דיווח: הוגשה תלונה במשטרה נגד הרב מוטי אלון - סרוגים

דיווח: הוגשה תלונה במשטרה נגד הרב מוטי אלון

במשטרת ישראל הוגשה תלונה נגד הרב מוטי אלון בגין תקיפה מינית, לכאורה, שבוצעה בקטין על עבירה שבוצעה ב-2002 על פי דיווח של יערה שפירא ב'כאן'

דיווח: הוגשה תלונה במשטרה נגד הרב מוטי אלון
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

פרשת הרב אלון.

במשטרת ישראל הוגשה תלונה נגד הרב מוטי אלון בגין תקיפה מינית, לכאורה, שבוצעה בקטין ב-2002, על פי דיווח של יערה שפירא ב-'כאן'.

התלונה הוגשה בשעות הצהריים בתחנת משטרה בירושלים.

לפני כשבועיים וחמש שנים לאחר שהורשע בשתי עבירות של מעשים מגונים בכח, שוב הגיעה תלונה לפורום 'תקנה' נגד הרב מרדכי אלון.

לפי פרסום בתכנית עובדה בערוץ קשת 12, צעיר שהגיע לפורום 'תקנה' טוען כי פגישות התייעצות שקיים עם הרב אלון בשנה האחרונה בעקבות מצוקה שבה היה נתון קיבלו במהירות אופי מיני. הצעיר הגיע למסור עדות בפני הפורום, לפני כחודש וחצי, וטען כי הפגישות בין השניים קיבלו במהירות אופי מיני – והותירו את הצעיר נבוך ופגוע.

התוועדות י"ט בכסלו עם הרב אלון (צילום ארכיון: אתר שיעורי הרב אלון)

הצעיר תיעד את המפגשים

בשלב מסוים, לפי הנטען, החליט הצעיר לתעד חלק מהמפגשים, ומסר את התיעוד לפורום 'תקנה'. חברי הפורום הציעו למתלונן להגיש תלונה במשטרה אך זה העדיף לפנות לרבנים אחרים, שאינם חברים בפורום, כדי שאלו יוקיעו את הרב אלון באופן פומבי. ב'עובדה' פרסמו כי שני רבנים סרוגים עימתו את הרב אלון עם הטענות ודרשו ממנו להתנצל על המקרה ועל המקרים הישנים יותר, אך הרב טרם נענה לבקשה.

כתב מעריב אבישי גרינצייג הוסיף פרטים, לפיהם פורום תקנה מינה את ראש ישיבת אור עציון הרב חיים דרוקמן ואת רב העיר צפת לדון בפרשה, שני הרבנים צרפו את הרב יעקב אריאל. אתמול התייצב אלון בפני שלושת הרבנים והודה בכלליות בפרטים, והתנצל בצורה כללית "בפני כל מי שנפגע". בעקבות הדברים, קיבל הרב אלון על עצמו את דרישת הרבנים להפסיק את מפגשי הייעוץ האישיים, וייתכן גם את בית המדרש שפתח.

כזכור, פרשת הרב אלון התפוצצה לפני שמונה שנים, כשפורום תקנה דרש מהרב אלון לפרוש מכל פעילות חינוכית. וזאת לאחר שהרב שעזב את ישיבת הכותל ועבר לעיירה מגדל בצפון, חזר להקהיל קהילות ולהעביר שיעורים. בעקבות תלונות במשטרה, הורשע הרב בעבירות קלות יחסית – מעשים מגונים בכוח בתלמידו בן 17, שם קבעה השופטת כי חיבק אותו בניגוד לרצונו. העונש שנגזר עליו היה קל גם הוא חצי שנה של עבודות שירות ו-15 חודשי מאסר על תנאי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
פדופיל
יוסי | 18-12-2018 19:18
שקרנים זה קרה ליפני כמה חודשים זה לא מ 2002 מנסים להוציא אותו מזה כל רב שתומך במוטי אלון הוא כזה בעצמו. ולא תהיה לו תקנה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא
2
מצטער, לא קונה
שאול | 18-12-2018 19:23
אז כן, לרב אלון יש בעיה. מצד שני, ראינו אינספור פעמים כאשר הקרבנות האמיתיים או המדומים נזכרו במקרים שהתרחשו לפני עשר שנים ואף יותר (כמו במקרה של השופט קוואנו). זה מריח לא טוב, בעיקר עבור הצד התובע ששתק בכל השנים האלה ובחר להיזכר בלחץ התקשורת.
3
הצעיר שפנה לפורום תקנה אינו קטין
גרשי | 18-12-2018 19:27
מדובר בבגיר. התלונה למשטרה היא לא קשורה אליו, ואם כן חלה עליה התיישנות, לך תוכיח מה היה לפני 12 שנה... אתם יוצרים מצגת שמדובר באותו מקרה
4
עצוב איך כולם צמאים לדם
דורון | 18-12-2018 19:40
פשוט עצוב . גדול הדור
לא חכם
גיל | 19-12-2018 10:21
בתגובה שלך דורון אתה משקף איזושהי אטימות, איבוד כל קשר למציאות, רדידות מחשבתית מעט תמימות ואולי עצימת עיניים, התנהלות כמו שלך ודומים לך היא בזויה, רעה וגורמת לנזק עצום ורב אצל אותם תמימים לשעבר שהאיש המאוס והדורסני ריסק במהלך חייו, מעניין אם הבן שלך היה חווה ניצול מיני ככ חמור היית מגיב באותה דרך, תתבייש!
5
הצעיר אינו צעיר כ"כ אלא בן 31
שוש | 18-12-2018 19:58
אני מניח שהוא סוג של סוכן מפליל .בוא נדבר אמת זה עוזר מאוד לשיח לכל צד שהוא.
6
לא קונה
תלמיד | 18-12-2018 20:24
אני למדתי אצל הרב אלון כמה שנים התייעצתי איתו וגם קבלתי חיבוק אבאהי ממנו. אני והחברים שלי מעולם לא הרגשנו שהרב נוגע בנו בצורה לא ראויה וכמונו יש אלפים. אני ראיתי התמסרות לתלמידים ולכל הפונים לרב שלא ראיתי כמותה אצל אף רב אחר. אני פשוט לא קונה וזה מצער אותי שבציבור שלנו יש אנשים שפשוט צמאים לדם!
7
שנת 2002? כמעט 20 שנה עברו...
לא רציני ככה | 18-12-2018 20:43
זו כבר התלהמות מוגזמת
8
אז עדיף שלא תשאל !! ואם היה תמונה של בית....
משה | 18-12-2018 20:52
מה הקשר?
9
איפה הסרטון המפליל????????
סקרן | 19-12-2018 10:45
לכולם יש הוכחות, אף אחד לא מציג אותן