סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ביקר במרכז הרפואי וולפסון - סרוגים

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ביקר במרכז הרפואי וולפסון

ליצמן: "במהלך השנים הקרובות 'וולפסון' יהיה במרכז תשומת הלב של משרד הבריאות". מנכ"לית המרכז הרפואי 'וולפסון', ד"ר ענת אנגל: "הנהלת המרכז הרפואי וולפסון מודה לסגן שר הבריאות על ביקורו, על תמיכתו ועל הבטחתו לסיוע".

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ביקר במרכז הרפואי וולפסון
  (צילום: נאור בן סלמון – דוברות וולפסון)

סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, ערך (חמישי, 22 נוב') ביקור במרכז הרפואי 'וולפסון' בחולון. במסגרת הביקור, הוא התלווה אל הנהלת המרכז, בראשותה של ד"ר ענת אנגל, לסיור במספר מוקדים עיקריים. בין היתר, סגן השר ביקר במכון הדיאליזה בניהולו של ד"ר לאוניד פלדמן, במכון הדימות בניהולו של ד"ר סורין אליאס, במחלקה לריאות וטיפול נמרץ נשימתי בניהולו של פרופ' אורן פרוכטר – אחת מתוך שתי מחלקות יחידות בתחום בארץ, ובמחלקה כירורגיה א' בניהולו של ד"ר מרדכי שמעונוב, הכוללת גם את יחידת הפלסטיקה.

אל הביקור הצטרפו גם ראשת חטיבת בתי החולים הממשלתיים, ד"ר אורלי ויינשטיין, המנהל האדמיניסטרטיבי של 'וולפסון'; יניב פוגל, וסגניתו – רחלי אסא, מנהלת הסיעוד; אורנה צבי, סגניות המנכ"לית – ד"ר שירי טננבאום וד"ר איריס קלירס, מהנדס המרכז הרפואי; גדי דוידוביץ, מנהל תאגיד הבריאות ב'וולפסון'; אלון רויז ומנהל מערך האבטחה; ניר כץ.

(צילום: נאור בן סלמון – דוברות וולפסון)

במסגרת הביקור, סגן השר ביקש מעוברי אורח, מלווים ומאושפזים במחלקות, לספר לו על תחושותיהם במהלך השהות במרכז הרפואי 'וולפסון'. למאושפז במחלקה כירורגיה א', אשר סיפר שהצוות המטפל מעניק שירות מקצועי ואנושי מעל ומעבר,

ענה סגן השר בהומור: "אתה גורם לי לבעיה קשה. מדבריך מתבקש שאעלה את שכרם של אנשי הצוות במחלקה, אך אין לי די תקציב לכך". ליצמן הביע שביעות רצון מהפעילות הקיימת במרכז הרפואי וולפסון וציין כי "יש לי אמון רב בהנהלה החדשה של המרכז הרפואי. במהלך השנים הקרובות ביה"ח 'וולפסון' יהיה במרכז תשומת הלב של משרד הבריאות – לרבות פיתוח תשתיות וחיזוק המשאב האנושי".

מנכ"לית המרכז הרפואי 'וולפסון', ד"ר ענת אנגל: "הנהלת המרכז הרפואי וולפסון מודה לסגן שר הבריאות על ביקורו, על תמיכתו ועל הבטחתו לסיוע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו