נתניהו: "צריך לתת אגרוף לפנים לבעלים המכים" - סרוגים

נתניהו: "צריך לתת אגרוף לפנים לבעלים המכים"

ראש הממשלה הדגיש הבוקר כי יש תקציבים לטיפול המדינה באלימות כלפי נשים. ואמר בוועדת השרים בראשותו: "מצד אחד צריך לתת כתף סיוע לנשים מוכות ומצד שני, לתת אגרוף לפנים של הגברים המכים"

נתניהו: "צריך לתת אגרוף לפנים לבעלים המכים"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

יממה לאחר המחאה החריפה, ראש הממשלה נתניהו מכנס הבוקר (רביעי) את ועדת השרים בראשותו לדיון באלימות כלפי נשים.

"אני רואה את האלימות נגד נשים כטרור לכל דבר, לא מטפלים בטרור רק באמצעות טיפול בקורבן. אף אחד לא יעלה על דעתו שנילחם בטרור מבלי לטפל בטרוריסטים. הרושם שלי הוא שהמערכות שלנו, במידה רבה, משותקות".

נתניהו הוסיף כי "יש תקציבים וזה יותר ממה שחשבתי, נפעל להציג את הסכומים האלה. צריך לתת כתף סיוע לנשים מוכות מצד אחד ובצד השני לתת אגרוף לפנים של הגברים המכים האלה או הבעלים המכים האלה".

השר גלעד ארדן הציג את התכניות של משרדו ואמר כי "זו תופעה חמורה שחובת כולנו להילחם עד כדי מיגורה. הכנו תכנית לאומית רב שנתית לחיזוק המאבק הזה. מבחינתי ההנחיה במשטרה הייתה שזה נמצא בראש סדר העדיפויות".

די לאלימות כלפי נשים (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

אתמול התקיימה שביתת ענק בכל רחבי הארץ שהגיעה בערב לשיאה בהפגנה בכיכר רבין בתל אביב, בה השתתפו כמה עשרות אלפי בני אדם, הקהל החזיק שלטים עליהם נכתב בין היתר "דם אינו הפקר", "נשים לזה סוף", "די, נמאס, תרשיעו כל אנס" וקראו נגד ראש הממשלה: "ביבי ביבי תתפטר, דם נשים הוא לא הפקר" ו"בושה בושה".

ההפגנה הראשונה הייתה בצומת עזריאלי בתל אביב, מתחת לבניין קריית הממשלה, שם חסמו כמה מאות המפגינות והמפגינים אץ הכביש ועוררו את זעם הנהגים. גם בירושלים התקבצו כמה עשרות לגשר המיתרים וחסמו את הכניסה לעיר. לאחר מכן התקיימה העצרת בכיכר ספרא, שם קראו מאות נשים "לא לאלימות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צריך לתת להם מכות רצח - כדי שהם
אוראור | 09-12-2018 15:47
ילמדו לא להתנהג באלימות , אהבתי - ממש הגיוני...... חחחחחחחחחחחחחחחחחחח.