ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, קיים הערב (חמישי) סיור בזירת פיגוע הירי שאירע מוקדם יותר היום בצומת גבעת אסף.
קודם לכן, קיים אייזנקוט הערכת מצב בהשתתפות מפקד הפיקוד אלוף נדב פדן, ראש אגף המבצעים, אלוף אהרון חליוה, מפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף ערן ניב, ראש המנהל האזרחי, תת-אלוף אחוות בן חור ונציג שב"כ.
במסגרת הערכת המצב הוצגו הערכות ומשימות כוחות האוגדה וכוחות התגבור לתקופה הקרובה.
תגובות
יוחלף הרמטכל לאלתר הצבא לוקה בעיוורון אסטרטגי... אפילו על עצמו אינו מגן, לא רואים את התמונה באופן נכון, הרמטכל הזה אינו מתאים לתפקידו, צבא ישראל צריך להיות צבא של תחבולות, שמקדים רפואה למכה, שלא רק יודע להגיב אחרי מעשה... חכם בלילה אזנקוט