שקד: "הקואליציה צרה, 'כולנו' ו'הליכוד' עושים בעיות"

שקד: "הקואליציה צרה, 'כולנו' ו'הליכוד' עושים בעיות"

שרת המשפטים מעוניינת להישאר בתפקיד גם בקדנציה הבאה, וטוענת שהבחירות יתקיימו במועדן בשנת 2019. על קואליציה של 61: "כמעט בלתי אפשרית אבל ראש הממשלה החליט".

שקד: "הקואליציה צרה, כולנו והליכוד עושים בעיות"
  שרת המשפטים (צילום: Miriam Alster/Flash90)

שרת המשפטים התייחסה להחלטת הבית היהודי להישאר בקואליציה, בכנס שנערך היום (שלישי) באוני' בר אילן. השרה שקד סיפרה על מאחורי הקלעים לדרישת תיק הביטחון לבית היהודי: "בנט ואני רצינו להתפטר אבל החלטנו שלא ללכת לבחירות לטובת המדינה".

על חרדים באקדמיה, התייחסה שקד שיש אתגר גדול בשילוב חרדים בשוק התעסוקה ובלימודים אקדמאיים וכי היא רואה בכך חשיבות, והיא מצדדת בעמדתו של השר בנט וחלקים באקדמיה שמעוניינים בכך גם 'בתמורה' לתנאים שונים עבור החרדים.

בהתייחסות נוספת למשברים הפוליטיים הוסיפה על קואליציה של 61: "קשה להעביר חוקים, ישנם חכי"ם מהליכוד וכולנו ש'עושים בעיות'". לדבריה, "קואליציה של 61 היא כמעט בלתי אפשרית בסוף קדנציה אבל ראש הממשלה החליט אז מאחלת לו בהצלחה".

לשאלתה איזה תפקיד היא מעוניינת בקדנציה הבאה, אמרה שקד כי היא רוצה להמשיך בתפקידה כשרת המשפטים: "יש למשרד שליטה נרחבת וישנם מהלכים שאני רוצה להמשיך לקדם".

במהלך הקדנציה הנוכחית השרה שקד מעוניינת להעביר את חוק היועמשי"ם וחקיקה בסדר דין פלילי. לדבריה, כל מהלך דורש זמן ארוך, ולכן ישנם מהלכים רבים שאולי לא תספיק בקדנציה הנוכחית.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
צרת המשפטים ילדה משיחיסטית מפונקת .אפס כי ימל
אוביאון | 20-11-2018 18:37
ו
2
כיסא
כיסא | 20-11-2018 18:39
הבל הבלים.....קשה להפטר מהכסא והשררה.
3
איילת שקד
ישראל | 20-11-2018 19:13
קיבלו בומבה לפנים
4
הסבר
התמים | 20-11-2018 21:24
עד לרגע זה הציבור לא קיבל הסבר של ממש למהפך בעמדת בנט ושקד. אם חשבתם שצריך להתפטר - מה שינה את דעתכם מן הקצה אל הקצה ? ואיזו ערובה קיבלתם לכך שמדיניות הביטחון תהא שונה ממה שהיה עד כה ?
לחץ עורפי
בנימין | 21-11-2018 11:12
בנט קיבל עצה מרבנים ציוניים בדיוק כמו אצל החרדים, להבדיל מביבי אין לו מי שיאמר לו, להיפך הוא אומר ומנווט, הוא עצמאי בשטח ומנווט את כולם על פי המצפן האישי שלו