צפו: יהודים חסמו את הכביש, המאבטח ירה באוויר - סרוגים

צפו: יהודים חסמו את הכביש, המאבטח ירה באוויר

אירוע חמור התרחש הערב (חמישי) בכיכר אדם, כאשר לפי הדיווחים כוח אבטחה ששמר במקום ירה באוויר במטרה להרתיע את הצעירים שהפגינו נגד גל הטרור ביו"ש

author-image
צפו: יהודים חסמו את הכביש, המאבטח ירה באוויר

אירוע חמור התרחש הערב (חמישי) בכיכר אדם, כאשר לפי הדיווחים כוח אבטחה ששמר במקום ירה באוויר במטרה להרתיע צעירים שהפגינו במקום, במחאה על גל הפיגועים האחרון שפקד את כביש יהודה ושומרון.

עו"ד איתמר בן גביר מסר בתגובה כי: "התנהלות היורה חמורה וחסרת תקדים. המדובר בירי ללא כל תכלית וסיבה ונדאג לפעול על מנת למצות את הדין עם היורה".

לאורך כל שעות אחר הצהרים התקיימו הפגנות בכביש 60, במהלכו נסגרה התנועה לערבים.

תושבים רבים נענו הערב לקריאתם של חברי מזכירויות ישובים ביהודה ושומרון וחסמו את ציר 60 לנסיעת ערבים לכל אורכו מצומת בה"ד 3 בשומרון ועד לצומת בית חגי בהר חברון.

במקביל, משטרת ישראל וכוחות הצבא מנעו מראש את הגעת הערבים לציר 60 וכיוונו את נסיעתם לדרכים אחרות.

מספר מכוניות ערביות שהגיעו לצמתים נחסמו על ידי התושבים וחזרו על עקבותיהם.

שריה דמסקי, יו"ר מזכירות אלון מורה שהובילה את המחאה מסר בתגובה: "הערב הוכח באופן שאינו מתפרש לשתי פנים כי ניתן להגן על חיי המתיישבים ולמנוע את נסיעת הערבים על ציר 60. אנו דורשים כי המחסומים שאותם ראינו הערב על ציר 60 ובכניסות לכפרים ימשיכו על מנת שלא נאלץ לחוות פיגועים קשים וערבים כפי שחווינו הבוקר".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נחם
נחם | 13-12-2018 23:09
המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד. אבל האמת היא שעפרא לפומיה על המילים שהאבא אמר... אנחנו מאמינים בדרך הזאת – הצעירים צריכים לשאת בעול של כל עם ישראל, אנחנו עם אחד. שלחנו אותו בידיעה ברורה שהוא עושה שליחות עכל. ודיבורים אלו נגד הקבה ונגד תורתינו הקדושה, עפרא לפומיה!!!!! יוסי וחבריו לא הגינו על עם ישראל, אנחנו מאמינים בני מאמינים שרק הקבה מגין עלינו, בזכות לימוד התורה וכו'. אם יוסי לא היה משרת אז לא היה נמצא במקום הזה בזמן הפיגוע, ולא היה נהרג!!! הנחל ידוע כמקום שמד כפשוטו. יוסי היה השליח של השטן, לשרת במקום שמד וזימה. ועכשיו שזה מאוחר מברעים אותו ת.נ.צ.ב.ה. אבל חבל שנהרג... אם היה חי היה יכול לחזור בתשובה, ולא היה צער למשפחתו הנחמדים. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד. כל גדולי ישראל פסקו שאסור לשרת במקום שמד. ממש עצוב שנהרג.
2
זה הכל בגלל אלאור עזרייה
חושם | 14-12-2018 13:47
מפחדים לירות בפורעים. צריך להחזיר את ההרתעה, ולא לפחד לירות.