שליח האו"ם מלדנוב: "סיכוי מוחשי להסלמה בעזה" - סרוגים

שליח האו"ם מלדנוב: "סיכוי מוחשי להסלמה בעזה"

שליח האו"ם ניקולאי מלדנוב התראיין הבוקר (חמישי) לאילנה דיין בגלי צה"ל והזהיר מהמצב הנפיץ בעזה. ואומר כי אסור לוותר על השלום צריך רק הנהגה ורצון אמתי

author-image
שליח האו"ם מלדנוב: "סיכוי מוחשי להסלמה בעזה"
  (Photo by Abed Rahim Khatib/Flash90)

שליח האו"ם למזרח התיכון ניקולאי מלדנוב אומר הבוקר (חמישי) לאילנה דיין בגלי צה"ל כי "הסיכוי להסלמה ברצועה מאוד מוחשי בגלל המצב ההומניטרי הקשה ברצועה. יותר חשמל בעזה יביא לפחות אלימות". לגבי המנהרות בצפון אמר, "ראינו את הדוחות אני מבין שיש כוונה של ישראל להציג את הממצאים לאו"ם"

הוא אופטימי לגבי המצב במזרח התיכון, "אני רואה עתיד אחר לצדדים במזרח התיכון ואני אפילו מתקומם כשאומרים לי שאין תקווה, צריך הנהגה, צריך רצון צריך תמיכה בינלאומית. אלפי ישראלים לא שמחים עם העובדה שהפלסטינים לא אדונים לגורלם – בסוף הכל מתחיל באוסלו שעדיין לא נגמר. אסור לוותר על הניסיון לשלום. צריך רק הנהגה ורצון אמיתי."

לגבי גופות החיילים אורון שאול והדר גולדין והאזרחים המצויים בעזהאומר: "חשוב להגיע לזה, אבל יש יותר מדי נושאים שצריך לטפל בהם במקביל. אנחנו רוצים להחזיק יותר מידי כדורים באוויר צריך לעשות את הצעדים אחד אחרי השני, אבל סבלנות היא המילה היחידה שניתן לומר בנושא, ולהאמין שהממשלה והצבא עושים הכל כדי לאפשר להחזיר את הבנים ולתת להם קבורה מכובדת. אני מבין את כאב המשפחות."

לאחר מכן התראיינה לאה גולדין אצל אילנה דיין ותקפה את מלדנוב: "כשדיברתי איתו וקראתי לו להביא להשבתם הוא שידר לי כאילו 'אני לא חייב לך'. הוא מדברר את ממשלת ישראל וזה מה שעצוב – הממשלה לא ביקשה לכלול את השבת החיילים בגינוי לחמאס"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו