חור בראש: הסמארטפון הייחודי החדש של וואוויי - סרוגים

חור בראש: הסמארטפון הייחודי החדש של וואוויי

חברת הטכנולוגיה הסינית תשיק ב-17 בדצמבר מכשיר חדש וייחודי אשר יכלול חור בראש המסך שבו יוצב מצלמת הסלפי. בכך החברה תוכל לצמצם את השוליים סביב המסך ולהציג מכשיר דק וקל יותר מאי פעם

author-image
חור בראש: הסמארטפון הייחודי החדש של וואוויי
  הסמארטפון החדש של וואוויי (צילום: עמוד הטוויטר של רשת GSMArena)

הדור הבא של המסכים? חברת הטכנולוגיה הסינית וואוויי הודיעה כי תציג מכשיר סמארטפון חדש וייחודי, שייקרא "נובה 4" ויושק באירוע הכרזה מיוחד שיערך ב-17 בדצמבר.

החידוש העיקרי של המכשיר נמצא במסך, אשר יגיע עם חור בפינה השמאלית העליונה שבו ימוקם מצלמת הסלפי. בכך החברה תוכל לוותר לחלוטין על השוליים במכשיר, אשר הכילו עד היום את המצלמה הקדמית ובמספר דגמים גם את הרמקול של המכשיר- ולהציג מכשיר דק וקל יותר מאי פעם. בשנה האחרונה חברות רבות, ביניהם גם וואוויי עצמה,החלו להציג "מפרצים" בולטים במסך כדי להקטין את השוליים ככל האפשר, מבלי לוותר על גודל המסך.

המסך הייחודי של המכשיר (צילום: עמוד הטוויטר של רשת GSMArena)

חברה לא הציגו פרטים נוספים על המכשיר מלבד השם ותאריך ההשקה, אך על פי ההערכות הוא צפוי לכלול מעבד Kirin 980 הזהה לזה של מכשיר הדגל הנוכחי של החברה, ה-Mate 20. זיכרון עבודה צפוי להיות בגודל 6 ג'יגה ביית, לצד נפח אחסון של 128 ג'יגה בייט. למרות ההודעה על כך שוואוויי עובדת על פיתוח מערכת הפעלה משלה, בשלב הזה נראה שה"נובה 4" עדיין ישתמש באנדרואיד 9 של גוגל ולא יהיה המכשיר הראשון שמשתמש במערכת העצמאית של החברה.

ההשקה הנוכחית מגיעה גם כתגובה לסמסונג, שהציגה לאחרונה באירוע מפתחים מסך "Infinity O" עם חור בראשו. בוואוויי מעוניינים להקדים את סמסונג ולהיות הראשונים שמציגים סמארטפון עם המסך הייחודי. על פי ההערכות, המסך של סמסונג ייכלל לראשונה במכשיר הגלקסי S10 שצפוי להיות מושק בפברואר הקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו