גאווה ישראלית: נבסו זכתה בפרס האמי היוקרתי

גאווה ישראלית: נבסו זכתה בפרס האמי היוקרתי

סדרת הקומדיה של רשת13, קטפה אמש את פרס האמי לסדרה הקומית הבינלאומית הטובה ביותר. במקביל גם דוקו על אתגר קרת היה בין הזוכים. שרת התרבות מסרה: "אנחנו על המפה ונשאר על המפה בזכות היוצרות והיוצרים המשובחים שלנו"

author-image
כבוד ענק: הסדרה הישראלית זכתה בפרס האמי
  (צילום: יחצ)

לילה ענק לטלוויזיה הישראלית: סדרת הקומדיה "נבסו" של רשת 13, העוסקת בהשתלבות הקהילה האתיופית בישראל הצליחה לקטוף אמש (ב') את פרס האמי היוקרתי לסדרה הקומית הבינלאומית הטובה ביותר. במקביל אליה הסדרה הכי מדוברת לאחרונה, "בית הנייר" של נטפליקס, זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר.

פרס האמי הוא הפרס החשוב ביותר בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית, והוא שווה ערך לפרס האוסקר (לקולנוע) ופרס הגראמי (למוזיקה). כך שמדובר בהחלט בהישג ענק ליצירה הישראלית.

יוסי ואסה השחקן הראשי ואחד מיוצרי הסדרה, התרגש לקבל את הפרס ומסר בהומור: "אני מוטרד שאני לא יודע כמה שוקל הפסל ומותר לי רק 23 קילו למזוודה בטיסה, כי הדבר הזה מגיע הביתה בייבי!".

יוסי ואסה עם הפרס היוקרתי (צילום: יח"צ)

הסדרה של רשת 13 היא לא היחידה שזכתה להביא כבוד לישראל בטקס פרסי האמי אמש. גם הסרט "אתגר קרת: הסיפור האמיתי", דוקו הולנדי על היוצר הישראלי זכה בפרס בקטגוריית הסרט התיעודי הטוב ביותר.

שרת התרבות מירי רגב ברכה על הזכייה: "מזל טוב ליוסי וואסה ולצוות הסדרה 'נבסו' על הזכייה המפוארת בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר בטקס פרסי האמי"

והוסיפה: "הסדרה 'נבסו' מתמודדת באמצעות הומור משובח מול הדעות הקדומות כלפי העדה האתיופית המסורתית – דעות הקיימות עדיין בחברה הישראלית. הנכחה חיובית והצלחה של בנות ובני העדה האתיופית בעולם התרבות בארץ ובחו"ל היא אחת המשימות החשובות, שלקחתי על עצמי ברפורמות, שאני מובילה בתרבות הישראלית. שאפו לוואסה, ליוצרות וליוצרים האחרים הלוקחים חלק בסדרה. מזל טוב גם לאתגר קרת, שסרט תיעודי עליו, 'אתגר קרת: סיפור אמיתי' בהפקה הולנדית זכה בקטגוריית המשדר האמנותי. אנחנו על המפה ונשאר על המפה בזכות היוצרות והיוצרים המשובחים שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו