מלך היוטיוב: הטריילר המרהיב שמשגע את העולם

מלך היוטיוב: הטריילר המרהיב שמשגע את העולם

הטיזר הקצר ששחררו דיסני מתוך סרט החידוש ל"מלך האריות", הצליח לשבור שיא ולצבור למעלה מ-224 מיליון צפיות תוך 24 שעות בלבד מאז צאתו לאוויר. אז על מה כל המהומה? צפו

author-image
מלך היוטיוב: זה הטריילר ששבר את הרשת
  (צילום: מתוך יוטיוב)

אין כמעט אחד שלא מכיר וגדל על הסרט "מלך האריות". אך מה קורה שלוקחים נוסטלגיית ילדות כל כך אהובה ומפיחים בה חיים חדשים? אולפני דיסני החליטו לנסות את העניין והופתעו מהבאז המטורף והביקוש שהולך להיות לגרסה החדשה.

הטיזר הראשון והקצר ששחררו דיסני בסופ"ש האחרון, מתוך הסרט החדש של מלך האריות 2019- הצליח לצבור למעלה מ-224 מיליון צפיות, תוך 24 שעות בלבד מאז צאתו לאוויר.

כמות הצפיות המטורפת, שמה את הטיזר הקצר(בן הדקה ו-33 שניות) במקום השני בשיאים של יוטיוב בעולם. מי שנמצא במקום הראשון כטריילר הנצפה בעולם, הוא הטריילר של הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף"- שגרף 238 מיליון צפיות תוך 24 שעות.

בסרט החדש של מלך האריות, ידובבו את הדמויות האהובות כוכבים מוכרים במיוחד. ביניהם: הזמרת ביונסה שתדובב את נלה, השחקן דונלד גלובר שידובב את סימבה, ג'ון אוליבר (זאזו), סת' רוגן (פומבהה) ועוד רבים וטובים.

מפיקי הסרט החליטו לא לוותר על קצת נוסטלגיה איכותית ובחרו שהשחקן ג'יימס ארל ג'ונס, שדובב גם בסרט המקורי שיצא לפני כ-24 שנים, יחזור לדובב את מופסה, מלך האריות.

הסרט המסקרן צפוי לצאת בקיץ הקרוב, בסביבות חודש יולי 2019. עד אז ציפייה מהנה!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
טעות בהגהה
אריק | 25-11-2018 19:30
224 צפיות? שכחתם את המילה מליון
2
סרט עם מסרים נוצריים וחיות טמאות
יהודי | 25-11-2018 19:39
לא להיות תמימים. סרט מסיונרי לכל דבר וענין.