נתניהו על הסדרת עפרה: "מנהלים קמפיין אגריסיבי" - סרוגים

נתניהו על הסדרת עפרה: "מנהלים קמפיין אגריסיבי"

ראש הממשלה נתניהו בישיבת סיעת הליכוד זעם על חכי"ם מהליכוד שגיבו את דרישת הבית היהודי להסדיר את היישוב עפרה בעקבות הפיגוע: "מה שאתם חושבים שפשוט הוא הרבה יותר מורכב"

נתניהו על הסדרת עפרה: "מנהלים קמפיין אגריסיבי"
  נתניהו. צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

ראש הממשלה נתניהו בישיבת סיעת הליכוד היום (שני) יצא נגד הקמפיין של חכי"ם מהליכוד להסדרת יישובים ביו"ש בעקבות הפיגוע בעופרה.

"יש פה ראש ממשלה שעמד 12 שנים מול שני נשיאים אמריקנים מאוד מאוד קשים. ובנינו ובנינו ובנינו. ואנחנו מנהלים את זה עכשיו כדי שנקבל הכשר על ההתיישבות כי עכשיו מנהלים נגדנו קמפיין אגרסיבי נגד יישובים שכבר בנינו".

"בנינו ובנינו ובנינו. בחכמה ובנחישות גדולה. מה שאתם חושבים שפשוט הוא הרבה יותר מורכב אבל אנחנו מנווטים בשכל כדי למצוא את הדרך וכשנמצא – גם נבנה וגם נקבל את הגיבוי של בית המשפט. אם זה ניתן זה מצויין ואם לא, נראה, אבל קודם אני מנסה להצליח להרוויח את הכל".

"אין שום ממשלה וגם לא תהיה ממשלה שמצליחה להדוף את הלחצים האלה ולתמרן מולם בנושא ההתיישבות".

בהקשר לפיגוע בעופרה אתמול: "כולם מתפללים לשלומם של הפצועים בפיגוע הטרור הנורא אמש בעופרה. מחבלים זוועתיים ניסו לרצוח אם ותינוק שהיו ברחם. זה משהו מפלצתי".

על קולות השמחה מהרשות הפלסטינית, אומר נתניהו "יש כמובן צהלות ברכות, ואני חושב שמיותר לצפות לגינוי מצד הרשות הפלסטינית". הם רק תורמים להסתה כאן".

נתניהו הוסיף כי כוחות הביטחון שרודפים אחר המחבלים "ילכדו את המרצחים ואנחנו נמצה איתם את הדין ונבוא איתם חשבון".

והוסיף כי "אנחנו מחזקים את ידיהם של הרופאים שנאבקים על חייו של התינוק".

כזכור, המחבלים פתחו באש לעבר הטרמפיאדה בכניסה ליישוב עפרה. כתוצאה מכך נפצעו כאמור שמונה בני אדם. בתיעוד נראית מכונית סקודה לבנה ממנה ירו המחבלים כשהיא נעצרת, מבוצע ממנה ירי והנהג פותח בבריחה לכיוון הכפר הפלסטיני.

תיעוד פיגוע הירי בכניסה לעפרה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
נמאס כבר
דוד | 10-12-2018 18:29
פשוט עצוב עצוב שיש פיגוע צריכים להתחנן כדי שאם ואולי נתקוף.. במקום שיהיה ברור מאליו שאם קורה דבר כזה משמידים לא היה קורה כלום... וגם עוד דבר שאני לא מבין על אותם שמאלנים, בואו נראה אם ירצחו את הילדים שלכם ועדיין תרצו עם הערבים שלום.. מילא הייתם בעד שלום הגיוני, אבל שלום שמלווה ברציחות ובדם שפוך תעשו חושבים טוב טוב איפה השכל שלכם אם יש לכם, אם אין לכם אתם בבחינת שוטים ופטורים
2
בנינו, בנינו, בנינו. חחחחחחח
י | 10-12-2018 18:55
הקפאנו הקפאנו ו הקפאנו. רדפנו אחרי אבו מאזן, השתפנו מול החמאס ואנחנו עכשיו קטנים מול חיזבאללה. אבל בנינו בנינו בנינו. ראש הממשלה הראשון שהתפאר כי בימיו בנו הכי פחות זה נתניהו. גם בירושלים.
3
התירוצים של רוה"מ שלא נגמרים
נאוה | 10-12-2018 18:58
אנחנו נשיג את המרצחים - כמה פעמים שמענו את המשפטים האלה ?? מספיק עם הדיבורים נמאס מהתירוצים והשקרים שזה קשה וזה מסובך וכו' .