לא מסי או רונאלדו: זה השחקן שנבחר לטוב בעולם - סרוגים

לא מסי או רונאלדו: זה השחקן שנבחר לטוב בעולם

לראשונה משנת 2008, מסי או רונאלדו אינם השחקנים הטובים בעולם. מי שזכה בתואר היוקרתי היא הקרואטי לוקה מודריץ' שעבר שנה חלומית בה קטף כמעט כל תואר אפשרי. מסי רק במקום החמישי

https://www.youtube.com/watch?v=c8cMSjk2d6Q

לא מסי ולא רונאלדו.

לוקה מודריץ', שחקנה של ריאל מדריד ונבחרת קרואטיה, זכה בכדור הזהב לשנת 2018. המשמעות: מודריץ' הוא שחקן הכדורגל הטוב ביותר בעולם כיום. מדובר בסיום חלומי לשנה חלומית שעבר מודריץ', במהלכה הוא זכה גם בשחקן השנה של פיפ"א ובשחקן השנה של אופ"א.

מודריץ' הוא הראשון בעשר השנים האחרונות שמצליח לקחת מידיהם של רונאלדו ומסי את התואר בו זכו חמש פעמים כל אחד. הפעם האחרונה שאחד מהשניים לא זכה, היה בשנת 2007 אז זכה בתואר קאקה. בנוסף, מודריץ' עשה הסטוריה כשהפך לשחקן הקרואטי הראשון בהיסטוריה שזוכה בכדור הזהב.

מודריץ' זכה בתואר בפער ניכר על פניו של כריסטיאנו רונאלדו שזכה במקום השני. את המקום השלישי והרביעי בהתאמה תפסו הצרפתים אנטואן גריזמן וקיליאן אמבפה. מי שרשם אכזבה גדולה הוא ליאונל מסי שזכה במקום האחרון ולראשונה משנת 2006 לא נכלל בשלישיה הראשונה.

שנת 2018 הייתה שנה אדירה בשביל מודריץ'. הוא זכה השנה עם ריאל מדריד בליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות והוביל את נבחרת קרואטיה לגמר המונדיאל לראשונה בתולדותיה. בנוסף, הוא נבחר לשחקן המצטיין של גביע העולם ברוסיה, שבסופו הפסידה קרואטיה בגמר לצרפת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בחירה פופוליסטית
יוסי | 04-12-2018 14:36
אני אוהד ריאל ואני מת על מודריץ' אבל לא הגיע לו לזכות, הגיע לרונאלדו או לדה ברוינה... אפילו למסי מגיע יותר מלמודריץ' עם המספרים המשוגעים שלו על אף האכזבה במונדיאל...