להלחם ביוקר המחיה. גבאי היה הראשון לזהות לפני שנים את המחיר הכלכלי שהציבור משלם עכשיו, עם עליית מחירי החשמל, על המתווה המושחת."

"אנחנו מאמינים שאפשר לשנות. אפשר להילחם ביוקר המחייה, לשלם 20% פחות בחשבון החשמל, לשלם פחות על המים ועל מוצרי המזון. בשבועות הקרובים אנחנו מתכננים להתמקד בכשלונות של הממשלה בכל הנוגע ליוקר המחייה ולהציג את הקשר הברור שבין מתווה הגז למחירי החשמל וכמובן את בריחת הממשלה מהכישלון של עליות המחירים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שמאלנים בכיינים
הקרן החלשה | 22-12-2018 21:54
לכל אחד שתי דירות וכלב ועדיין מתלוננים על יוקר המחייה. פטריוטים אמיתים לא נבהלים ממחיר החשמל ושאר קישקושים. משלמים מיסים בגאווה ובשימחה כל עוד הכסף מופנה למטרות חשובות כמו חיזוק אחיזתנו בארץ ישראל!