"עושים לנו משפט שדה" אשתו של הרב אלון מגיבה - סרוגים

"עושים לנו משפט שדה" אשתו של הרב אלון מגיבה

שבוע לאחר התפוצצות פרשת הרב אלון השנייה, אשתו חני, הגיבה לראשונה בשיחה עם כתב כאן 11, על האשמות. "עברתי כבר מספיק בשביל לדעת שיש המון רע מסביב. אתה באמת חושב שיש לי אמון במי שעכשיו עושה לנו משפט שדה?"

author-image
"עושים לנו משפט שדה" אשתו של הרב אלון מגיבה
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

שבוע לאחר התפוצצות פרשת הרב אלון השנייה, אשתו חני, הגיבה לראשונה בשיחה עם כתב כאן 11, על האשמות.

"עברתי כבר מספיק בשביל לדעת שיש המון רע מסביב. אתה באמת חושב שיש לי אמון במי שעכשיו עושה לנו משפט שדה?"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
21 תגובות - 17 דיונים מיין לפי
1
די
התמים | 12-12-2018 21:42
מספיק זה מספיק. לא מקנא באשתו, אבל מוטב לה לשתוק. ברור לגמרי שהאיש סובל ממחלה קשה. הוא עבריין מין שחייב לשבת בכלא. נקודה. המשטרה חייבת לחקור עד תום את מעלליו ועליו לשלם את מחיר מעשיו.
2
תגובה לאשתו של מוטי אלון
אלי | 12-12-2018 21:47
בסד חני היקרה, א. אני משתתף עם צערך ואני בטוח שכאבך עצום ושאת קרועה מבפנים בין רצון לתת אמון לבעלך האהוב לבין חשש גדול שאולי מדובר באמיתות של פגיעות חמורות אשר נובעות מהפרעות קשות. ב. יחד עם זאת שהתייצבותך לצד בעלך הינה דבר טבעי ומראה על נאמנות מוחלטת, במיקרה זה, התיצבות לצד בעלך, היא באופן ישיר התרסה כנגד בכירי הרבנות הציונות הדתית ותלמידי חכמים גדולים אשר מייצגים ציבור מאוד רחב. ג. איזה אינטרס יש לרבנים לעשות משפט שדה למר מוטי אלון?? האם מדובר בפוליטיקאים שרצים לכנסת או מנסים לתפוש עמדה מיוחדת בקרב הציבור??? ד. כתוב ודבר ידוע הוא שכל המחלל את ה' בסתר נפרעים ממנו בגלוי. אולי היה נכון לך לתצפת מהצד ולנסות לשלוח את בעלך לטיפול ארוך שיכול להבטיח לכם ולציבור תלמידים עתידי, עתיד טוב וישר? ה. אני אף פעם לא הערצתי את מוטי ואין לי שום שמחה לאיד במצב שאליו הוא נקלע. אין אדם נורמלי ששמח במצב אשר נוצר. מאחל לך את כל הטוב ושתעברי את התקופה הקשה הזאת ושתתמכי בבעלך גם בצד המעשי של טיפול. אני כותב את זה באופן ברור, כי ברור לי שהרבנים המעורבים בעניין, פועלים מתוך רצון להיטיב לכולם. בהצלחה, ושתדעי רק שמחות וטוב!
3
לרבנית אלון היקרה
גם אנחנו איבדנו אמון | 12-12-2018 21:47
רוב הציבור כבר התפכח, וכמו שלך אין אמון ברבנים הסלחנים שלנו שנתנו לרב שוב ושוב פתח תשובה, אנחנו איבדנו אמון בבעלך. את עומדת בניסיון קשה וכואב, המון הצלחה. מהלב. שהקבה יתן לך כוחות. אבל ההכחשה הזאת מוסיפה על חילול ה' הגדול שכבר היה כאן. מישהו חכם אמר פעם שדוד המלך בגדולתו ידע לומר חטאתי, עצה שנאמרה לפני כמה שנים מלב פצוע וחומל. בהצלחה לבעלך בתהליך ההבנה והתשובה שהוא צריך לעבור. שה' יתן לכולכם כח.
