המתלונן נגד הרב מוטי אלון בראיון לסרוגים: "היה קשה לעצור אותו"

המתלונן נגד הרב מוטי אלון בראיון לסרוגים: "היה קשה לעצור אותו"

אמיתי דן, המתלונן נגד הרב אלון, חושף בראיון לסרוגים את פרטי המקרה ואת התלונה במשטרה, ומאשים את פורום תקנה: "טענו שאני לא מקרה חמור" ומאיים בתביעה נגד ישיבת חורב

author-image
המתלונן נגד הרב אלון: "היה קשה לעצור אותו"
  הרב מוטי אלון. (צילום: David Vaaknin/Flash 90/Pool)

פרשת הרב אלון. אתמול בערב (שלישי) פרסמנו כי הוגשה תלונה נגד הרב מוטי אלון בגין תקיפה מינית, שבוצעה ב-2002.

בראיון לסרוגים חושף המתלונן, אמיתי דן שלמד בישיבת חורב את פרטי המקרה: "אני מודע ואומר לו: הרב, מה שאתה עושה מרגיש לי לא בסדר, זה נראה לך בסדר? והוא אומר לי: כן".

להגיד שתקפו אותך מינית זה קשה

דן שלמד בחורב בשנת 2002, מעיד על עצמו כי היום הוא דתל"ש, ומספר על עצמו: בן 33, עובד בתחום הסייבר, ועל המשפחה שלו: אביו הוא מתי דן (ראש עמותת עטרת כהנים), ואמו היא אתיה דן (מנכלי״ת עמותת מניפה).  ״אני בן של״, אומר דן, ״וגם מוטי אלון. אני הולך לשלול לו את הרבנות אם זה אפשרי בכלל, הוא לא יהיה רב בישראל יותר"

למה הגשת תלונה רק עכשיו? היו כמה פעמים בעבר שהתפוצצו פרשות נגד הרב מוטי אלון?

"עברתי הרבה בחיים, באותו זמן הייתי צריך לדאוג לעצמי. אתה לא יכול להילחם מלחמות עם כל העולם שאתה בונה את עצמך. בנוסף, גם המצב הזה, שאתה בתור גבר – וזה הכי קשה לדעתי – אומר שפגעו בך, זה לא קל".

"עכשיו גם יש לי כוח, וגם הבנתי שבאמת הוטרדתי. יש משהו שקשה לך כגבר להגיד שפגעו בי. גם מצד החברה והמשפחה. שאמרתי במשפחה שאני הולך לדבר, היו עליי לחצים שלא לדבר. אף אחד לא ידע מזה, זה לא משהו שאתה מצהיר: מישהו הטריד אותי מינית. הרבה דברים אתה יכול להגיד, אבל להגיד שתקפו אותך מינית זה יותר קשה. היום המצפון שלי אומר לי: דיי".

פנית לפורום תקנה?

"פורום תקנה לא 'עשה את העבודה' בעבר. פניתי לפורום תקנה בצורה רשמית אחרי ששלחתי למשטרה תלונה דרך הפייסבוק. אמרו לי שם שאני לא המקרה הכי חמור, והם פוחדים שאם הסיפור שלי ייצא קדימה אז הוא (הרב אלון) יסיים שוב בעבודות שירות".

"בשיחה עם פורום תקנה הסכמנו שיש כת חדשה בישראל 'כת אלון'. כתות קשה מאוד לעצור. אם אתה מכניס עכשיו את הרב אלון לכלא הוא נהיה קדוש מעונה מבחינת החסידים שלו. לכן השאלה היא איך לטפל בו".

דן גם תוקף את הרבנים, ובראשם הרב דרוקמן, שנתנו אור ירוק, לדבריו, לרב אלון, לחזור בתשובה. כמו גם נגד פורום תקנה וההתנהלות שלהם בפרשה הקודמת: " החלטתי לפעול כשראיתי שפורום תקנה החליטו לסגור במחשכים. הרבנים שהתכנסו בפעם הראשונה ונתנו לרב אלון את היכולת לחזור בתשובה: הם עשו עוולה. כמה אנשים נפגעו בגללכם? אני רוצה לראות אותם מתייצבים ואומרים: אשמנו בגדנו ושיתפטרו".

