בשנתיים האחרונות עובר המשרד לשירותי דת רה ארגון עמוק אותו מובילים השר לשירותי דת יעקב מרגי ומנכ"ל המשרד אביגדור אוחנה. במסגרת תהליך זה ניתן דגש רב על שיפור השירות לתושבים.
בדומה למשרדי ממשלה אחרים וגופים ציבוריים נוספים החליטו במשרד הדתות להקים מוקד טלפוני.
המוקד הטלפוני אשר יתחיל לפעול בשבוע הבא, ייתן מענה לשאלות, פניות ובעיות של האזרחים הקשורות למועצות הדתיות כגון: זוגות לפני חתונה הזקוקים להכוונה, משפחות אשר נאלצות להתעסק בקבורת יקיריהם מול חברות הקדישא, שאלות בנושא עירובין ותלונות שוטפות ועוד…
בנוסף, המוקד "יעשה סדר" בתחומים שהמשרד אינו מטפל בהם כגון: בתי דין רבניים, הרבנות הראשית לישראל, הדתות הלא יהודיות, גיור, מלגות לאברכים והמקומות הקדושים ויפנה את הפונים לגורמים המטפלים בכך.
מנכ"ל המשרד אביגדור אוחנה מוסר: "הקמת המוקד הטלפוני הוא עליית מדרגה משמעותית בנושא שיפור השירות והנגשת המידע לציבור."
"בחודשים האחרונים", מספר אוחנה, "פעלנו, יחד עם ראשי המועצות הדתיות, לגיבוש אמנת שירות שמסדירה את יחסי הגומלין שבין המועצות הדתיות לציבור, שלחנו את העובדים לקורסים ויצאנו בקמפיין הסברה לגבי קבורה רוויה."
המוקד יהיה זמין 24 שעות ביממה מלבד שבתות וחגי ישראל וייתן מענה לפניות, שאלות, תלונות ובעיות בזמן אמת.
אגב, את המוקד תפעיל חברת "ביפר" היושבת במרכז רמת גן באמצעות מוקד שירות הלקוחות העסקיים Beeper Telefront.
לגבי הבחירה ב"ביפר" הוסיף אוחנה: "בחרנו בביפר לה מוקד השירותים העסקיים מהגדולים בארץ, היה חשוב לנו לשלב כוחות עם חברה מנוסה אשר תיתן מענה מקצועי ואיכותי לפניות".
==
יש לכם בעיות? מספר הטלפון של המוקד אשר יתחיל לפעול החל מיום חמישי ז' באדר (1 במרץ): 02-5311111.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים