היילי: "טראמפ שאל אותי על איזה מדינות צריך לצעוק" - סרוגים

היילי: "טראמפ שאל אותי על איזה מדינות צריך לצעוק"

יומיים לאחר שהאו"ם דחה את הצעת ארה"ב לגינוי חמאס למרות רוב הקולות, השגרירה היילי הגיבה להצבעה במהלך אירוע עם שגרירות ישראל: "טראמפ שאל על מי צריך לכעוס, על מי את רוצה שאצעק". בהמשך הדליקה נרות עם השגריר דנון

author-image
היילי: "טראמפ שאל אותי על איזה מדינות צריך לצעוק"
  (צילום: שחר עזרן)

התגובה לאכזבה: שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, קיים בסוף השבוע אירוע מיוחד לרגל חג החנוכה במטה האו"ם בניו יורק, שנערך בהשתתפות שגרירת ארה"ב ניקי היילי. במהלך האו"ם היילי הדליקה נר חנוכה, וכן הגיבה לראשונה לכישלון בהעברת הצעת הגינוי לחמאס באו"ם.

"87 מדינות אמרו במפורש שחמאס מהווה בעיה, וזה מוכיח שהזמנים השתנו" אמרה היילי על ההצבעה, שבה הושג רוב, אך לא רוב מספיק של שני שליש לצורך אישור הגינוי. "זהו אכן יום חדש באו"ם".

עוד סיפרה על תגובתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לדחיית ההצעה. "הגעתי לכאן באיחור כי הנשיא התקשר ושאל 'ניקי מה קרה?' וסיפרתי לו" אמרה. "טראמפ שאל אותי: 'על מי צריך לכעוס? על איזה מדינות את רוצה שאצעק? ממי צריך לקחת את הכסף שלהם? לא אספר לכם מה אמרתי לו" הוסיפה לקול צחוק הקהל.

בהמשך האירוע השגריר הישראלי נפרד מהיילי, שתסיים את תפקידה כשגרירת ארה"ב באו"ם ב-31 בדצמבר. דנון העניק להיילי כמתנת פרידה מזוזה שהורכבה משרידי רקטה שנורתה על ידי חמאס לעבר ישראל, והודה לה על התמיכה שלה בישראל. "את אור שנתגעגע אליו באו"ם" אמר בהתרגשות לשגרירה היוצאת. "קיימת את הבטחתך שארה"ב תמיד תהיה לצד ישראל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו