בליכוד זועמים על בנט: "מחבל ביציבות הממשלה" - סרוגים

בליכוד זועמים על בנט: "מחבל ביציבות הממשלה"

"הימין זה לא טאבו של הבית היהודי", הזהיר היום (רביעי) יו"ר הקואליציה את השר בנט, לאחר שביקר האחרון את ראש הממשלה כי "לא יהיה נכון לקדם את חוק גדעון סער"

בליכוד זועמים על בנט: "מחבל ביציבות הממשלה"
  (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם האשים הבוקר (רביעי) בחריפות את יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט: "אתה ממשיך לחבל ביציבות הממשלה".

"להזכירך הימין זה לא טאבו של הבית היהודי. הליכוד היא המפלגה היחידה שתומכת ללא עוררין בכל החוקים הלאומיים וחבריה מתחשבים בכל דרישה המקובלת על כל מרכיבי הקואליציה. לא היה מצב שעצרנו חקיקה אחת המקובלת על כל מרכיבי הקואליציה במשמרת שלי".

בצל הקידום של חוק גדעון סער, ביקר מוקדם יותר בנט בכאן רשת ב' את ראש הממשלה. "נתניהו הסביר שאסור להפיל ממשלת ימין אבל בפועל תוקעים ארבעה חוקים בגלל חוק פרסונלי".

בנט גם התייחס לדיל של ליברמן. לפיו, בתמורה להורדת חוק "גדעון סער", הם ייתמכו בארבעה חוקים אחרים שעל סדר היום אותם מתקשה הקואליציה להעביר: חוק הנאמנות בתרבות, חוק היועמ"שים, ושני חוקים של המפלגה: עונש מוות ולמחבלים וביטול קיצור שליש למחבלים שהורשעו ברצח.

לדבריו. "זה דבר מאד נכון לקדם את כל החוקים, מה ששיבש את הכל זה ראש הממשלה שרוצה לקדם את חוק סער שהוא לא חוק אידאולוגי אבל ליברמן בצדק לא מוכן לקדם את זה", מתח בנט ביקורת. והדגיש, "זה היה לא נכון".

שר החינוך התייחס לקואליציה הרעועה: "לא רואה איך העסק הזה ממשיך על קרעי 61, וברגע שליברמן עזב את הממשלה וגזר את גסיסתה כמו כיום שיש מורדים, זה מאד קשה להתמיד, בעוד חודשיים נלך לבחירות סביב מאי. זה סך הכל סביר ואחרי 4 שנים של קיום ממשלה שעבדה טוב בהרבה תחומים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בנט דווקא צודק
מישהו | 28-11-2018 10:18
מה לעשות שמנת המשכל של תוקפו לא אי אי אי ...
2
עכשיו גם בנט מחבל?
די להסתה | 28-11-2018 11:07
מחבל שמאלני תומך הקרן החדשה, פנימסט פרוגרסיבי רפורמי ותומך בקהילת הלהטב יחד עם אמיר אוחנה!!!!!!
3
ליכוד בשילטון ביגלל הדתיים והבית היהודי .חוצפ
שלם | 28-11-2018 12:01
הליכוד האמצע שמאל נהנה מהמילה ימין ומיפלגות ימינים. שהליכוד לא ישכח שבגין ושרון... יצרו את מרץ בשטחים טמורת שלום עים מיצרים והעוטף. תחנך את ילד בגין .סער.מרידור.ופורשה קדימה ועוד... ליכוד אלק
4
נראה שחוק גדעון סער הגיוני ביותר ובריא לנפש.
יפה יוסף | 28-11-2018 22:50
איך יתכן שהציבור יתאמץ לבחור ולבסוף עולה מי שלא נבחר?