לפני כמה ימים פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו סיפר על שעבר עליו כשלמד בישיבת חורב "הרב מוטי אלון תקף אותי מינית תוך ניצול יחסי מרות", הוא מאשים

ותוקף את הרב אלון: "הוא מסוכן לציבור ולוקה בנפשו, פסיכופט והלכתית "שור מועד לעולם". לכן, לדעתי המקום שלו הוא בית חולים פסיכיאטרי תוך שימוש בהסגר, בכדי להגן עליו מעצמו ומהסביבה".

דן הגיש כאמור תלונה במשטרה "על תקיפה מינית שביצע בי תוך ניצול יחסי מרות בהיותי קטין, וזאת במהלך השנה שבה למדתי בישיבה התיכונית חורב", והוסיף בחשבון הפייסבוק שלו: "המטרה היא להכניס אותו לכלא או לבית חולים פסיכיאטרי ולשלול ממנו את הסמכת הרבנות".

"לאחרונה הבנתי שהמצפון שלי לא נקי, ושאני צריך לדבר כדי למנוע את הקרבן הבא וכדי להמשיך הלאה בידיעה שהעמדתי אותו לדין חוקי-משפטי וחברתי קהילתי. אתם צריכים להבין שחרף האישומים שהוגשו נגדו, לא משטרת ישראל לא משרד החינוך ולא בית הספר שבו התבצעו העברות, ושבו היה לרב אלון מגע עם תלמידים – אף אחד מהם לא פנה אלי, וזאת למרות שהייתי תלמיד במוסד חינוך תיכוני שבו הוא פעל".

התלונה: דן מספר על המקרה: "הייתי בתקופה שהייתי צריך אוזן קשבת וחום, והרב אלון היה חם, אסרטיבי, כריזמטי, כמו שפונים להרבה רמי"ם וראשי ישיבות שצריכים חום ואוזן קשבת".

"אני נמצא באותו חדר, הבן אדם מחבק אותי, מנשק אותי, שם ידיים על הרגליים שלי, מלטף אותי. ואני לא בחורה. אני מודע ואומר לו: הרב, מה שאתה עושה מרגיש לי לא בסדר, זה נראה לך בסדר? והוא אומר לי: כן".

"אני מנסה לעצור אותו והוא ממשיך. גם אם הייתי בגיר זו הייתה עבירה על החוק, הוא עשה שוב ושוב והיה לי קשה לעצור אותו, ועדיין הצלחתי למנוע ממנו לאנוס אותי בחדירה מלאה".

"זה בלתי ניתן לעצור אותו אם אתה לא אסרטיבי. אני הצלחתי אבל אחרים אולי לא".

דן מאיים: גם חורב הולכים להיתבע

לדברי דן, בישיבת חורב ידעו מה קרה אחרי שהרב אלון הואשם בפעם הראשונה, כמו גם המדינה והמשטרה, ואף אחד לא פנה לתלמידים: "במוסד חורב פגעו בי – גם חורב הולכים להיתבע".

המתלונן דן, מבין שפורום תקנה נפתח כי ישנם הרבה שמפחדים לדבר: "ואני רוצה שהרבה אנשים יצאו ויגידו: בי פגעו. אנשים מפחדים ממשפחת אלון, יש מי שאומר שהם כמו משפחת פשע: יש לה כוח משפטי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
39 תגובות - 30 דיונים מיין לפי
1
אפשר לעניש אנשים בעונש אחד .ולא גם את דמו
שלם | 19-12-2018 20:14
לא הורסים בית על מעקה שבור . מוציאים את המעקה שלא הנישענים יפלו . נכון שאדם מועל באימון הציבור או תלמידים . לא יכול להמשיך בשירות לציבור או תלמידים . בין להמשיך בתפקיד לבין לישפוך גם דמו זה מוגזם . היום התרדה מינית מצטייר אונס ממש .ולא דיבורים או נגיעה . מוגזם השפיכות דמים שנישפכים אנשים בתיקשורת הרוצחת .
אני מציע שתמשיך לקרוא לו רב
א | 19-12-2018 23:48
בהצלחה בניסיון לשלול את תואר הרבנות שלו. אבל ניסיון העבר מראה סיכויים קלושים. וזה למרות שהרבנות יכולה לעשות זאת. כל לשכה מקצועית (כמו לשכת עוד) כבר הייתה שוללת כל תואר כדי לשמור על כבוד החברים בה. אבל הרבנות הראשית לא נוקפת אצבע. למרות זאת אני מציע להמשיך לקרוא לחלאה הזאת הרב מוטי אילון. לא מתוך כבוד אליו. אלא מתוך ביזוי לתואר. התואר הרב ראוי לביזוי הזה כל עוד הרבנות לא שוללת את ההסמכה של הרב מוטי אילון.
2
תיקון
התמים | 19-12-2018 20:16
ראשית דבר תיקון : אין מדובר במתלונן לכאורה אלא במתלונן. נקודה. התלונה היא על מעשים שבוצעו לכאורה אבל זו איננה תלונה לכאורה אלא תלונה של ממש. שנית , על המשטרה לחקור בזריזות ובנחישות. את הפרשה הזו אסור לגרור, אלא למצות חקירה מיידית . שלישית , כפי שכבר התברר בעבר : לרבנים אין מושג מה עושים עם עבריין מין. שלא ינסו להחזירו בתשובה - אלא ייפנו למשטרה. אין חזרה בתשובה של סוטה מין ללא טיפול יסודי, שגם בו אין ערובה שיצליח תמיד.
3
הבעיה שהרבנים לא מתערבים ואפילו תומכים
יפה יוסף | 19-12-2018 20:19
ברבנים פושעים.המשטרה פוחדת מרבנים גם אם הם רשעים.חילוני פוחד מ"רבנים " כי נראה להם שהם אלוהים.גם ה"רב" יחזקאל פרנקל פושע ואין מצייץ.אמנון מידן רוצה להתחתן כבר שנים וה"רב" פרנקל יחזקאל מונע ממנו.איפה נשמע כדבר הזה.והרבנים שותקים.
4
מוטי אלון האנס החולה והמגעיל
תמרי | 19-12-2018 21:01
אני לא מבינה למה הוא לא עצור ???? הרי הוא הודה במעשה ??? הבן אדם חולה , והוא מסוכן למה אתם מחכים לקורבן הבא ??? אפה המשטרה בסיפור זו עבירה פלילית ... הלואי ואני לא פוחדת לכתב שיתפסו אותו ולפי דין תורה הוא צריך להיות בקשירה ולהכות אותו ולסרס אותו ימגעיל .... אני לא מגזימה אים חלילה זה היה קורה לבן שלי אני הייתי סוגרת איתו חשבון לא רבנים ולא נעליים , אים המשטרה שותקת ולא עושה כלום ויודעת שזה מעשה פלילי ויש המון קורבנות ושותקת , מישהו צריך להרתיע אותו נימרצות לא בדיבורים , יופי עוד מדברים איתו ביפה כאילו הוא המסכן וצריך לקבל צל'אש ... עוד אישתו מתלוננת שעשו להם חקירות תתביישי לך כניראה שאת אוהבת לשכב איתו בשני הצדדים ונוח לך עים זה גם את שותפה למעשה , כל בן אדם שמסכים איתו שותף למעשה , אולי אנס גם את ילדייך ומתביישים לדבר כי זה האבא הקדוש שלהים .את האמת להקיא עליך יותר גרוע מערבי . אפילו בגיהנום לא תגיע כי אתה לא ראוי להיות בגיהנום שהנשמה שלך לא תדע מנוח כמו שהרסת נשמות ומשפחות ..... יכס כמה גועל נפש יש בבן (חיה) אחת יאלה לכלא למה מחכים ??? האמת שאתה לא שווה את האנרגיות שאני כותבת עליך , אבל כואב לי על הנערים והמשפחות .... והוא יושב לו בבית כאילו לא קרה כלום ואחרים סובלים , יופי המשטרה נותת לגיטימציה להמדיך לאנוס כי רואים שלא עושים לו כלום .לדעתי המשטרה עוברת על החוק או שקיבלו הרבה כסף כדי שלא ישב בכלא , אל תשכחו גם לכם יש ילדים וזה יכול להיות מחר אצלכים בבית .... תחשבו על זה . מעניין למה הוא לא עצור ???? ממש מעניין למה ??? למה ??? המשטרה אשמה כן המשטרה אשמה ....תקראו את הכתבה הזו ותתקשרו אליי אני לא פוחדת רק מאלוקים . המשטרה שותפה לפשע הזה כי הוא לא עצור .
.
מטומטמת | 20-12-2018 23:37
.
איזה תמרי??
ח. | 20-12-2018 22:38
לביא??
בטוחים בצדקתו של הרב אלון
תלמידה | 20-12-2018 13:19
אני אפילו לא קוראת את תגובתך המחליאה. מזעזע מה שקורה כאן.
5
כל הכבוד
יוסף | 19-12-2018 21:15
חייבים לבער את הרע הזה מתוכנו
6
תלונה על מוטי אלון הסוטה
רפאלה | 19-12-2018 21:56
אין מילים. הרי כבר לפני למעלה מחמש שנים כשנחשפה הפרשה לראשונה הבינו שהאיש חולה. סוטה. אבל רב.... מי יפגע ברב ממשפחה ידועה... ואחג מתפלאים למה נפגעי פגיעות מיניות לא מתלוננים. מפחדים מהבושה שהם צריכים לעבור עד מתי??? מחר זה יכול לקרות אצלך במשפחה. מתי מתעוררים כשנאנס או מותקף תוקף את התוקף או רוצח את האנס. למה?
7
מזעזע - ולחשוב שלפני שנים שמעתי הרצאות שלו
סבתא | 19-12-2018 22:12
בבר אילן בימי שני בערב - ממש לא יאומן. איזה שחקן הוא היה שלא ראו עליו כלום שיש לו בעיה נפשית קשה /פסיכיאטרית . יש לטפל ברב אלון בדחיפות ולא לוותר. הפעם הוא הודה. מסכנים אלו שסבלו ממנו שנים ועדיין לא נרפאו .
בושה וחרפה למגיב כמוך
תגובה לסבתא | 20-12-2018 13:18
יורק לבור ממנו שתית? איך לא למדת בבר אילן הלכות לשון הרע? כנראה לא מלמדים שם, אה..? צא ולמד ממרן החפץ חייים מה זה לדבר על תלמיד חכם לפני שיודעים בוודאות מה עשה. האם מספיק לך שהתקשורת אומרת עליו כך וכך ואתה כבר קונה הכל?? בושה לנו מכאלה תלמידים . לא תורה יש בך ולא יראה.
8
איזה קשקשן
ירושלמי | 19-12-2018 23:06
אתה קורה את הדברים של האדם הזה וישר אתה מבין שהוא קשקשן. מי שצריך טיפול זה הוא!
אני מכיר אישית את אמיתי דן והוא בן אדם אמין!
סטודנט | 18-04-2019 9:48
אתה הקשקשן!
9
לכל המגיבים - כדאי להרגע
דרור | 19-12-2018 23:32
מדובר בסיפור ישן מאוד . מ- 2002. מאז השתנו דברים. גם הרב השתנה ( עד יוכח אחרת ). זה של לבחור יש הרגשה שהדין לא מוצה - דברמובן. יחד עם זאת לא ברור אם ניתן לעשות משהו אחרי כל כך הרבה שנים.
10
איזה אומץ יש לאמיתי דן. צריך לחזק אותו
יוסף, ירושלים | 19-12-2018 23:47
אחרי הפגיעה שנפגע, ולתמוך בו.
11
"שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק"
שלמה | 19-12-2018 23:58
אסור לפרסם ולקבל שום דבר עד שהדברים יידונו בבית דין , זה לשון הרע ואולי גם הוצאת דיבה... זהירות
12
זה נשמע הזוי...עכשיו מתעוררים? אחרי שהיה משפט
רב אחר | 20-12-2018 2:21
והפרשה תפסה נפחים אדירים מבחינת הד תקשורתי, עכשיו זה הזמן להתעורר ולהגיש תלונה? ואם אני לא טועה, אם הוא עכשיו בן 33 ב2002 היה בן 17. בגיל 17 דומני שלאדם יש עצמאות להחליט אם הוא רוצה במגע פיזי או לא, וכן לא מדובר לכאורה בעדות על אלימות מצד אלון. תמוה ביותר, וזה בלשון עדינה, מה גם שיש התישנות, כלומר מה המשקל של כל התלונה הזאת? הרי הדברים חסרי כל משקל משפטי. ולגבי תואר רב, כל בר דעת מבין שלא ניתן לשלול ממנו את התואר במובן הסטטורי, ובמובן החברתי-קהילתי, נדמה לי שהוא הפסיק למשוך אליו קהל או להיות מקור לפסיקה הכלתית או ייעוץ של המונים. כך שבאמת לא ברור לי מה המשמעות של הכתבה הזו מעבר ללשון הרע.
לא חלה פה התישנות
יונתן | 22-12-2018 15:57
ההתישנות על עבירות מין שבוצעו בקטין חלה בגיל 38, המתלונן בן 33 כך שלא חלה התישנות.
13
אומץ
מבין במה מדובר | 20-12-2018 7:17
דן אמיתי. אני גם הייתי שם. אני מבין מה עברת. כל הכבוד. אתה אדם אמיץ
14
דין תורה
דויד | 20-12-2018 8:14
כל זמן שמוטי אלון לא הורשע בדין תורה כראוי, הרי זה זכאי אלא שיש פה קלא דלא פסיק אז יש מכסימום מקום לחשוש ממנו אולם לתלות אותו בכיכר העיר עדיין לא
15
עכשיו נזכרת???
השואל | 20-12-2018 8:45
מעורר ספק באשר לאמיתות התלונה
16
דרוקמן וגיור ב"מכון עמי" תבדקו את המתגיירות !
אליסף | 20-12-2018 11:01
אני מציע לרב דרוקמן לבדוק מה קורה עם המתגיירות אצלו במכון חודש אחרי שקיבלו תעודת גיור, האם הן שומרות שבת ? האם הן עובדות בשבת ? האם הן מתלבשות כמו יהודיות כשרות ? אין שום סיבה בעולם שתקציב הגיור יהיה 80 מליון שקל כאשר הרבה מאוד מתגיירות עושות את זה רק תמורת הטבות מהמדינה וזהו, זה לא גיור אמיתי זה גיור תמורת הטבה מהמדינה, כמה מתוך 3000 מתגיירים ומתגיירות שומרים כיום שבת ? 10 ? 30 ? בשביל זה לא צריך מערך גיור עם תקציב של 80 מליון ! עדיף שהכסף הזה ילך לחיילי צהל ששומרים על המתיישבים
17
לא היה ולא נברא. הרב צדיק וישר. אנא פרסמו.
יהודיה | 20-12-2018 11:51
ואני לא מקנאה באף אחד שמאמין להוצאת הדיבה הזאת, כאשר ידונו אותו בשמיים על שהאמין ללשון הרע חמור כזה על איש גדול כזה בישראל. אני בטוחה במיליון אחז בצדקתו. מכירה כבר המון שנים את הרב. הכל עלילת דם שקרית שמקורה בקנאה. הוי זהיר בגחלתן של חכמים... לכו קראו מה כותב מרן החפץ חיים על קבלת לשון הרע או יותר גרוע מכך- על הוצאת דיבה על תלמיד חכם.
ל17
ל17 | 20-12-2018 19:05
אם לך היה קורה כזה דבר? או לבנך? ממש יפת נפש על חשבון נפגעים. מגעיל. חסידה שוטה.
18
תגובה לעו"ד ויסולי
אברהם סופר | 20-12-2018 13:36
מכתיבת המאמר הקודם שלך ובעיקר מהתגובה שלך למאמר זה, אני מבין שאינך מתמחה במשפט הפלילי כלל ועיקר. חבל שאתה מטעה - ואני דן אותך לכף זכות שבאמת אינך יודע - את הציבור. לשון הרע אינה עבירה פלילית, זו עוולה אזרחית שיכול שתהיה עבירה פלילית במקרים חריגים ביותר, בטח ובטח, לא לכל דבר כלשונך. עוד ויסולי, מציע לך במקום לטמון את הראש בחול, להכיר בטעותך. היום בניגוד לעבר -וכן בניגוד לטענתך במאמרך כי מדובר באותם רבנים - גם הרבנים דרוקמן ואליהו, מאשרים כי יש ממש בטענות נגד הרב אלון. אגב מעניין מה ישכנע אותך בכך, כי הרי גם לבית המשפט וגם לחלק גדול מרבני הציונות הדתית שטוענים שהרב אלון כשל, אינך מאמין.
19
נראה שהכותב זקוק הוא לטיפול דחוף נגד
דוד | 20-12-2018 14:33
נקמנות וצמאון דם. נזכרת אחרי 16 שנה לספר שהמגע לא היה לרוחך? איפה היית כאשר כל המדינה סערה בנושא? צצת פתאום עכשיו? זה פשוט הזוי. נראה כאדם שמחפש לעשות כסף מהיכן שאפשר...
20
תביעה
אולין | 20-12-2018 14:33
עו''ד פרופסור דן שניט מומחה לעבירות אלו.
21
טעות יסודית
לוי | 20-12-2018 16:09
איני יודע מה עברת ואיני יכול לחוש את כאבך. כל שנשאר לי הוא לאחל לך(ולאחרים)שתצליח להתאושש ושדבר זה לא יישנה/ייקרה. ולעצם העניין. נראה כי אתה כועס ומחפש נקם והדבר גרוע. 1. לדבריך, פורום תקנה היה מצוין. הם אמרו לך שאינם רוצים שגם המקרה שלך ייסגר עם עונש קטן. הם רוצים ללכת על הכל. נכון, כדלעצמך זה אולי לא נותן פיתרון, אך צריך לזכור שהם אינם גוף שיכול לקבל החלטות חוקיות ןהם נכנבים לתמונה כאשר נפגש0עים לא רוצים להגיד תלונה. 2. אתה טוען שישיבת חורב ידעה, המשטרה והמדינה. למה לתבוע רק את הישיבה. תתבע את כולם. דבריך נשמעים כנקמניים ולא כפי הצהרתך שדבר זה לא יישנה. 3. כנל לגבי תואר הרב שלו. זה לא מעלה ולא מוריד. האדם צריך טיפול. כשהוא יהיה בטיפול, זה לא משנה איך ייקראו לו. אגב,לו היה מדובר ברופא, מורה, עוד גם היית נלחם שיישללו לו את התואר. בשורה התחתונה, ברור הוא שעברת אירוע חמור וקשה ביותר. עם זאת, אל תיתן לפגיעה להעביר אותך מדעתך.
22
הרב מוטי אלון
יוסי | 20-12-2018 19:37
אם אתם מאמינים לכל מה שמתפרסם מיד בתקשורת ללא בירורי עובדות בצורה יסודית אזי אתם מוזמנים להאמין לכלל התקשורת העולמית והמכובדת שישראל מתעללת בערבים והורגת ילדים וישראל כובשת כי הלא הם ספרו ואם הם ספרו בטח שזה נכון! כל תגובה שלכם זה שפיכת דמו של הרב האם אתם רוצים את זה על הראש שלכם תישארו נקיים ומכובדים!
23
אל תאמינו
יוסי כהן | 20-12-2018 19:43
אם אתם מאמינים לכל מה שמתפרסם בתקשורת אתם מוזמנים להאמין לכל מה שמתפרסם בתקשורת הכללית תשמעו סיפורים של ערבים איך ישראל הרגה אותם גזלה וחמסה אותם אז יללה תשנאו את המדינה! נו באמת מה קרה לכם אל תיגררו אל תהיו תמימים ואל תיתנו לסחף למשוך אתכם. דרך אגב האדם הנוקם הוא הורס רק את עצמו. חוץ מזה שאל תיתנו למעידה בתחום מסוים לשלול את מכלול אישיותו של האדם, רחמו על אשתו וילדיו מה קורה לכם? תהיו בני אדם!
24
איך אפשר להאמין לבחור שברור שיש לו מטרה
אלי | 21-12-2018 0:45
להפליל את הרב הרי לא חסר דתלשים ששונאים את המקום התורני בו הם היו ובפרט את אלו שמייצגים מבחינתם את הדת ממנה הגיעו ואותה עזבו והשנאה מובילה לכאלו סיפורים כשלאף אחד אין מושג אם זה אמיתי מה גם שזה כיף לו להתלונן על הרב אלון אחרי שכבר הופץ עליו בעבר סיפורים אז יש סיכוי סביר שהכל לא אמיתי לא באתי לומר שבטוח לא אמיתי אלא שאא להחליט סופית שהוא אשם
לשון הרע !!!!!!!!!!!
מ.ת.ס. | 23-12-2018 22:28
נראה שהלבישו אדם במצוקתו לזרועותיו של הרב המחבק על מנת להכפישו מתוך קנאה וכדו
25
לדעתי עשו לו משפט שדה
מיקי | 21-12-2018 0:46
עדות של דתלש שלא עושה רושם של אחד אמין גורמת לאנשים לקרוא לעשות כל מיני דברים לאדם גדול בתורה ודביקות חברה תרגעו
26
דן. משכנע שמוטי אילון זכאי.
אירית מרלו | 22-12-2018 21:50
סיפור מהסוג הזה נותן לי להאמין שהבחור שקרן. הוא מתאר חיבוק ליטוף שנראה לגיטימי אצל הרב מוטי. ומזה להגי לחדירה????? נשמע מצוץ לגמרי בקצב הזה נאמין למוטי אילון. וההגזמה להגיד משפחת מאפיונרים על אישתו וילדיו. לא יפה. אדם מופרע הדן הזה.
27
מה שהיה שם בחדר לצערנו לעולם לא נדע...
גדליה | 23-12-2018 13:43
המתלונן נשמע מאוד אמוציונאלי וכעוס מה שגורם לי לתהות בגרסתו... עם זאת - ריבוי התלונות מצד אנשים אחרים בהחלט מעלה תהייה על הרב מרדכי אלון.
28
תרגע
יוסף | 24-12-2018 3:49
אחי. תרגע. אתה מדבר על ליטוף של הרגל באמצע שיחה אישית לפני 17 שנה.. אתה קולט שמפה עד הבית חולים פסיכיאטרי שהצעת יש עוד דרך ארוכה... הכתבה הזאת מגוחחת כולל העיתוי והמילים שנאמרו וכולל התביעה של כל הסובבים..
29
כל הכבוד
קאט סטיבנס | 02-04-2019 1:41
על הגבורה והאומץ!
30
כל הכבוד! ובערת הרע מקירבך
אמא | 01-05-2019 17:28
כל הכבוד למתלונן על האומץ והעמידה על האמת. ובערת הרע מקרבך. לצערי לאחרונה נחשפתי למקרה שנער פגע בילדות באופן סידרתי ואחרי שנתפס ונשלח לטיפול, הרגיעו את כולם שהינה הוא חזר בתשובה אבל לצערנו התגלה שמאז פגע בעוד קורבנות. בנושא הזה אכן אני מסכימה עם הכותב שמי שפשע באופן סידרתי הוא אכן בגדר שור מועד לעולם ויש להזהר ממנו תמיד ולהזהיר את הציבור מפניו, לא משנה מי הוא ומה גילו. זה לא לשון הרע ולא עין רעה זה הצלת נפשות . אנחנו בפרשת קדושים. מתפללת שיתקיים בכולנו ובילדינו קדושים תהיו אמן