גבאי נגד מועמדת העבודה קליש: הסגן תומך בטרור - סרוגים

גבאי נגד מועמדת העבודה קליש: הסגן תומך בטרור

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי שתמך בראשת עיריית חיפה עינת קליש, יוצא נגד החלטתה למנות לסגנה את תומך הטרור ראג'א זעאתרה: "צביעות לתמוך באסד ואחרי זה להתלונן על היחס לפלסטינים".

גבאי נגד מועמדת העבודה קליש: הסגן תומך בטרור
  צילום: Meir Vaknin/Flash90

סערת הסגן בחיפה. יו"ר המחנה הציוני התבטא היום (שני) בישיבת סיעה נגד המועמד לסגן ראשת עיריית חיפה ראג'א זעאתרה: "מגנה ומתוקמם נגד הדברים שאמר".

זעתרה, מועמד חד"ש בחיפה, התבטא בעבר בעד ארגוני טרור כמו חמאס וחיזבאללה, וגם ראש הממשלה התערב וביקש מעינת קליש, ראשת העירייה הנבחרת, שלא תמנה אותה לסגנה במסגרת הקואליציה.

גבאי, שמפלגתו תמכה בעינת קליש-רותם לראשות העיירה, אמר כי בדבריו של זעתרה יש "נבזות וגם צביעות .רק צבועים יכולים להתלונן על היחס שלנו לפלסטינים ולתמוך בבאשר אסד רוצח ההמונים".

והוסיף: "אני מגנה את ההתבטאויות תומכות הטרור של נציג מפלגת חד"ש בחיפה".

יו"ר המחנה הציוני טוען כי בעוד הוא מגנה את ארגוני הטרור והחמאס מי שמחזק אותם העביר להם מזוודות כסף זה נתניהו: "ראש ממשלה שחזק בדיבורים וחלש במעשים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אבי גבאי
יחזקאל | 10-12-2018 18:34
תמך בראש עיריית חיפה ועכשו מאכילה אותו תומך טרור.גם כאן בחוסר הוגנות כרגיל ראש הממשלה אשם
2
היתה טעות לבחור בה
זיו | 10-12-2018 18:50
לא ראויה לתפקיד, לא מתנהלת ברגישות ובפקחות
3
קצת מאוחר גבאי לא?!
גבריאל | 11-12-2018 11:04
מה לעשות הבחירות מאחורי הדלת וציפי ליבני מודיעה לגבאי גנה מיד את המינוי בעיריית חיפה כיוון שזה יעלה בעוד כמה מנדטים בבחירות ובלאן הכי המחנה הציוני צולע. אין מנהיגות ,אין רועה והצאן משוטט בשדה הפווליטי בתוך המחנה מבלי לשים קצוץ על גבאי. לא יעזור לשמאל וגם ללפיד למדינה דרוש מנהיג ולא מתלמדים.
שרות ענק
פתחי | 11-12-2018 17:48
גבאי אתה איש נהדר, מנהיג אמיתי, נאור, מקסים, חשוב מאד לערבים ויהודים בחיפה שאתה תמשיך ותתן גיבוי מלא לגב' קליש, שעושה דימוקרטיה הלכה למעשה, שהרי סגנה לא באמת תומך בחמאס או בחזבאללה, סך הכל הביע דעות של חדש במדינה דימוקרטית וזה עדיין בגבולות המותר.
4
רעה תחת טובה
אבו צברי | 11-12-2018 17:39
קלקוליש, לא יפה שאת מקלקלת לאבי גבאי, את שמה אותו במשבצת מאד לא נוחה, הוא לא יכול להסכים עם בת טיפוחיו אשר מוכנה לקבל לשורותיה מי שחרט על דגלו שנאה ליהודים ותומך בארגוני טרור המבקשים להשמידנו. אם תמשיכי בדרכך זו, תעשי שרות ענק למפלגות הימין בכך שתגרמי לאובדן של מנדטים חשובים שיורידו את המחנצ מהפח לפחת.
5
אותה גברת בשינוי אדרת
דודש | 12-12-2018 14:30
מה ההבדל בין זעתרא לבין סגניתו שגם היא תומכת בארגון
6
גבאי טענת שנצחון קליש זה הנצחון שלך
אריק | 12-12-2018 16:31
אז תעשה טובה תגיד האם אתה תומך בטרור הערבי או לא או כמו התשדירים של פרס כן ולא