מטורף: המשטרה הצילה את הצעת הנישואין הכושלת - סרוגים

מטורף: המשטרה הצילה את הצעת הנישואין הכושלת

ג'ון דרנאן בסך הכל רצה להציע נישואין לבת זוגו דניאלה אנתוני במהלך טיול בניו יורק. אלא שבמהלך ההצעה הטבעת נפלה מידו לתוך פתח ביוב. המשטרה מצאה את הטבעת והצילה את ההצעה הכושלת

מטורף: המשטרה הצילה את הצעת הנישואין הכושלת
  (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

הסיוט של כל זוג: ג'ון דרנאן, בן 27 מהעיר פיטרבורו שבבריטניה, בסך הכל רצה להציע נישואין לבת זוגו דניאלה אנתוני במהלך חופשה של השניים בניו יורק. אך מיד לאחר שהוא כרע ברך והוציא את הטבעת, היא נפלה מידו- היישר לתוך פתח ביוב סמוך.

צילומי אבטחה ממצלמה במקום תיעדו כיצד הזוג נכשל בניסיונותיו להשיג את הטבעת שנפלה, כשגם עשרות אנשים נוספים התגייסו לעזרתם וניסו לעזור- אך ללא הועיל. "ניסינו כמעט הכל כדי להוציא את הטבעת" אמר דרנאן בראיון לרשת CBS News. "המשטרה הייתה צריכה לעצור אותי מלנסות להיכנס בעצמי לתעלת הביוב".

לאחר כשעתיים בני הזוג התייאשו וחזרו למלונם כשהם מאוכזבים ועייפים- אך לא לפני שדיווחו למשטרת ניו יורק על המקום. למרבה המזל, כוחות המשטרה שהגיעו למקום הצליחו להיכנס לתעלה ולמצוא את הטבעת. "למזלו של המאבד, הטבעת הייתה מעל כל הזבל שהצטבר בתוך התעלה ולא נסחף הלאה" אמר מפקד המשטרה ג'וזף בוצי'אנו. "הבאנו את הטבעת למשטרה והעברנו אותה בניקיון יסודי".

לאחר שמצאו את הטבעת, השוטרים פעלו למצוא את בני הזוג- אך כעבור יומיים של חיפושים התברר כי השניים כבר עזבו את ניו יורק. בניסיון לעזור, המשטרה פרסמה בטוויטר את התיעוד של ההצעה ממצלמות האבטחה- וזכתה במהירות לעשרות אלפי שיתופים ברשת. "הגבר הזה מבוקש על כך שהפיל את הטבעת של ארוסתו" נכתב. "היא אמרה כן, אבל הוא היה כל כך נרגש שהטבעת נפלה מידו".

לאחר מספר ימים של שיתופים וחיפושים, כוחות המשטרה הצליחו למצוא את הזוג המאושר ולהחזיר לידיהם את הטבעת. "אנחנו כל כך שמחים, לא האמנו שנקבל אותה בחזרה", סיפרו השניים לרשת BBC. "אני מקווה מאד לחזור בעתיד לניו יורק ולהודות לשוטרים, נקנה להם כמה בירות או משהו. בנוסף נזכיר אותם בחתונה". בוצ'יאנו הוסיף כי הוא מתכנן לשלוח להם מתנה לנישואין: "אני לא אחד שאוהב חתונות, אבל אני מאחל להם מזל טוב ואושר רב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו