זעאתרה פורש מהסגנות: "לא מתנצל ולא חוזר בי" - סרוגים

זעאתרה פורש מהסגנות: "לא מתנצל ולא חוזר בי"

הלחצים עזרו ונציג חד"ש בחיפה רג'א זעתארה לא יכהן כסגן ראש עיר ערבי בחיפה: "לא מתנצל ולא חוזר בי". במקומו תכהן שהירה שלבי שתהיה הערבייה הפלסטינית הראשונה בתפקיד

author-image
זעאתרה פורש מהסגנות: "לא מתנצל ולא חוזר בי"
  זעתארה ושלבי (קרדיט: פייסבוק חד"ש חיפה)

המועמד לסגנות ראש העיר חיפה רג'א זעתארה לא מתנצל. במסיבת עיתונאים שקיים היום (רביעי)  הודיע כי "מי שנמצא תחת כיבוש, יש לו זכות להתנגד". במקומו תכהן שהירה שלבי שתהיה הערבייה הפלסטינית הראשונה בתפקיד.

שידור חי | רג'א זעאתרה במסיבת עיתונאים

שידור חי | רג'א זעאתרה במסיבת עיתונאיםיו"ר "החזית החיפאית" בהצהרה ראשונה על המשך דרכו

פורסם על ידי ‏רדיו חיפה-107.5‏ ב- יום רביעי, 12 בדצמבר 2018

הוא תקף את הממשלה: "מדברת כמו מאפיה ומתנהגת כמו מאפיה, מאיימים שחיפה לא תקבל תקציבים? שראש העיר שנבחרה באופן דמוקרטי- השערים יהיו סגורים בפניה. זו דמוקרטיה?!"

חרף הסערה נגדו, הוסיף זעתארה: "אני גאה במפלגה ובדרך שלי, אנחנו לא הגענו לחיפה לא במנהרה של חיזבאללה ולא בפיר של חמאס אנחנו הגענו בזכות אלפי קולות של אזרחים יהודים וערבים שהצביעו לי ולשאר חברי הרשימה שמובילה כבר 70 שנה בחיפה ו- 100 שנה בארץ כולה".

כזכור, יו"ר מפלגת חד"ש בחיפה וראש מערך ההסברה של הרשימה המשותפת לשעבר היה עתיד להימנות לסגן ראש העיר בקואליציה החדשה בחיפה למשך חצי קדנציה ויכהן בתפקיד ברוטציה עם יו"ר סיעת מר"צ בעיר. בימים האחרונים פורסמו פרטים על פועלו של זעאתרה ועל תמיכתו המוצהרת בארגון הטרור חמאס, ועל קריאות שהצהיר נגד מדינת ישראל. בעקבות ההודעה, נתניהו אמר הבוקר כי התקשר לראש עיריית חיפה במטרה לשכנע אותה למנוע את מינויו של סגן ראש העיר שתומך בחמאס וחיזבאללה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
חד"ש
חמי | 12-12-2018 12:28
המפלגה הקומונסיטית בישראל
באמת קומוניסטים. אצלם זה ור כיסוי לאנטישראלית
הם אינם | 23-01-2019 23:47
כמו תמיד רק אנטישראלית.
2
ניצחון?
גל | 12-12-2018 12:40
מספר 2 במקומו!
3
בהצלחה לעינת ולסגניתה החדשה
ישעיהו | 12-12-2018 13:24
כל הכבוד לזעאתרה. איש משכמו ומעלה. חיפה יכולה להוות מודל לעיר מעורבת מצליחה.
כשלון ידוע מראש
פתחי | 12-12-2018 17:42
עם התנהלות שלומיאלית כזו, מובטח לה רק כשלון.
4
תיקון טעויות
ישראל | 12-12-2018 13:38
ממתי ערביה בעלת אזרחות ישראלית היא פלסטינית? שנו את תוכן הכתבה ללראשונה ערביה ישראלית תכהן כסגנית ראש עירית חיפה כמו כן זעתרא לא פורש מהמרוץ. אין מרוץ. ונכון לעכשיו אין לו מה לפרוש. הוא טרם קיבל תפקיד כלשהו.
5
תקלה קלקולית
פתחי | 12-12-2018 17:40
שאלה, כיצד ראש עיר מציעה לכתחילה סגנות למישהו, במקרה זה ערבי, שמצהיר שהוא תומך בטרור חמאס וחזבאללה, ארגונים שרוצים להשמיד את ישראל, כולל חיפה ואחרי זה היא דורשת ממנו לחזור בו מתמיכה בטרור? ממה נפשך, אם היא ידעה שהוא תומך טרור, למה מנתה אותו לסגנה? אם לא ידעה, היא לא ראויה לשמש ראש עיר. קודם ממנה ואחרי זה דורשת ממנו לחזור בו..? . ללמדך שאילולי הופעל מכבש לחצים הגב' היתה חיה טוב עם ההצהרות של שונא ישראל זה. אין זאת כי היא חיה בחלם! קלקוליש אמיתית!
6
זעתרה
ציפי קולסקי | 12-12-2018 18:25
אמרתי וחוזרת ואומרת. זכותו של כל אזרח לומר את אשר על לבו. אבל אם הוא נושא משרה ממשלתית או מוניציפלית במדינה - הוא לא בא לשרת רק חלק מהאזרחים אלא את כולם. וזעתרא מייצג חלק קטן מכולנו ומקומם את השאר. יש מחיר. והוא שילם אותו. נפרדים ממנו. עכשיו יבחר לנסת. זו תהיה הבעיה של ראש הממשלה אבי גבאי.
7
אוי
יוסי | 13-12-2018 11:50
אוי לו לדור שאשה מנהיגתו כך מיתנהלים נשים להביא שונה ישראל בחייך