סקר מנדטים: הליכוד חוזר להתחזק ליברמן נחלש - סרוגים

סקר מנדטים: הליכוד חוזר להתחזק ליברמן נחלש

הליכוד חוזרת למצב את עצמה עם 30 מנדטים, כך מסקר ״פגוש את העיתונות". רוב הציבור מאמין לליברמן שהתפטר בגלל חוסר הסכמה עם הקבינט, וכמה חושבים שבנט מתאים להיות שר הביטחון?

סקר מנדטים: הליכוד חוזר להתחזק ליברמן נחלש
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

אחרי שורת האירועים הפוליטיים שהתרחשו בסוף השבוע האחרון, הליכוד חוזרת למצב את עצמה עם 30 מנדטים, כך מסקר ״פגוש את העיתונות" שהתפרסם הערב (שבת). רוב הציבור מאמין לליברמן שהתפטר בגלל חוסר הסכמה עם הקבינט, וכמה חושבים שבנט מתאים להיות שר הביטחון?

עוד נשאל מה היה המניע העיקרי של שר הביטחון ליברמן, ושליש, 36% השיבו כי ליברמן התפטר מתפקידו בגלל שיקולים אישיים ופוליטיים, אך רוב הציבור מאמין שהתפטר בגלל חוסר הסכמה עם החלטות הקבינט המדיני בטחוני כפי שהצהיר ביום רביעי האחרון.

על מחליפו האפשרי השר בנט, השיבו הנשאלים כי 51% חושבים שלא נכון לתת לו את תיק הביטחון והמפתחות לקרייה בעוד רק 25% חושבים שהמהלך נכון ויגביר את הביטחון. על ההתפתחויות הפוליטיות המצדיקות הקדמת הבחירות הצביעו 53% בעד ו- 32% נגד.

יש עתיד מתחזקת ל- 18 מנדטים, אך יריבתה המחנה הציוני עדיין נעה סביב 12 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת שומרת עם יציבות עם 12 מנדטים והבית היהודי גם עם 10 מנדטים, כולנו גם מתחזקת על חשבון הליכוד כנראה ועולה מ6-7 שקיבלה לאחרונה ל- 8 מנדטים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אין מחליף מתאים שיכול לנהל לנו את ארץ ישראל .
יתרו | 17-11-2018 22:33
רק הימין טוב למען ארץ ישראל
2
חייבים עוצמה יהודית בכנסת!
ימין אמיתי | 18-11-2018 12:12
גם אם ביבי ייבחר שוב עם 30 מנדטים, וגם אם בנט יקבל שוב 10 מנדטים - רק עם עוצמה יהודית יהיו בכנסת מובטח שביבי ובנט יזוזו ימינה ולא ילכו שמאלה (ליברמן זה ממילא לא ימין מלכתחילה)