6 דקות אבודות • צפו: רגעיה האחרונים של מזל הדדי ז"ל - סרוגים

6 דקות אבודות • צפו: רגעיה האחרונים של מזל הדדי ז"ל

אחרי ההודעות המוכיחות כי מזל הדדי תכננה לחזור לביתה לאחר יום העבודה, תיעוד ממצלמות האבטחה מעצים את תעלומת מותה. אז מה קרה בשש הדקות בהן החליטה לחזור למשרדה בפעם האחרונה?

אחרי ההודעות שנחשפו אמש (ראשון) בחברת 'החדשות' מהן עולה כי מזל הדדי ז"ל– העובדת במשרדים של חברת לב לבייב בבורסה ליהלומים ברמת גן- תכננה לחזור לביתה לאחר יום העבודה, תיעוד שנחשף מוקדם יותר היום בחדשות עשר מגביר את התעלומה אודות סיבות מותה של הדדי. נזכיר, כי לפני חמישה ימים דווח כי הדדי קפצה את מותה מהקומה העשירית בבניין המשרדים בו היא עבדה ברמת גן. עם זאת, בעלה קובי ובני משפחתה טוענים כי מדובר ברצח וכי אין סיכוי שהדדי שמה קץ לחייה.

(צילום מסך מתוך הטוויטר של חדשות עשר)

על פי התיעוד ממצלמות האבטחה המוצבות ברחוב בו עבדה הדדי, בשעה 15:23, הדדי סיימה עוד יום עבודה רגיל בחברת LLD ויצאה מ"בניין נועם". היא קבעה עם בעלה קובי שיאסוף אותה מתחנת הרכבת בראשון לציון, ובדרך עצרה לאסוף מעטפה מחבר של בעלה.

שבע דקות אחר כך נראית הדדי יוצאת מאזור המדרגות שבכניסת הבורסה לתחנת הרכבת סבידור מרכז. רק שש דקות עברו, וכבר הדדי נקלטה שוב במצלמות האבטחה, הפעם כשהיא חוזרת מהרציף בתחנה אל הבניין שבו עבדה. בתיעוד ניתן לראות את הדדי לא נינוחה, מסתכלת שוב ושוב בטלפון הנייד שלה.

כאמור, לפני שנפלה אל מותה, הדדי אספה מחבר של בעלה מעטפה עבורו. שעתיים לפני הטרגדיה, הדדי קיבלה הודעה בטלפון הנייד מהחבר כי יש לו מעטפה עבור קובי, בעלה, וביקש למסור אותה דרכה. כשעה לאחר מכן, החבר שאל את הדדי מתי היא יוצאת, והיא ענתה, "בערך בשלוש ועשרים".

לאחר כעשר דקות, הדדי קיבלה ממנו הודעה כי עוד שלוש דקות הוא אצלה, ובתגובה כתבה: "בסדר, אם אפשר תמתין כמה דקות". על פי עדותו של חבר של בעלה, כשנפגש עם הדדי היא הייתה במצב רוח טוב, הוא מסר לה את החבילה והיא הלכה לכיוון תחנת הרכבת.

התיעוד המטריד מעלה את השאלה מה קרה בשש דקות על הרציף שגרם להדדי לחזור לבניין, בלי לעדכן את בעלה שתתעכב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הרי הטלפון נמצא בשלמותו וניתן בקלות לברר מי ו
לוי | 26-11-2018 17:07
מסתירים בכוונה?
נראה לך שהתקשרו אליה? הם באו לקחת אותה פיזית
T | 03-12-2018 19:45
מהרכבת. מישהו בא והודיע לה משהו יכול להיות שזה הבחור שמזדנב אחריה. כמו כן היא לא רק באה לקחת מעטפה מהחבר של בעלה אלא אמרה לו שיש לה חומר!!! יכול להיות שהיא שיתפה פעולה עם המשטרה והעבירה ראיות ותפסו אותה על חם
היה כתוב שהטלפון נשאר שלם בתיק שלה
לוי | 26-11-2018 21:44
וגם בלי זה אפשר בקלות לעלות על כל השיחות והסמסים שקיבלה
הטלפון התרסק כאשר נפלה
אני | 26-11-2018 19:15
היה כתוב
2
למה לא מפרסמים את פרטי שיחות הטלפון הללו?!
רציונל | 26-11-2018 17:30
ואיך זה יכול להיות שבניין הבורסה עצמו לא מרושת במצלמות?!
חובה לגייס מומחים:תקשורת/ניידים+מצלמות
אסור שעדי-אמת ייפחדו | 02-12-2018 21:09
אינספור שאלות. סבירות התאבדות קיימת, אבל חובה למצות ולבדוק חשש רצח. מוזר שלאחר תיאום עם בעלה הממתין לה , היא חוזרת למקום עבודה ללא עידכון בעלה על עיכוב. וישר הולכת לקומה 10 ומשם נופלת אל מותה.?! ל2 תהיות אלו ייתכן וניידה הוחלף ? לכן חזרה וגם לא יכלה לעדכן את בעלה. חייב איכון רדיוסי. היכן היה ניידה/סים מיציאתה ועד שובה++ לבורסה? היו שיחות קוליות בזמן זה? קושי: איכון ניידים ברדיוס שלה ופילוח איזה נייד היה ברשותה אם הוחלף?! ומה תוכן שיחותיו? ייתכן ושם טמון פתרון חלקי של כמה תעלומות. מצלמות: מי האישה שהייתה איתה בשרותים? ס'? ומה אומר/ות? מי ניצמד אליה כשהיא יוצאת מהרכבת ? חבר: מה תוכן החומר/חבילה שהעביר דרכה לבעלה ? למה יתר העובדים שהו בחופשה והיא+1 עבדו? יש אינטרס מובהק של משטרה=ציבור להעמיק חקירה. ואסור שעדים של אמת ייפחדו מנאשמים . חד אורים שמח.
3
החבר משקר
איפה המעטפה | 26-11-2018 19:49
היא יצאה והוא לא חיכה לה בפתח כמו שאמר. הלכה ולא מצאה אותו. נאלצה לחזור וחוסלה כי בעלה לא סיפק את הסחורה. כל הסיפור שחיכה לה בתחנה נראה שהיה מודאג. כשלא הגיעה הוא לא צלצל אליה לברר למה היא מתעכבת כי הבין שסגרו איתו חשבון... ככה זה שמתעסקים עם משפחות פשע. אין להם אלוהים. החיסול היה מקצועי. ללא טביעות אצבע ועם קשר של טוקמנים.
הוא חיכה לה בתחנה בראשל"צ
מלכה | 26-11-2018 21:42
ולא בתחנה בבורסה
4
אני רואה בחור צעיר שחוזר איתה ומאוד קרוב אליה
מיה | 26-11-2018 22:31
תבדקו אותו התשובות בטוח אצלו חלם...
5
מה זה הסיפור של המעטפה??
שיבדקו שם.. | 27-11-2018 0:10
מה היא מסרה ומה מסר לה החבר??
6
מזי
רוית | 27-11-2018 0:16
למה אין ממצאים בזירה ניתוח גופה
7
אולי החליפו אותה בכפילה לפני ההתאבדות?
אביגיל וקנין | 27-11-2018 8:41
יתכן???
8
כנראה החליפו לה את הטלפון או את הסים
ניצה | 08-02-2020 23:50
ולכן חזרה כדיי לחפש את הטלפון שלה לכן לא יכלה להתקשר לבעלה חיפשה אולי את הטלפון בשירותים אולי סיממו אותה והפילו אותה מאחד החלונות ומי זה הבחור שנצמד אלייה?ומדוע אין המשך לבדיקת היהלומים של לבייב ?מה קרה למה השתיקו את הפרשה?