סקר: דרעי וליברמן מתחזקים, מרצ מתרסקת - סרוגים

סקר: דרעי וליברמן מתחזקים, מרצ מתרסקת

אחרי רצף של סקרים בהם מפלגת הליכוד הייתה מתחת לרף 30 המנדטים, סקר חדש שפורסם בגל"צ מעלה כי נתניהו שומר על כוחו. דרעי וליברמן מתחזקים ומרצ מתרסקת

סקר: דרעי וליברמן מתחזקים, מרצ מתרסקת
  (צילום: יעקב כהן/ פלאש90)

סקר מנדטים חדש שנערך על ידי מכון 'מדגם' בראשות מינה צמח ומנו גבע, מעלה תמונה קצת שונה מזו שהוצגה בסקרים אחרים בימים האחרונים, בהם הליכוד רשם ירידה אל מתחת לרף 30 המנדטים.

על פי הסקר, שפורסם הבוקר (שלישי) בגל"צ, לו הבחירות היו מתקיימות היום הייתה מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, מקבלת 30 מנדטים. מספר זהה לזה שהיא מחזיקה בממשלה הנוכחית.

עוד עולה מהסקר כי מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד שומרת על מקומה כמפלגה השניה בגודלה ומקבלת 18 מנדטים. מפלגת 'המחנה הציוני' בראשות אבי גבאי וציפי לבני מקבלת 12 מנדטים. המפלגה הערבית המשותפת מקבלת מספר דומה.

מפלגת 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מקבלת 9 מנדטים, יהדות התורה בראשות יעקב ליצמן- 7 מנדטים,  ישראל ביתנו בראשות שר הבטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, רושמת עלייה יפה ומקבל 8 מנדטים.

מפלגת 'כולנו' בראשות שר האוצר משה כחלון מקבלת גם היא 8 מנדטים. מפלגה חדשה בראשות חברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס זוכה על פי הסקר ל- 6 מנדטים, ש"ס בראשות אריה דרעי רושמת התחזקות ומקבלת גם היא 6 מנדטים. את הרשימה סוגרת מפלגת השמאל הקיצוני מרצ כשהיא על סף אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד.

נתון נוסף שעולה מהסקר הוא ש- 60% מהציבור בישראל משוכנעים שהבחירות נמנעו משיקולים פוליטיים ולא ביטחוניים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סקר מגוחך, לוקח בחשבון רק את אבוקסיס
אלמוני | 20-11-2018 14:21
ולגבי יהדות התורה, ספק גדול אם תרוץ מפלגה כזאת לכנסת הבאה, ואם תרוץ, היא לא תהיה בראשותו של יעקב ליצמן...