איש התקשורת ידידיה מאיר בדקה על פרשת ויחי שואל למה זכו מנשה ואפרים, שבמשך אלפי שנים עם ישראל כולו מברך את בניו "ישימך אלוהים כאפרים וכמנשה". צפו
ישימך אלוהים כאפרים וכמנשה. למה דווקא הם?

WhatsApp Video 2018-12-20 at 12.49.00
(צילום: פרדס- במה לחכמה יהודית)
מספיק לנו מאשתך הטרחנית לא צריך לסבול גם את הפילפולים שלך. קצת רחמים בבקשה.