העונש שקיבל ח"כ טיבייב מהמחנה הציוני - סרוגים

העונש שקיבל ח"כ טיבייב מהמחנה הציוני

המחנה הציוני מעניש את חבר הכנסת ממפלגתם, רוברט טיבייב והוא יושעה לחודש מכל הפעילות הפרלמנטרית, "אקט חמור של הפרת משמע". גם מצבו של ח"כ חיליק בר ידון עם חזרתו לארץ

author-image
העונש שקיבל ח"כ טיבייב מהמחנה הציוני
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

המחנה הציוני מעניש את חבר מפלגתם, רוברט טיבייב, שהושבע לכנסת רק לפני שלושה חודשים והוא יושעה לחודש מכל הפעילות הפרלמנטרית

בשעה שעלתה הצעת החוק של ח"כ איציק שמולי להשוואת קצבאות הזיקנה לשכר המינימום עלתה להצבעה, נכח טיבייב מחוץ למליאת הכנסת. בעקבות כך, הפילה הקואליציה את הצעת החוק כאשר 56 תמכו בהצעת החוק מול 57 שהתנגדו.

באופוזיציה זעמו על טיבייב, שעמד מחוץ למליאה ולא הצביע עם האופוזיציה, מה שהיה יכול להשוות את התוצאה, ולתת לפחות ניצחון מורלי לאופוזיציה, משום שבמקרה של תיקו הצעת החוק לא עוברת.

בעוד במפלגה אמרו כי בימים האחרונים פעלו לגייס את כל סיעות האופוזיציה "לטובת הצעת החוק החשובה הזאת, שלבסוף נפלה בפער של קול אחד, ח"כ טיבייב בחר במופגן ובזמן אמת להתעלם מדרישת נציגי הסיעה להשתתף בהצבעה, וזאת ללא כל הצדקה", והדגישו: "מדובר באקט חמור של הפרת משמעת סיעתית בנושא עקרוני וחשוב".

בשל כך החליט יו"ר הסיעה יואל חסון, ועל דעת יו"ר המחנה הציוני גבאי ויו"ר האופוזיציה לבני, להשעות את פעילותו הפרלמנטרית לחודש לרבות השתתפותו בועדות, מכסות חקיקה, הצעות לסדר ודיונים מהירים. עוד הוסיפו כי אם במהלך החודש הקרוב יפעל טיבייב "כשחקן קבוצתי ובהתאם לעמדות הסיעה"- הסנקציות יוסרו, אולם אם יפעל נגד הסיעה-  הסנקציות יוחרפו".

בתוך כך, במפלגה גם התייחסו לעניינו של ח"כ חיליק בר השוהה בסין ונעדר בשל כך מהכנסת כי מצבו ידון עם חזרתו לארץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו