אחרי הציוץ, חיליק בר קורע את יואל חסון - סרוגים

אחרי הציוץ, חיליק בר קורע את יואל חסון

בפוסט ארוך, מגלגל חיליק בר את "מסע ההשמצות הזול והמאורגן שהיה עליי היום", כלשונו. ותוקף בחריפות את ״חברי״ יואל חסון יו״ר סיעת המחנה הציוני: "שקרים, חוסר הקולגיאליות והתנהלות פופוליסטית"

author-image
אחרי הציוץ, חיליק בר קורע את יואל חסון
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

מלחמת עולם במחנה הציוני? כך אפשר לתאר את העימות שמתרחש היום (רביעי) בין יו"ר הסיעה ומרכז האופוזיציה ח"כ יואל חסון  מול חבר הכנסת חיליק בר שלא שמע להוראתו וטס למשלחת בסין. השניים החליפו לאורך כל היום מהלומות בטוויטר, כאשר בר טוען כי הוא מקוזז, אך חסון הבהיר כי בר לא קוזז וייענש על היעדרותו.

בפוסט ארוך בחשבון הפייסבוק שלו, מגלגל בר את "מסע ההשמצות הזול והמאורגן שהיה עליי היום", כלשונו. שלדבריו, "לא הצליחו כנראה לבלבל כמה אנשים ובהם את ״חברי״ יואל חסון יו״ר הסיעה".

בר פתח, "אני מחברי הכנסת עם הנוכחות היותר גבוהה במליאה, בנוכחות בכנסת ובחקיקה חברתית. תמיד לפני ״החבר״ שתקף אותי. עובדה פשוטה לבדיקה. במשך כל שנותיי בכנסת יצאתי תמיד בעשירייה הראשונה של הח״כים הכי נוכחים והכי חברתיים, ברוב מכריע של המושבים יצאתי בחמישייה הראשונה, ובשלושה מושבים רצוף יצאתי במקום השני אחרי חברי היקר איציק שמולי", ציין.

על ההחלטה להיכנס לחיים הציבוריים סיפר: "באה לאחר רצח רבין ז״ל, גם ואולי בעיקר, לשם קידום הנושא המדיני ופתרון הסכסוך הישראלי-ערבי. מה שמזמן אותי להציג זאת לא מעט בחו״ל, ואני בהחלט בורר את נסיעותיי למרות המחמאה הגדולה שבכך".

ה״חבר״. יואל חסון (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

בניגוד ל״חבר״ סיעתי הבכיר שיצא כנגדי והוציא את הסיפור החוצה מתוך הבית (זה קורה לך כנראה כשאתה עובר הרבה בתים…), אני כמעט אף פעם לא טס על ימי כנסת. נסיעה זו היא די חריגה ובשל נסיבות שהוסברו ל״חבר״ הבכיר בפירוט. אלו אגב דברים שניתן לבדוק סטטיסטית. דוחק בכם לעשות זאת".

"אז ממה לא התרגשתי היום? לא התרגשתי מאותם תוקפים מתוזמרים בהיסטריה והמאיימים עליי בגרוש בשל היעדרותי היום מההצבעה", ותקף שוב את חסון: " מילה אחרונה ועצובה במיוחד באשר לציוץ המבזה והמבייש של יו״ר הסיעה ״שלי״ יואל חסון, כנגדי (כנראה לא היה לו משהו יותר חשוב לעשות היום): אז ‫מעבר לשקרים ולחוסר הקולגיאליות שבהתנהלות ובציוץ שלו, אני לתומי עוד חשבתי שלא זכור לי עוד מקרה שבו יו״ר סיעה ממש תדרך כתבים, שלח פעילים וצייץ כנגד חבר בסיעתו, ירה בתוך הנגמ״ש במקום לאחד ולהגן עלי (ועלינו כסיעה) גם כי הוא יודע את האמת – וכמו שהוא אמור לעשות.

אך ״התעוררתי״ כאשר הזכירו לי היום לא פחות מ- 9 חברים אחרים בסיעה שלנו (וכמה מסיעות אחרות) שזו ממש לא הפעם ראשונה שלו, ושזו כנראה דרך התנהלות פופוליסטית וקבועה שלו לאורך שנים. אז אני מרגיש בחברה טובה ולא מתרגש גם ממנו".

וסיפר כבדרך אגב כי "חלק מחברי הסיעה שדיברו איתי היום אמרו לי שיו״ר הסיעה שלנו בחר להיעדר בעצמו מחלק מההצבעות היום, כאשר הוא נכח בכנסת. תבדקו גם את זה. הוא צריך להתבייש ולהסיק מסקנות", וסיכם, "אמשיך לעשות את מה שאני מאמין בו, בחברתי ובמדיני, בארץ ובחו״ל. כח״כ וכאזרח ישראלי. זה לא ישתנה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תבדקו
ירון | 21-11-2018 22:16
באמת סרוגים ציפיתי שאם אתם מביאים את הדברים וחכ חיליק אומר מספר פעמים לבדוק את הדברים שבאמת תבדקו אותם ושתעשו השוואה בינו לבין יואל חסון עם נתונים ומספרים מפורטים ומדויקים. ככה קוראי הכתבה יוכלו לדעת אם מה שחכ חיליק בר מציג כעובודות הן אכן עובדות ושהוא לא עובד עלינו. ככה תאפשרו לקוראים לגבש דעה על סמך המציאות.
2
'שקרים, חוסר הקולגיאליות והתנהלות פופוליסטית'
עם ישראל חי | 28-11-2018 9:48
מה זה בעברית קלה???