קיש דוחה את טענות יועמ"ש הכנסת: "דינה זילבר לא תופיע בכנסת"

קיש דוחה את טענות יועמ"ש הכנסת: "דינה זילבר לא תופיע בכנסת"

"רק ליו"ר ועדה יש סמכות לקבוע מי ידבר או יופיע בפני ועדות הכנסת. לא לך", הבהיר בחריפות ח"כ קיש ליועץ המשפטי של הכנסת איל ינון, לאחר שאפשר האחרון למשנה ליועמ"ש דינה זילבר לחזור ולהופיע בכנסת

author-image
קיש דוחה את יועמ"ש הכנסת: "זילבר לא תופיע"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

יו"ר ועדת הפנים חה"כ קיש נגד יועמ"ש הכנסת: "רק ליו"ר ועדה יש סמכות לקבוע מי ידבר או יופיע בפני ועדות הכנסת. לא לך", כתב ח"כ קיש במכתב ששיגר הערב (שני) בתגובה ליועץ המשפטי של הכנסת איל ינון.

הדברים החריפים של קיש באים בעקבות הוראה ששלח ינון ליושבי ראש ועדות הכנסת, בו הבהיר להם כי היועץ המשפטי לממשלה הוא שקובע מי ייצג אותו בדיוני הועדות, זאת ברקע הדחתה של המשנה ליועמ"ש דינה זילבר.

לדברי קיש, "מכתבך מנוגד חזיתית לחוק יסוד. מכתבך גם פוגע בסמכויות ראשי ועדות הכנסת שעל הגנתם אתה אמון. לא אתן להפיכה השיפוטית שקרתה בממשלה להגיע גם לכנסת"

קיש סירב לקבל את טענותיו של ינון "אני דוחה מכל וכל את חוות דעתך. לא אאפשר את הופעתה של עו"ד זילבר בפני הוועדה שבראשותי כל עוד שרת המשפטים לא תתיר את הופעתה או למצער כל עוד היא לא תבחר לעזוב את שירות המדינה ולהופיע כבעלת עמדה פרטית", כתב יו"ר ועדת הפנים.

כאמור, מוקדם יותר, בפניה ששיגר עו"ד ינון ליושבי ראש הוועדות בכנסת בתגובה לפנייה של ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני), הוא כתב כי יש לאפשר לעו"ד דינה זילבר להופיע בפניהם ככל שהיא תישלח לייצג את עמדת היועץ המשפטי לממשלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
המקובלים: צודק. נאמר 'ולא תביא תועבה אל ביתך'
עם ישראל חי | 19-11-2018 23:50
תודה לך מר קיש. איש יקר
2
קיש צודק.
אזרחית | 20-11-2018 0:01
להעיף את זילבר. פגיעתה רעה.
3
כל הכבוד לקיש! בהצלחה גדולה בכל מעשי ידיך
חיים | 20-11-2018 0:20
אם זילבר רוצה לבטא את דעותיה האישיות, שתרוץ ברשימת מרצ
4
תותח. כל הכבוד
אחד | 20-11-2018 1:34
רוצה לדבר ...שתרוץ לכנסת ותיבחר עד אז שתעשה את העבודה שלה בלי פוליטיקה. אם היא לא מסוגלת שתפרוש ! את מערכת המשפט הרסתם ועכשיו היא בשיקום אצל איילת שקד גם את הכנסת אתם רוצים להרוס ???? רק טוב לכולם
5
כל הכבוד לקיש
יופי | 20-11-2018 3:56
מילים כדרבנות