זה נקרא להתפכח? טעית.
יהודיה | 20-12-2018 12:00
זה נקרא להאמין להוצאת דיבה ולשון הרע. זה נקרא שנאת חינם. האם כולנו יותר חכמהים ונבונים ממרן החפץ חיים שכותב תנאים ברורים והסברים ברורים מה זו הוצאת דיבה. אז מי שמאשים את הרב אלון הוא מוציא דיבה וכל מי שמאמין לו- אזי הוא מאמין להוצאת דיבה. אוי, מה חטאו של מוצאי דיבה על תלמידי חכמים....תתחילו ללמוד הלכות לשון הרע.
4
אישתו צודקת שעושים לו מישפט שדה
יוסי | 12-12-2018 22:28
אבל היא צריכה להבין שלבעלה יש בעיה והוא צריך לטפל בזה , וכל זמן שהוא לא מטפל בזה יכל להיות שזה חוזר אליו והוא יעשה שטיות וחבל אז קחי אותו לטיפול דחוף.
אותך צריך לשלוח לטיפול דחוף. הרב אלון ישר
בבקשה לפרסם! | 20-12-2018 12:12
מורינו ורבינו, אנחנו מאמינים בך ולא יעזור לכל מי שמכפיש אותך. המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד.
נראה לי שאתה צריך טיפול דחוף ולא האב
ישראלי | 20-12-2018 12:11
אנא פרסמו את תגובתי. הרב צדיק וישר. לא שמעתם מעולם מה יש לו לומר להגנתו, אתם רק מוזנים מהתקשורת.
5
אלון
תמרי | 12-12-2018 23:01
לאשתו של מוטי אלון !!! אני לא אותך , יש לך עוד טענות ??? מעניין אים זה היה קורה לילדייך איך היית מגיבה ???? ממש חוצפה !!! בעליך צריך להיות במעצר , ולשבת כל ימי חיו בכלא הוא הרס נשמות רבות עים המשפחות של הקורבנות , ואת בסי החוצפה אומרת שעושים לו משפט שדה , אני מתפלא למה הוא לא עצור הרי הוא הודה ??? אפה המשטרה בסיפור , ביחוד שזו לא הפעם הראשונה , אני במקומך הייתי מתביישת מהבית ואת עוד מחייכת כאילו בעליך צריך לקבל צ'לש ...... תבדקי טוב טוב אוליי בעליך אנס אחד מילדייך , אני בכלל לא התפלא . גועל נפש !!!! וחוצפה !!!
6
מפתיע מאוד
סטודנט | 13-12-2018 4:54
הבנתי שהיא ראתה צילומים, אם זה נכון מסקרן לדעת מה היה שם. בהתחלה חשבתי שהשתיקה של הרב היא כהודאה, עכשיו זה עושה תחושה של שתיקה כדי להימנע מלעורר את זה שיגיע למשטרה.
7
נו באמת
סתם אחד | 13-12-2018 8:05
זה שאשתו עדיין בהכחשה - מובן ולגיטימי. זה שאתם נותנים לה במה - פחות מובן.
8
מטומטמת תברחי מבעלך מטומטמת
ש.ב. | 13-12-2018 9:01
.
המטומטם מסתבר שזה אתה
למגיב ש.ב. | 20-12-2018 13:03
כי כל הפוסל - במומו פוסל. הרב צדיק וישר, אנחנו יודעים זאת בוודאות. הכל שקר וכזב, עלילת דם מהגרועות ביותר.
9
אפשר להבין שהאישה מגנה על בעלה.
סתם אחד | 13-12-2018 11:31
אי אפשר להבין שהיא לא מייעצת לו להיות חכם יותר ולפרוש מתפקידו הציבורי.
10
הציבור לא יכול לשפוט.לכן יש חוקרים ושופטים.
יפה יוסף | 13-12-2018 11:56
11
זעקת הקוזק הנגזל
שם | 13-12-2018 14:21
לבני ובנות אצולת הסרוגים, בעלי הדם הכחול בעיני עצמם, אין רחמים על פשוטי העם שניצלו לצרכיהם בלי בושה ופגעו בהם. יש להם רחמים רק על עצמם.
12
תסמונת האשה המוכה
לברוח! | 14-12-2018 11:49
תברחי מהר במקום להמשיך לחיות לצד סוטה שכבר הורשע פעם אחת. את ממש מזכירה את גילה קצבת ואת אשתו של אופק בוכריס.
13
הרב צדיק וישר- אנא פרסמו תגובתי.
אופירה | 20-12-2018 11:55
ואני לא מקנאה באף אחד שמאמין להוצאת הדיבה הזאת, כאשר ידונו אותו בשמיים על שהאמין ללשון הרע חמור כזה על איש גדול כזה בישראל. אני בטוחה במיליון אחז בצדקתו. מכירה כבר המון שנים את הרב. הכל עלילת דם שקרית שמקורה בקנאה. הוי זהיר בגחלתן של חכמים... לכו קראו מה כותב מרן החפץ חיים על קבלת לשון הרע או יותר גרוע מכך- על הוצאת דיבה על תלמיד חכם.
14
אם הוא הודה זה כדי לכפר על הדור החוטא שלנו.
רב אחר | 23-12-2018 9:51
הרי ידוע על צדיקים שהיו לוקחים על עצמם חטאים של הדור כדי לטהר את הדור, ותמיד כשהיו באים לרבי המשיח שמת, גם כן היה ממש מנסה להזדהות עם החוטא, במיוחד כשהיו באים ביחידוס . כך שמעתי שהיה אדם ביחידות אצל הרי המשיח וכשיצא, ביקש הרבי שלא יכנסו אליו יותר, החסידים תחקרו את האדם שיצא בוכה, והתברר אחרי כמה זמן שהוא סובל מנקרופוליה (לא עלינו) והרבי הרהר הכיצד להזדהות עם אותו אדם שהרי הוא בחזקת נשיא הדור וכל החטאים שיש בדור הוא צריך לכפר. ומעין זה מה שלמדנו בחסידות שמי שמאמין בלשון הרי על יהודי אחר, צריך לבדוק האם הוא עצמו לא חטא בענין, שהרי אם הוא מאמין שאחר עשה את הדבר הרי שאולי הפגם הוא בו עצמו. ולגבי הענין שלנו עם אלון, הרי שיש כמה ענינים כמו נעלבים ואינם עולבים ומי שמעליבים או מאשימים אותו בחטאים, הרי שהוא כביכול מטהר מזה, מהבושות שעושים לו ומחטאים שמאשימים והוא לא עשה. לכן יש צדיקים שמקבלים עליהם ייסורים, והמקרה הזה הוא כנראה גם מקרה כזה, וההוכחה היא שהרבה אנשים מאמינים כל כך מהר לכך שאלון חטא, וזה בלי שני עדים ובלי הוכחות ממש (הוידאו זה לא הוכחה כי אפילו לחלוב פרות לגויים בשבת כשיהודי צופה בהם - לא כל הרבנים מרשים, קל וחומק בדיני נפשות.) לכן כל הנושא הזה חייבים להתיחס אליו כלשון הרע ורכילות נגד המגיד אלון. היושב בשמיים רואה את הכל והוא יעזור לדור החוטא שלנו
15
אשת חיל ! עם בעלה באש ובמים כי יודעת שגם אם
עודד | 23-12-2018 11:41
יש לו משיכה מינית לגברים אין זה שולל את מי שהוא כאדם בהתעלם לגמרי מהנטיה המינית שלו. הרב פעל כל כך למען אוכלוסיות רבות דתיות ושאינן דתיות כלל והוא אדם בעל זכויות רבות.
16
למר זחוח: לא היית רוצה להיות במקומה נכון מתוק
חן. חם בגהנום. ו | 25-12-2018 18:03
היא לא אמרה שהפורום שזה רק רב גדול אחד שחי שליטא ועוד אחד שהיה זצל +הרב שפירא שליטא שגם הוא חשוב ובמעש , ביחד עם עוד שהם לא ראשי הציונות הדתית וכו הם שעשו לו משפט שדה. היא לא אמרה מי היא מדברת על המציאות בתישקורת תעשיות כמו כאן גם שכל איד מביע דעה ושוחט וכו.
17
להעביר למשטרה
יהודי | 25-12-2018 20:11
שם יעשו לו חקירה יסודית