הסבא מול בית רה"מ: "הנכד שלנו רק סטטיסטיקה??" - סרוגים

הסבא מול בית רה"מ: "הנכד שלנו רק סטטיסטיקה??"

אלפים הגיעו היום (חמישי) להפגנה מול בית ראש הממשלה, "קריאות ביבי תתפטר וזו ממשלת שמאל" סבו של התינוק: "יוקם יישוב על שם עמיעד ישראל"

הסבא מול בית רה"מ: "הנכד שלנו רק סטטיסטיקה??"
  (צילום: יהודה לוינגר סרוגים)

אלפים הגיעו הערב (חמישי) להפגנה מול בית ראש הממשלה, בעקבות גל הטרור ושני הפיגועים המחרידים, בעפרה בתחילת השבוע- שם נהרג לאחר מאבק התינוק שיולד- עמיעד ישראל, ובגבעת אסף, הבוקר, (חמישי), שם נרצחו שני חיילי צה"ל, סמ"ר יובל מור- יוסף מאשקלון ויוסף כהן מבית שמש.

חיים סילברמן, אביה של שירה איש- רן, עמד על הבמה ושאל בכאב את ראש הממשלה: "האם הנכד המתוק שלנו יהיה רק סטטיסטיקה?? עוד שורה בבנק הקורבנות? האם יהיה עוד הסדר על הנייר בלי ביצוע?" הסבא אף קרא להקים יישוב חדש על שם עמיעד ישראל ז"ל.

הערכה היא, שמדובר בכאלפים חמש מאות אזרחים בהפגנה הערב והם יצאו בקריאה להביא סוף לטרור וחיזוק ההתיישבות. בין המפגינים נקראו קריאות לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר.

ראש מועצת שומרון, בהפגנת הרשויות ביוש מול בית ראש הממשלה: "הממשלה הזו נוהגת כממשלת שמאל. ואם תמשיך כך תהיה בסכנה קיומית. מכריזים על השבתת הרשויות החל מיום ראשון. דורשים הרתעה החזרת המחסומים פעולות תגמול. לצד קריאות מהקהל שנתניהו יתפטר, אמר דגן: " לא קורא לנתניהו להתפטר אלא להתעורר.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ אמר:"שהדלקנו נרות בעפרה יחד, הייתי שם וכעבור 10 דקות חזרתי לפיגוע נורא עם מספר נפגעים שבו העובר נרצח שלא זכה לראות אור יום. נפגשתי עם ראש הממשלה ושר הביטחון ועם אלוף הפיקוד ואמרתי להם שאנחנו סומכים על כוחות הבטחון אבל היום הגעתי לפיגוע שני, שהיה 5 קילומטר מהפיגוע הקודם וראיתי את החיילים שרויים והגעתי להחלטה שעד כאן. אנחנו אומרים עד כאן. אנו דורשים מראש הממשלה ומשר הביטחון, ביטחון. אני קורא להחזיר את הסיכולים הממוקדים, לרסק את תשתיות הטרור ולהחזיר את הביטחון לנו ולעם ישראל.

י

"אנו קוראים לך, ראש הממשלה לתת תשובה לאזרחי ישראל ולהכיל ריבונות בכל יהודה והשומרון היום.

הפיגוע הזה הוא המשך של הפיגוע הוא, והמשך לעשרות ומאות פיגועים. יש תשתיות חזקות ואנחנו דורשים ישובים חדשים, הסדרת ההתיישבות במאסות אדירות. זה מה שינצח את הטרור. המאבק הזה ימשיך עד שיחזור הביטחון ותינתן תשובה ציונית הולמת. עד כאן!!!"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יש קיבעון=אין הרתעה.
דיי לקיבעון. | 13-12-2018 21:08
לגרש ולפזר מישפחות הרוצחים הלאומניים