בנט: "ביקשתי מנתניהו להיות שר הביטחון" - סרוגים

בנט: "ביקשתי מנתניהו להיות שר הביטחון"

בנט התייחס לדרישתו לתיק הביטחון: "לא הייתי עוזב את החינוך - ללא משבר האמון הביטחוני העמוק שפוקד את ישראל". על ליברמן: "תפקיד שר הביטחון להוביל מדיניות ולא להתלונן"

בנט: "ביקשתי מנתניהו להיות שר הביטחון"
  (צילום: ששון תירם)

ברקע התפטרות שר הביטחון ליברמן והאולטימטום שהציבו בבית היהודי: תיק הביטחון או פרישה מהממשלה. התייחס היום (חמישי) השר בנט לזעזועים הפוליטיים: "אתמול פניתי לראש הממשלה, שיטיל עלי את תפקיד שר הביטחון, מתוך מטרה שישראל תחזור לנצח".

בכנס השקת הנושא השנתי של מערכת החינוך לשנת תשע״ט, התייחס בתחילה יו"ר הבית היהודי, לתפקידו כשר החינוך: "לפני כמעט 4 שנים זכיתי בשליחות להיות שר החינוך של מעל 2 מיליון תלמידי ישראל. זכות אדירה וגם תפקיד מהלב בצורה בלתי רגילה. אני קם כל בוקר עם חיוך המפגש עם התלמידים, המורים ומנהלים והגננות".

משבר אמון ביטחוני עמוק

הוא הוסיף, "לא הייתי עוזב את תפקיד שר החינוך ללא משבר האמון הביטחוני העמוק שפוקד את מדינת ישראל. ישראל נמצאת באחת התקופות המורכבות והמסוכנות שלה: ההרתעה הישראלית נשחקה מול אויבנו". כשהוא מפרט, "התחלנו לחשוב שאין פתרון לטרור, למחבלים, לטילים, שאין מה לעשות. שאי אפשר לנצח. אבל יש מה לעשות. יש פתרון", הצהיר.

בנט תקף את ליברמן שהתפטר מתפקידו: "תפקיד שר הביטחון להוביל מדיניות ולא להתלונן". וסיפר כי אתמול פנה לראש הממשלה, "שיטיל עלי את תפקיד שר הביטחון, מתוך מטרה שישראל תחזור לנצח".

לדבריו, "הביטחון עבורי הוא לא תפקיד אלא שליחות קיומית״. אך הזהיר: "ללא קבלת אחריות על הביטחון וללא שינוי דרמטי, ההרתעה הישראלית תמשיך להישחק, חמאס ימשיך שלא לפחד מאיתנו".

בנט מתייחס למשבר בקואליציה: והרי החדשות

בנט הכריז: ביקשתי מרה"מ להתמנות לשר הביטחון, צריך לחזור להוביל ולא להיות מובלים

פורסם על ידי ‏כאן חדשות‏ ב- יום חמישי, 15 בנובמבר 2018

בתוך כך, למחר בבוקר נקבעה פגישתם של ראש הממשלה ובנט, כאשר החל מאמש מקיים נתניהו התייעצויות עם ראשי המפלגות בקואליציה, במטרה לדון בהליכה אפשרית לבחירות או שמירה על קואליציה של 61 לפחות עוד שלושה חודשים.

במסגרת זו חלוקים השרים, בפגישה עם יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, אמר האחרון לנתניהו כי "יש ללכת לבחירות מהר ככל האפשר". לדבריו, "צריך לתאם מועד בחירות מוסכם עם ראשי המפלגות. הוא הוסיף כי טובת המדינה מחייבת הליכה מוסכמת לבחירות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
סמרטוט
יניב | 15-11-2018 16:50
סירחון
2
צה"ל
שרביט | 15-11-2018 17:30
לדעתי הדלה כששר ביטחון או אפילו ראש ממשלה יושבים בישיבות מטכ"ל ושומעים קול אחד של גנרלים מסורסים שעברו קורסים שממומנים על ידי הקרן החדשה ורמטכ"ל שמכניס סוטים ונשים לצבא , אז מה הפלא שזו התוצאה.
3
למה לא תבקש מביבי להיות ראש הממשלה?
יפה יוסף | 15-11-2018 18:40
אז ביקשת. גם אורן חזן רוצה להיות שר הביטחון.
4
נראה שנתניהו יקבל את הבקשה
יפה יוסף | 15-11-2018 18:52
וימנה את נתניהו לשר הביטחון
5
מה זה שוה
שרביט | 15-11-2018 19:05
אתם לא מעלים את התגובות
6
לא נותנים לילד קטן לשחק עם גפרורים
מאיר דהן | 15-11-2018 19:45
בנט תרגע
7
ממשלה
לאון חבר | 15-11-2018 19:56
ביבי אתה מפסיד בבחירות..אני תומך של ביבי בצפון הפעם הפסדתה בבחירות
8
זה עונש על ההתנתקות כך נראהתלמדו מפוטין
להנדלמן וכו יש פתרון | 15-11-2018 21:17
הרוב מסביב לגוש לא תמך בהתנתקות? איפה היו בהפגנות נגד קדימה ומערך? סמול,הפסולת שנשארה מאוסלו מהאסלה של ערפאת ורבין ושימון שחירבנו עלינו זה לא פתרון אף פעם. מה פוטין היה עושה תעשו 5% ונפתרה הבעיה לא אמרתי 10% למרות שצריך 100% רק חמש אחוז כבר יעבוד תירו בתותחים על מדינה שיורה על אזרחים לא צריך האג שמג שמקבלים בגללו הרבה תקציבי סנדביצים לפסיכולוגים בהגא..... עיין הגאון גיא בכור שיש פתרון ונראה שבמשך הזמן נתניהו ניסה להוביל לשם רק צריך אורך רוח תכין בגיא בכור אין לי כח להסביר
9
"שישראל תחזור לנצח"
נפלאות השכחה | 16-11-2018 3:24
טראמפ לילדים. הרי בפועל ברגע שהתפקיד ינתן, ושלל השיקולים ישוקלל, יעשה הוא בדיוק אותו הדבר. בכל זאת, ולמרות שזה סלוגן נחמד, זה לא כאילו שקודמיו לא רצו לנצח גם כן...