דאעש באירוויזיון? זו הסדרה החדשה שצפויה להפיק כאן

דאעש באירוויזיון? זו הסדרה החדשה שצפויה להפיק כאן

תאגיד השידור הישראלי 'כאן', האחראי על הפקת משדרי האירוויזיון שיתקיים בישראל, צפוי להפיק סדרה קומית חדשה שתציג ניסיון של דעאש לבצע פיגוע טרור בתחרות האירופית

הזוי: כאן תפיק סדרת קומדיה על טרור באירוויזיון?
  (צילום: Andres Putting)

מה יקרה אם ארגון טרור יגיע לאירוויזיון? אין ספק שהחשש הזה עולה לא פעם אצל לא מעט ישראלים. חוץ מההכנות הביטחוניות שנעשות כדי למנוע כל מצב כזה, בכאן 11 החליטו להתמודד עם הפחד הזה באמצעות הומור. (כי בכל זאת קצת הומור אף פעם לא מזיק…)

תאגיד השידור הישראלי 'כאן', האחראי על הפקת משדרי האירוויזיון שיתקיים במאי הקרוב בתל אביב, צפוי על פי הפרסום באתר וואלה! להפיק סדרה קומית חדשה שתעסוק בזמר צרפתי מוסלמי הנשלח לאירוויזיון נחשד על ידי המוסד כטרוריסט ונסחט על ידי דאעש.

"דוז פואה" 

על פי הפרסום מדובר במיני-סדרה קומית שתקרא "דוז פואה" (שם זמני) ונשקלת לעלות לשידור בכאן 11עוד לפני קיום האירוויזיון בישראל. הסדרה עדין 'בחיתוליה' ונמצאת כעת בשלב הליהוקים של שחקנים ישראלים וצרפתיים.

מי שנבחר לביים ולערוך את הסדרה הוא דני סירקין (שיצר השנה לתאגיד את "שטוקהולם" שכתבה נועה ידלין), כשהיוצרים הם יואב הבל ואסף זליקוביץ, שגם כתבו ביחד עם שראל פיטרמן כשעל ההפקה אדר שפרמן, כך על פי הפרסום.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו