"תקבלו מלחמה": האיום של אלדד יניב לביבי וכחלון - סרוגים

"תקבלו מלחמה": האיום של אלדד יניב לביבי וכחלון

פעיל השמאל אלדד יניב הוציא סרטון איום בו הוא מזהיר את ראש הממשלה ושר האוצר מעליית המחירים. "כל הרחובות יהיו צבועים בצהוב, תקבלו פה את אם כל המחאות"

author-image
"תקבלו מלחמה": האיום של אלדד יניב לביבי וכחלון

צו 8: נוכח הדיווחים על עליות המחירים הצפויות בחשמל, מוצרי צריכה ומים, הוציא היום (רביעי) פעיל השמאל אלדד יניב סרטון איום בו הוא מזהיר את ראש הממשלה ושר האוצר מעליית המחירים.

"סיימנו להיות נחמדים", כתב בחשבון הטוויטר שלו. ופנה באיום "תקשיבו לי טוב-טוב ביבי וכחלון: אם החשמל והמים ומוצרי הצריכה יעלו באגורה אחת – תקבלו מלחמה שלא ראיתם ותעופו עוד לפני הבחירות".

אם אתם תעזיו לעלות את מחירי החשמל והמים ומצרי הצריכה באגורה אחת- אתם מקבלים פה את אם כל המחאות ברחובות כפי שלא חלמתם ודמיינתם לפני החבירות. אם אתם חושבים שאתם תגנבו את הבחירות קודם- אתם טועים. כל הרחובות יהיו צבועים בצהוב. לא צריך להרים קל ולא לאיים עליכם".

גל של עליית מחירים צפוי במשק לקראת כניסתה של השנה האזרחית החדשה. במוקד: עליית מחירי החשמל שתוביל לשורת עליות נוספות כמו במחירי המים. לצד זאת הודיעה אסם על עליית מחירים של שליש ממוצריה. כמו כן,  התייקרויות צפויות במוצרי תלמה, קוקה קולה, תנובה ואסם.

על פי חברת המזון, עליות מחירים צפויות בשיעור של 2%-4.5% בתחילת 2019 במוצרים כמו עוגיות, מרקים, חטיפים וקטשופ. גם חברת יוניליוור הודיעה למשווקים הגדולים על עלייה קרובה של 3% במחירים של מרקים, חומרי ניקוי וחטיפים. קוקה קולה תעלה את מחירי הבקבוקים המשפחתיים ב-3.45%. גם במוצרי החלב צפויה עליה. תנובה הודיעה כי היא עומדת להעלות את מחירי המוצרים ב-2%-3%, נרשמו גם עליות מחירים של 8% במחירי הטונה מצד חברת ויליגר.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מעולם לא היה אכפת לך עליות מחירים שקרן וצבוע
אריה | 12-12-2018 15:25
י
אם הוא מארגן את המחאה, כחלון יכול לישון בשקט.
יהודי | 13-12-2018 14:49
אני אמנם לא מחבב את כחלון, אבל שונא מפגינים מקצועיים!
2
ליצן
נאנאש | 12-12-2018 21:54
מטורלל האיש הזה
3
רק הסמולנים מפחדים מעליית מחירים!
מחאת המפונקים | 12-12-2018 22:04
עם הנצח לא מפחד כלל! אם צריך נאכל מים ובצל. אנחנו לא מפונקים כמו הסמולנים שלא יכולים בלי אספרסו, ומייללים על מחיר הפסטה למרות שיש להם ילד אחד, כלב ושתי דירות.
4
בנאדם מחפש צומי בכל מחיר
זיו | 13-12-2018 3:05
מנסה להתלבש על עליית המחירים, יש לו בעיה תדמיתית חמורה, הוא נתפס כלא אמין, והוא חי בסרט שהוא חושב שאנשים רואים בו איזה לוחם צדק
5
למה ומדוע לא מאשפזים דחוף את יניב?
עמוס | 14-12-2018 7:54
מי יודע מה הוא עלול לבצע הוא שמפנייה
6
את המלחמות עושים מול האויבים האמיתיים
רחל | 14-12-2018 15:05
צא לעזה/ לשומרון/ לגבול לבנון. שם המלחמות האמיתיות. לא הצלחת להוריד את ביבי עם הלהטבים, עם הנכים ועם עוד המצאות אז עכשיו אתה מגיע לזירת המחירים? אני גם חוששת מעליית המחירים . תאמין לי. אבל אני יותר חוששת מנהמת המלחמה שרוויה שנאה שלך. לא למדת עדיין???