דיבור נשי

נשים נגד אלימות חסמו את צומת עזריאלי והכניסה לי-ם

מחאת "אני אישה אני שובתת" בעקבות האלימות כלפי נשים, מתקיימת היום. בשעה 10:00 פרצו עשרות נשים וחסמו את צומת עזריאלי בתל אביב, במקביל נחסמה הכניסה לירושלים.

נשים נגד אלימות חסמו את צומת עזריאלי והכניסה לי-ם
צילום: (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

מחאת הנשים נגד האלימות כלפי נשים מתקיימת היום במספר מוקדים ברחבי הארץ.

בתל אביב התגודדו כמה עשרות נשים בקרית הממשלה ת"א – בפינת הרחובות בגין וקפלן (ליד מגדלי עזריאלי). בשעה 10:00 ירדו הנשים לכביש וחסמו אותו ל-24 דקות כמספר הנשים שנרצחו השנה בידי גברים.

(מרים אלסטר/פלאש90)

מהמשטרה נמסר כי הרחובות שנחסמו לתנועה או שיש בהם עומס כבד הם: קפלן מרחוב אבן גבירול עד דרך מנחם בגין, דרך מנחם בגין לצפון ולדרום (התנועה מופנת לשיקוע. גבעת התחמושת מרחוב יגאל אלון עד דרך מנחם בגין (צומת עזריאלי) וכמו כן, נחסמו העליות למחלף השלום בנתיבי איילון מצפון ומדרום.

בירושלים חסמו כמה עשרות באופו חלקי את ציר הכניסה לירושלים סמוך לגשר המיתרים. הן נשכבו על הכביש כשהן מכוסות בחומר דמוי דם במחאה על רצח הנשים. שוטרים נמצאים במקום, אך לא פינו אותן.

מהמשטרה נמסר: "במקום ישנם עומסי תנועה ומומלץ לנהגים לבחור בדרכים אחרות."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
4
י
04.12.18

אין רצח נשים. זה ערביות. יש גברים שמתאבדים בגלל נשים ההפגנות הן עוד פרובוקציה של הקרן.