האב השכול במתקפה קשה על נתניהו - סרוגים

האב השכול במתקפה קשה על נתניהו

אביה של קים לבנגרוד יחזקאל הי"ד שנרצחה בפיגוע הקשה באיזור התעשיה ברקן תקף את ממשלת ישראל ואמר כי לא הוזמן לפגישה עם נתניהו: "לא רוצה קשר עם שקרנים"

האב השכול במתקפה קשה על נתניהו
  (צילום: באדיבות המשפחה)

אחרי שחוסל ביום חמישי האחרון, הבוקר (שני) החלו כוחות צה"ל להרוס את ביתו של המחבל הערבי אשרף נעלאווה שרצח בפיגוע הרצחני באיזור התעשיה ברקן את קים לבנגרוד- יחזקאל וזיו חג'בי הי"ד, ופצע עובדת נוספת במפעל הברזל בו עבד.

רפי לבנגרוד, אביה של קים, תקף הבוקר בראיון לגל"צ את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי בניגוד למשפחתו של זיו חג'בי הוא לא זומן לפגישה עם נתניהו.

"לא נוח להם לשמוע אותי", אמר לבנגרוד, "כי אני אומר את האמת". לבנגרוד נשאל האם הוא נמצא בקשר עם מי מסביבת נתניהו והשיב תשובה קשה כשאמר: "אני לא רוצה קשר עם שקרנים. אני רוצה מעשים, לא דיבורים".

בנוסף, לבנגרונד התייחס להריסת בית המחבל שרצח את בתו ואמר כי הוא דורש להרוס את כל בית המחבל כי בני משפחתו היו מעורבים בפיגוע, ולא רק את החלק שבו גר.

כזכור, ביום חמישי האחרון- אחרי תשעה שבועות- תם המצוד אחרי המחבל שביצע את הפיגוע באיזור התעשיה ברקן. כוחות ימ"מ הגיעו למקום המסתור שלו במחנה פליטים בשכם שם התנהלו חילופי ירי עם המחבל שהיה חמוש עד לחיסולו. מהשב"כ נמסר לאחר האירוע כי הוא תכנן לבצע פיגוע נוסף עם הנשק שהיה ברשותו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
מימין ומשמאל, כולם חושבים שנתניהו שקרן!
אזרח | 17-12-2018 10:34
אף אחד כבר לא מאמין לנוכל המושחת.
נוכל מושחת????
דליה | 17-12-2018 11:37
גועל נפש של אזרחים כפויי טובה. יום אחד תבינו את גדולתו של נתניהו. איש מבריק איש צדיק!! ראש ממשלה דגול.
2
מי אמר שכול רצח פיגוע צריך להיפגש .מיוחד....
שלם | 17-12-2018 10:52
חוצפה של מכופפים ידיים של השילטון ! באזה מהירות הבית של המחבלים נהרס . מול המהירות של ניפגעים אחרים . מעלה זיכרונות מהאבא של שליט בועטים בצלחת .
נצור לשונך לפני שאתה משתלח באב שכול שדם ביתו
שלם אתה שבור | 17-12-2018 15:05
האב השכול היקר הזה הוא בדיוק ההפך מאביו של גלעד שליט. שם סיכנו חיי אזרחים בשביל שחרור והוא היה ונשאר בחיים רק אחרים קיפחו את חייהם מרציחות של המשוחררים בעסקה. ופה האב רוצה יותר נקמה ( ובצדק!) שיהרסו את כל הבית ולא רק את חלקו. שייגרשו את משפחתו בכדי ליצור הרתעה וכדו ובשל מצוקתו האיומה והמובנת לגמרי יצא שגם אמר משהו על רוהמ..אל תשווה לשליט.
3
גירוש משפחות לעזה תוך 48 שעות מוות למחבלים
רחלי דעבול | 17-12-2018 12:13
בלי בגץ
4
אדם גס רוח
טל | 17-12-2018 12:37
גם אני אח שכול ואני מכבד ראש ממשלה ולא קורא לו שקרן
5
נתניהו הפך שק חבטות העידוד השמאל
מוז | 17-12-2018 13:09
למרות שאין שופטים אדם בצערו, נתניהו לא הכניס את פתח ורוצחיו ללב ישראל ואם יש מישהו שצריך לעמוד לדין על רצח ביתו הפ ללא ספק כנופיית אוסלו
האב השכול
סמי | 19-12-2018 10:40
להיפרד מהם טוטלית , מי שהתחיל את כל החרא הזה זה השמאלנים אוסלו וכו
6
עם כל הכבוד לביבי - האב השכול כמובן צודק: הרי
אוראור | 17-12-2018 17:45
ביבי באמת לא עושה מספיק כדי להילחם בטרור - הוא נאלם דום מול פיגועים , חטיפות וכל מיני מעשי טרור - הוא פוחד לפעול - הוא לא מעיז לקיים את חוק מוות למחבלים - הוא מבטיח בלי סוף - אבל כמעט אף פעם לא מקיים - אז בקיצור: מיותר לציין שהאב השכול צודק בכל מילה - ואין פה מה להוסיף!
7
אם ביבי רוצה שיפסיקו לבקר אותו כל הזמן - אז
אוראור | 29-08-2019 19:04
שיתחיל כבר לטפל בטרור - כל אחד יכול להתגונן ולהתחמק - אבל רק אמיצים ונחושים יודעים היטב איך לייבש את הביצה כדי להיפטר מן היתושים הרי! המבין יבין.