נתניהו נפגש עם בני גנץ "ברקע בטחוני" - סרוגים

נתניהו נפגש עם בני גנץ "ברקע בטחוני"

ראש הממשלה נועד הבוקר (רביעי) עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, השניים נפגשו לכאורה ברקע ביטחוני כחלק מכניסת נתניהו לתפקיד השר. מלשכת רה"מ נמסר: "אלו התייעצויות מקצועיות"

author-image
נתניהו נפגש עם בני גנץ "ברקע בטחוני"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

ראש הממשלה נתניהו נועד הבוקר (רביעי) עם בני גנץ בלשכתו בירושלים. הפגישה עסקה ברקע ביטחוני כחלק מכניסתו לתפקיד שר הביטחון.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "עם כניסתו לתפקיד שר הביטחון, ראש הממשלה מקיים התייעצויות מקצועיות עם שרי ביטחון ורמטכ"לים לשעבר; בהם עמיר פרץ, משה ארנס, בני גנץ ובימים הקרובים גם עם שאול מופז וגבי אשכנזי".

גנץ שומר על עמימות בכל הנוגע לעתידו הפוליטי, זאת חרף הפירסומים על מגעיו עם המפלגות השונות ומסרב להתייחס לנושא הנפיץ. אולם לפי הדיווחים, דובר על הצטרפותו של הרמטכ"ל לשעבר למפלגת 'יש עתיד' או למפלגת העבודה, עם זאת גנץ ככל הנראה לא יתמודד בבחירות הבאות במסגרתה אלא יתמודד במפלגה חדשה.

כאשר על פי הדיווח בעיתון 'ידיעות אחרונות', בשבועות האחרונים מנהל גנץ משא ומתן עם ראשי מפלגת 'אחי ישראלי'- עדינה בר שלום- בתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, וראש עיריית ירוחם- מיכאל ביטון- להצטרפות למפלגה.

על פי הדיווח אחת האפשרויות שעלתה בשיחה בין הצדדים היא שגנץ יצטרף למפלגה- שרישומה יסתיים בקרוב- ויעמוד בראשה. עוד עולה כי טרם נקבעו מיקומים נוספים של שאר חברי המפלגה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו